Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Zgrzeszyłem...ale dobrze mi z tym! Audi ... KILLER!!!


soolek

Rekomendowane odpowiedzi

fajny felunek od alpina :thumbup1:

Mój ojczulek miał taką kiedyś tylko w 3,0d.

Fajny wymiatacz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry za off topic, po co Twojej mamci aż Q7 6.0TDi 551KM, lubi sobie przycisnąć na pedał gazu i ciągle do pracy się spieszy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

124 to klasyk do latania bokiem, bardzo dobrze wyważony (wystarczy wyjąć moduł ASR) i na suchym jest driftowóz

soolek możesz całkowicie wyłączyć systemy antypoślizgowe czy w pewnym momencie pomimo wyłączenia gdzieś w tle zaczyna to znowu działać?

Mogę wyłączyć całkiem.

Jak raz wcisnę, to wyłącza się trakcja a ESP działa od jakichś 40-50 km/h, czyli wolno mogę sobie bokiem chodzić do woli.

Jak przytrzymam, to wwszystko się wyłacza.

Furka fajna i w dodatku M-pak robi robotę w moim też tak działa esp, tylko wtedy blokuje dwa koła i jest tzw.szpera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety w E46 poza M3 nie montowali fabrycznie szpery. Dodatkowo do diesla jest mega rzeźba żeby założyć most z M3, trzeba cały wózek przekładać a do tego pozostaje problem z innym przełożeniem mostu. Na otwartym dyfrze fajnie lata się tylko zimą, w czym i tak przeszkadza mały zakres obrotów w dieslu. Na suchym to już jest męczenie sprzętu i zero frajdy gdy latasz po całym aucie jak żyd po pustym sklepie.

Na dokładkę dodam, że cały osprzęt w E46 jest MEGA delikatny. Szybko pada magiel, wahacze, wał napędowy lubi się wykrzywić, padają podpory wału, tłumik drgań i dwumas od kopów w sprzęgło.

Co do spalania według kompa, to u mnie w 330D komp przekłamywał nawet o 3l/100km :) W mieście potrafił spalić 11.5l a komp pokazywał 8 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawno się nic nie działo i w sumie dobrze. Sama eksplotacja.

I w ramach tej eksploatacji padł lekko na glebę :decayed:

Więcej info w pierwszym poście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według miarki poszło o 2 cm i chyba spada dalej :decayed:, bo dzisiaj zaczepiłem o śpiącego, którego do tej pory przejeżdżałem bez problemu.

Tak teraz myślę, czy ktoś nie wsadził u mnie wcześniej ori sprężyn, bo koza była, a najgorsze, że na sprężynach brak jakichkolwiek oznaczeń wysokości.

Widziałem Twoje autko na innym forum (fajne) i teraz już wiem, że Ty to Ty :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wpadnij kiedyś na spota A4 w Wawie - będą dwie Beemki, kilka motorów i ... jedno Audi :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnie bywa. Teraz przenosiny do Promenady, więc frekwencja pewnie będzie marna, bo daleko co niektórym.

---------- Post dopisany 07-05-2013 at 01:06 ---------- Poprzedni post napisany 30-04-2013 at 16:18 ----------

W sobotę czerwone kierunki poszły się ... rwać :kwasny:

Bo to zły diagnosta był :decayed:

Na szczęście na wstecznych wyciąłem ostatnie małe otwory, więc coś tam na biało świeciło i uniknąłem rwania.

Coś trzeba nowego pomyśleć, bo białe klosze kierunków za cholerę mi się nie widz :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak miałem BYMYWY to klosze prysnąłem sprayem do lamp czerwonym, tylko w miejscu kierunków była jedna warstwa mniej i świeciły na ciemniejszy pomarańcz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dalej pójdę raczej w folię. Mam zamiar zrobić jakieś dziurki/paski czyli pomarańcz się przebije a klosz będzie wyglądał na czerwony, tylko cholera czasu brak :-(

A tutaj fotka przed i po Eibachu :decayed:

(sorry za drugą fotkę, ale nie zdążyłem jeszcze umyć po weekendowych wojażach)

E46_Mpakiet_2.jpg

e46_eibach_pro_kit.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie klapnęła - teraz na bank będziesz śpiochów zaczepiał brzuchem:decayed: Ja po swojej zauważyłem, że progi są naprawdę nisko w porównaniu chociażby do A4 - wiem już, dlaczego większość młodych kierowców BMW wiesza się w zimie w zaspach :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to nie jest tak źle. Śpiących na osiedlu mam od groma, więc ćwiczę codziennie.

B5 miałem posadzone o 35, tutaj jest 30 i jest chyba łatwiej jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Usuwać. Zdecydowanie.

Ja usunąłem za namową forum, mimo że były to tylko niepotwierdzone zalecenia - awaria zasłyszana, a nie znana z pierwszej ręki.

Ostatnio jednak ktoś się pochwalił takim przypadkiem, czyli jednak zdarza się.

Zrób kompleksowo: wywalenie klapek, wymiana świec, wymiana odmy, czyszczenie kolektora + EGR. Jedna robota a będziesz miał pewność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem ci, że wystraszyłem się właśnie tych klapek, dziś rozebrałem auto, klapki były juz metalowe i zero luzu ale założe zaślepki, odmę też wymieniłem choć moja była z 2010 roku.

Czy czujesz jakąś różnicę bez tych klapek, nie trzesie przy gaszeniu, nie kopci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klapki wywaliłem dość szybko. Trząchnie przy gaszeniu, ale jak to diesel. Nie zauważyłem, żeby rzucało buda, jak np. przy zużytych poduszkach silnika.

Kopcenie...chyba w normie. Nie wiem. Mam ciemne szyby, więc nie widzę :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez klapek trochę dwu-masa cierpi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...