Kampong_Chhnang Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Witam. Panowie jest problem taki jak w temacie. Mianowicie dochodze do 2800- 3000tys obrotów, a turbina przestaje działać. Ja pedał w podłoge a auto zamiast przyspieszyć- zwalnia. Podjechałem z tym problemem do mechanika który stwierdził że będzie potrzebna regeneracja i czyszczenie jej. Tak też zrobiliśmy, tyle że auto na jeździe testowej zregenerowanej i wyczyszczonej turbiny ma to samo... obroty 3000tys a turbina znów nie ciągnie. Stwierdził że to może być dziad turbina, wiec zapożyczyliśmy od innej A4 turbinke żeby sie upewnić... ale znów to samo. Wyczytałem na forum że jest możliwość uszkodzonego przepływomierza. Został on wymieniony a problem dalej taki sam : ///... Panowie! O co tu ku**a chodzi? :/ Jest możliwe że to będzie przez katalizator? Poradźcie coś. Jak ktoś zna temat i wie jak to rozwiązać można sie spotkać na terenie Wawy? ; ) Dla osoby która słusznie wytypuje powód 0,7l! pozdro.
kkam Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 po pierwsze zrób logi, a potem będziemy typować
Kampong_Chhnang Opublikowano 2 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2011 logi? w sęsie że błędy na kompie? ;> no właśnie i tu też problem jest. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. ; /
Kowi87 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Zapoznaj sie z tym wątkiem na początek http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0
Bart-S Opublikowano 3 Czerwca 2011 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Podmienialiście zawór N75? Chociaż to generowałoby błąd, który zapisywałby się w sterowniku silnika... Manual czy automat?
Michal_777 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Kolego podjedź do kogoś kto Ci zrobi logi bo szkoda kasy na wymienianie w ciemno. 15 min roboty i masz na 100% powiedziane co go boli... Przepływke zakładałeś nówkę czy używkę?
casavio Opublikowano 3 Czerwca 2011 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Hejka. Powodów może być kilka ja obstawiam nieszczelnićś przewodów podciśnieniowych do n75 lub nieszczelność w dolocie
Gość Opublikowano 3 Czerwca 2011 Opublikowano 3 Czerwca 2011 kolego widzę że jesteś z Pionek odezwij sie do mnie na weekendzie będę jutro, podjedziesz do mnie, zrobimy logi i zobaczymy co go boli. vag to podstawa, w ciemno nie wolno nic wymieniac, bo przyczyn może być kilkanaście. pzdr.
peAce Opublikowano 3 Czerwca 2011 Opublikowano 3 Czerwca 2011 A czy przypadkiem nie kopci na czarno? Jesli tak to łapie lewe powietrze i wchodzi w tryb awaryjny. W tym przypadku trzeba sprawdzić dolot i intercooler.
spanky Opublikowano 3 Czerwca 2011 Opublikowano 3 Czerwca 2011 zmien mechanika i oddaj auto do osoby ktora nie tylko umie odczytac bledy ... p.s tak strzelajac, to z tego co opisujesz w najlepszym przypadku naprawa auta nie powinna zajac wiecej niz 15 minut ...
marianoBRW Opublikowano 3 Czerwca 2011 Opublikowano 3 Czerwca 2011 zmien mechanika i oddaj auto do osoby ktora nie tylko umie odczytac bledy ... p.s tak strzelajac, to z tego co opisujesz w najlepszym przypadku naprawa auta nie powinna zajac wiecej niz 15 minut ... dobrze gada zmień mechanika bo ten to chyba co najwyżej koła może zmienić
Kampong_Chhnang Opublikowano 3 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2011 manual to jest, no i tak trzeba będzie zrobić- zmiana mechanika raczej nastąpi. przy N75nic nie było robione, autko nie kopci...
Madas Opublikowano 3 Czerwca 2011 Opublikowano 3 Czerwca 2011 ja miałem przetarty wąż i te same objawy były ... o wymianie wszystko wrociło do normy .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się