Wąski Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 No to po to jest forum aby nie popełniać błędów kolegów i słuchać porad
jarko Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 Bo było najpierw turbo zrobić, a dopiero później program :gwizdanie: Jak nie chcesz znowu za czymś gonić i jeździć bo znowu Ci sie coś sypnie to skorzystaj z usług sprawdzonej i dobrej firmy Czasami nie warto szukać oszczędności tam gdzie nie trzeba No ale rób jak uważasz
jarko Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 Jarko i co z marzeniem Właśnie, dzięki Robert - miałem o tym cos napisać Jutro cos pomyślimy [br]Dopisany: 11 Luty 2009, 20:39_________________________________________________Już napisałem
Gość Trzeniu Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 No to po to jest forum aby nie popełniać błędów kolegów i słuchać porad jak pokazuje życie , nie ma sensu pisać bo niektórzy mają to w d... Bruno - pisałem Ci że nikt nie daje Turbin za pół darmo i co? miałem rację , kupiłeś uwaloną turbinę bo szukałeś okazji a okazji nie ma... teraz chcesz jechać regenerować w firmie która oprócz hamowni (od niedawna) nie ma żadnej historii!!! nikt nic o niej nie wie , nikt nie regenerował u nich - więc jaka gwarancja że zrobą to ok? żadna.. mówisz że rok gwarancji? życzę Ci żebyś nie musiał kilka razy w ciągu tego roku wyjmować , zawozić i z powrotem montować... Olewasz firmę która ma długą historię , doświadczenie i setki zadowolonych klientów (poszukaj na innych moto.forach internetowych.) Piszesz że dużo zamieszania? tzn ? zapakowanie w paczkę i odbiór za dwa dni to aż takie wyzwanie? nieźle... miałem nic nie pisać na temat wykresu ale jeśli wydałeś jakiekolwiek pieniądze na soft to poszły one w śmieci Nie mam zamiaru Cię uświadamiać , rób jak chcesz , twoja kasa , czas i nerwy... z mojego punktu widzenia wszystkie Twoje działania są nie logiczne , nie przemyślane i pozbawione jakiejkolwiek metodyki działania.
sokolnh Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 dobry nie no ale jak tak ogólnie patrze to nawet nienajgorszy ten wykres taaa oj Bruno, teraz zrobisz turbo i koszt potem trzeba bedzie jechac do wwa na korekte i koszt ewentualnie w katowicach, tez koszt co tanie to drogie, niestety
rtocki Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 > Trzeniu masz rację 1000%, w sumie też już prawie nie odpowiadam w wątkach typu jaki olej, opony itd. A niech jeżdżą na czym chcą (przecież za zaoszczędzone pieniądze można kupić pięknego wunderbauma...)
ozi_wells Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 uuuuuuu gorąco sie zrobiło siemka wszystkim
marekd1305 Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 co tanio to drogo przekonałem się już
Gość Trzeniu Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 zastanawiam się jeszcze nad jednym... jak renomowany tuner mógł robić cokolwiek z softem skoro Turbina jest nie sprawna?...Nie wiarygodne , no cóż kasa to kasa... no chyba że tuner uświadomił użytkownika a użytkownik wziął za to odpowiedzialność.. tak czy siak... drut do kwadratu zapłaciłeś za soft? to dolicz jeszcze 400-500pln na korekte po regeneracji turbo bo ten soft będzie nie aktualny. EOT
ozi_wells Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 Panowie jak kolega ma za dużo pieniędzy i lubi sie spazyc mimo ze inni mu mówią ze gorące to jego sprawa. niektórzy tak mają.
Tukan Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 Korekta jest tansza niz 400-500zł przynajmniej w moim przypadku Ale co tanie to drogie kolejne potwierdzenie.No cóz człowiek sie uczy na bledach najczesciej swoich
Gość Trzeniu Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 Tukan.. dochodzi jeszcze paliwo na 600km trasy do warszawy więc niech następne 500 w plecy(korekta +paliwo na trasę) , conajmniej Panowie jak kolega ma za dużo pieniędzy i lubi sie spazyc mimo ze inni mu mówią ze gorące to jego sprawa. niektórzy tak mają. dokładnie , dlatego nie zamierzam więcej pisać na ten temat , odniosłem się jedynie do zarzutu Bruno że się czepiam
nex Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 Nooooo szczegolnie ze sokol mowil mu od poczatku zeby jechal do aligatora na katowice, to sie uparl nie wiem czemu na wwa. Teraz trzeba dymac kawal drogi. Nie moja kasa, nie wtracam sie . To tylko moje zdanie
Tukan Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 Tukan.. dochodzi jeszcze paliwo na 600km trasy do warszawy więc niech następne 500 w plecy(korekta +paliwo na trasę) , No z ta jazda to fakt
nex Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 Pany nie moge dorwac wskaznikow w kolorze podswietlania czerwonym. boost i temmp oleju. chyba kupie biale z czerwonym
ozi_wells Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 Pany nie moge dorwac wskaznikow w kolorze podswietlania czerwonym. boost i temmp oleju. chyba kupie biale z czerwonym zawsze mozesz zmienic zarówki CZE Piotrek [br]Dopisany: 11 Luty 2009, 21:23_________________________________________________NEX Zmieniłes wiare ramkową ??? :gwizdanie:
Tukan Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 http://cgi.ebay.pl/Wska-nik-ci-nienia-TURBO-Boost-Autogauge-SM-PEAK_W0QQcmdZViewItemQQitemZ120365482729 tylko cena
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się