WinterOOOO Opublikowano 3 Czerwca 2011 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Tak jak w temacie, przy jakim poziomie oleju zapala się kontrolka "Oil min". Bo u mnie zapaliła się przy takim. I nie wiem czy taki poziom ma być czy może czujnik jest walnięty. Nie wiem ale zawsze wydawało mi się że poziom powinien być niższy.
Góral65 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Opublikowano 3 Czerwca 2011 z tego co widać na zdjęciu to masz poziom na środku pomiędzy min a max to spokojnie można jeździć w większości stan z minimum ma jeszcze trochę rezerwy i nic się nie stanie a na to kiedy może się zaświecić kontrolka ma wpływ czy auto równo stoi czy jest ciepłe czy zimne [br]Dopisany: 03 Czerwiec 2011, 18:42_________________________________________________ z tego co widać na zdjęciu to masz poziom na środku pomiędzy min a max to spokojnie można jeździć w większości stan z minimum ma jeszcze trochę rezerwy i nic się nie stanie a na to kiedy może się zaświecić kontrolka ma wpływ czy auto równo stoi czy jest ciepłe czy zimne może masz nie orginalny bagnet?
WinterOOOO Opublikowano 3 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2011 Kontrolka zaświeciła się w czasie jazdy po prostej drodze, później postawiłem auto na równej powierzchni odczekałem ok godz i sprawdziłem stan. Dziwi mnie to że świeci się gdy olej jest pośrodku miarki. Bagnet jest ori Chyba że ALT-ki mają taką rezerwę w silniku...
Góral65 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Opublikowano 3 Czerwca 2011 we wszystkich silnikach oznaczenie na bagnecie są takie same a kontrolka jak się świeci to nie tylko oznacza że jest niski poziom oleju ale także brak ciśnienia oleju i tu może być problem z pompą lub z czujnikiem lub coś z instalacją
WinterOOOO Opublikowano 3 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2011 we wszystkich silnikach oznaczenie na bagnecie są takie same a kontrolka jak się świeci to nie tylko oznacza że jest niski poziom oleju ale także brak ciśnienia oleju i tu może być problem z pompą lub z czujnikiem lub coś z instalacją Ciśnienie raczej odpada bo po dolaniu oleju kontrolka znikła. Myślę że może być to coś z czujnikiem lub po prostu ten silnik ma taki zapas na "rezerwie". Chciałbym się dowiedzieć jak mają inni użytkownicy ALT-ków.
adeuszA4 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Witam. Użytkownicy ALT mają tak że dolewają często olej bowiem silnik uwielbia ten płyn. Warto mieć coś na dolewkę. Pozdrawiam
WinterOOOO Opublikowano 4 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2011 Witam. Użytkownicy ALT mają tak że dolewają często olej bowiem silnik uwielbia ten płyn. Warto mieć coś na dolewkę. Pozdrawiam A czy ja się pytam jak często należy dolewać oleju? Nie. Wiem co to jest za silnik i wiem że czasem lubi sobie podkraść trochę oleju (inne więcej inne mniej). U mnie po dolaniu niecałych 0,4litra poszło na maxa. Chodzi mi o poziom oleju przy jakim zapala się kontrolka.
grzes1150 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Albo masz walnięty czujnik poziomu albo niedrożne kanały spływowe w głowicy. Jak Ci się zapali kontrolka to wtedy zgaś silnik i szybko sprawdź czy jestv coś na bagnecie i zaglądnij czy olej nie stoji "po korek" w głowicy :gwizdanie: Na jakim oleju jeździsz???
WinterOOOO Opublikowano 4 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2011 Shell ale zaraz czeka mnie zmiana i mam zamiar zmienić na Mobil 1 ESP [br]Dopisany: 04 Czerwiec 2011, 12:55_________________________________________________ Albo masz walnięty czujnik poziomu albo niedrożne kanały spływowe w głowicy. Jak Ci się zapali kontrolka to wtedy zgaś silnik i szybko sprawdź czy jestv coś na bagnecie i zaglądnij czy olej nie stoji "po korek" w głowicy :gwizdanie: Na jakim oleju jeździsz??? Z tym zapalaniem to nie jest tak że raz na jakiś czas się zapala sama od siebie, tylko mniej więcej po 3500tyś km spada do takiego poziomu i woła o "papu" i tak jak pisałem wyżej - 0,4litra i jest happy
fayera Opublikowano 4 Czerwca 2011 Opublikowano 4 Czerwca 2011 0,4litra i jest happy Ty czy silnik WWg mnie napewno nie może być tak,że masz pośrodku skali i się zapala kontrolka W moim(diesel)2 lata temu z samego rana po około 20 km jazdy zapaliła się kontrolka ale na bagnecie było tylko około 1mm mokrego czyli czubek bagnetu. Od tamtej pory częściej zaglądam pod kopułe czyli raz na 500km 1
itor Opublikowano 4 Czerwca 2011 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Shell ale zaraz czeka mnie zmiana i mam zamiar zmienić na Mobil 1 ESP [br]Dopisany: 04 Czerwiec 2011, 12:55_________________________________________________ Albo masz walnięty czujnik poziomu albo niedrożne kanały spływowe w głowicy. Jak Ci się zapali kontrolka to wtedy zgaś silnik i szybko sprawdź czy jestv coś na bagnecie i zaglądnij czy olej nie stoji "po korek" w głowicy :gwizdanie: Na jakim oleju jeździsz??? Z tym zapalaniem to nie jest tak że raz na jakiś czas się zapala sama od siebie, tylko mniej więcej po 3500tyś km spada do takiego poziomu i woła o "papu" i tak jak pisałem wyżej - 0,4litra i jest happy poczytaj sobie ten watek - http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=168654.300
WinterOOOO Opublikowano 7 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2011 Shell ale zaraz czeka mnie zmiana i mam zamiar zmienić na Mobil 1 ESP [br]Dopisany: 04 Czerwiec 2011, 12:55_________________________________________________ Albo masz walnięty czujnik poziomu albo niedrożne kanały spływowe w głowicy. Jak Ci się zapali kontrolka to wtedy zgaś silnik i szybko sprawdź czy jestv coś na bagnecie i zaglądnij czy olej nie stoji "po korek" w głowicy :gwizdanie: Na jakim oleju jeździsz??? Z tym zapalaniem to nie jest tak że raz na jakiś czas się zapala sama od siebie, tylko mniej więcej po 3500tyś km spada do takiego poziomu i woła o "papu" i tak jak pisałem wyżej - 0,4litra i jest happy poczytaj sobie ten watek - http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=168654.300 Ciekawy wątek ale niestety nie ma tam odpowiedzi na moje pytanie
uris Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Olej minimum powinien zapalać się jak jest minimum na bagnecie , u ciebie zapala się w około połowie znany problem ale z tego co kojarzę nikt go nie rozwiązał .
Darek_32 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 U mnie też pomimo tego, czy trzymam poziom w połowie stanu czy na max. po przejechaniu ok. 1oo km zapala się pomarańczowa kontrolka. Dodam, że odma cała.
fido920 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 we wszystkich silnikach oznaczenie na bagnecie są takie same a kontrolka jak się świeci to nie tylko oznacza że jest niski poziom oleju ale także brak ciśnienia oleju i tu może być problem z pompą lub z czujnikiem lub coś z instalacją Ciśnienie raczej odpada bo po dolaniu oleju kontrolka znikła. Myślę że może być to coś z czujnikiem lub po prostu ten silnik ma taki zapas na "rezerwie". Chciałbym się dowiedzieć jak mają inni użytkownicy ALT-ków. W audi kontrolka gaśnie po podniesieniu maski, jak nie dolejesz a podniesiesz maskę to zgaśnie nawet jak będziesz miał stanu na bagnecie, a zapali się dopiero dokładnie po przejechaniu 100 km (stąd wiele niejasności na forum dot. takiego "dziwnego" objawu)-jeśli oczywiście nie dolejesz. Ale i tak ten silnik to jedna wielka zagadka...Jak na razie nikt nie zna przyczyny ubywania oleju- wszyscy wiedzą którędy ubywa, ale nie "dlaczego" A od ciśnienia oleju, jest osobna kontrolka-czerwona i przynajmniej z definicji nie powinna się palić kiedy brakuje oleju, tylko kiedy nie ma odpowiedniego ciśnienia.
Buba Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 u mnie w esie od jsakiegos czasu jest identycznie, zapala sie i jak podniose maske to gasnie. zastanawiam sie własnie od czego to jest
fido920 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 u mnie w esie od jsakiegos czasu jest identycznie, zapala sie i jak podniose maske to gasnie. zastanawiam sie własnie od czego to jest No właśnie od podniesienia maski gaśnie, taki patent konstruktorski, że ma gasnąć po podniesieniu maski, a jak nie dolejesz oleju to po 100 km zapali się znowu. Info od elektronika który pracował w ASO.
Buba Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 ale to czujnik walniety?? olej przecież jest
prostacz Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Z tym gasnieciem po podniesienu maski to jest roznie bo u mnie nawet po dolaniu nie gasnie i po wyjeciu bagnetu i odkreceniu wlewu rowniez.A np za 1000km zgasnie sama.Nic nie kapuje ostatnio przejchalem chyba z 1500km z ta ontrolka a oleju pilnowalem mimo to nie gasla.Pozniej sama zgasla..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się