FANTOMAS Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 filtr musiałby być zapchany jak wór w odkurzaczu jak wyraznie wieje z np. nawiewu na szybę to winny może być tylko recyrkulator obiegu wewnętrznego i stąd objaw parowania szyb bo jezdzisz albo na całkiem zamkniętm albo przymkniętym (zależy jak się zawiesił serwomotor) obiegu wewnętrznym i dlatego szyby parują. Zdemontuj schowek i sprawdz czy oba silniki na obudowie wentylatora pracują przy włączaniu i wyłączniu obiegu wewnętrznego taka moja rada lub VAG - HVAC - Nastaw.podst. kanał 01 i zobacz czy wszystkie wartości dla poszczególnych silników idą od 0-255
imelvis Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 filtr musiałby być zapchany jak wór w odkurzaczu jak wyraznie wieje z np. nawiewu na szybę to winny może być tylko recyrkulator obiegu wewnętrznego i stąd objaw parowania szyb bo jezdzisz albo na całkiem zamkniętm albo przymkniętym (zależy jak się zawiesił serwomotor) obiegu wewnętrznym i dlatego szyby parują. Zdemontuj schowek i sprawdz czy oba silniki na obudowie wentylatora pracują przy włączaniu i wyłączniu obiegu wewnętrznego taka moja rada lub VAG - HVAC - Adaptacja kanał 01 i zobacz czy wszystkie wartości dla poszczególnych silników idą od 0-255 U mnie jest taka sytuacja, że wieje właściwie tylko z nawiewów środkowych tzn na nogi i przednią szybe nadmuch jest baaaardzo znikomy, praktycznie go nie ma. Jak włączę zamknięty obieg powietrza to słychać jak się tam coś zamyka, przestawia i jak powietrze głośniej przepływa ale jak ustawiam żeby wiało na nogi albo na przednią szybę to nie ma żadnej reakcji. Po dłuższej jeździe dopiero zaczyna przednia szyba odmarzać ale baaaardzo wolno, udręka straszna, zwłaszcza w zimie... te śilniczki da się jakoś naprawić domowymi sposobami czy trzeba wybulić kasę na nowy?? Może rzeczywiście mam zapchany ten filtr przeciwpyłkowy (i oby się okazało, że właśnie tak jest bo wtedy sprawa jest o wiele prostsza) bo cholera wie kiedy to było wymieniane
KERCZI Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 filtr musiałby być zapchany jak wór w odkurzaczu jak wyraznie wieje z np. nawiewu na szybę to winny może być tylko recyrkulator obiegu wewnętrznego i stąd objaw parowania szyb bo jezdzisz albo na całkiem zamkniętm albo przymkniętym (zależy jak się zawiesił serwomotor) obiegu wewnętrznym i dlatego szyby parują. Zdemontuj schowek i sprawdz czy oba silniki na obudowie wentylatora pracują przy włączaniu i wyłączniu obiegu wewnętrznego taka moja rada lub VAG - HVAC - Nastaw.podst. kanał 01 i zobacz czy wszystkie wartości dla poszczególnych silników idą od 0-255 Tomek tak czytam te Twoje posty...jestes Ty ŁEB...
FANTOMAS Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 Jeśli z którego kolwiek nawiewu czujesz że leci mocno powietrze to na bank nie jest przypchany. Z tego co opisuje to wygląda że padł ci serwomotor od klapki nawiewu na szybę ten z zieloną dzwigienką i dlatego nie masz nawiewu na szybę i dlatego parują i tak długo odmarzają[br]Dopisany: 30 Listopad 2010, 20:59_________________________________________________ filtr musiałby być zapchany jak wór w odkurzaczu jak wyraznie wieje z np. nawiewu na szybę to winny może być tylko recyrkulator obiegu wewnętrznego i stąd objaw parowania szyb bo jezdzisz albo na całkiem zamkniętm albo przymkniętym (zależy jak się zawiesił serwomotor) obiegu wewnętrznym i dlatego szyby parują. Zdemontuj schowek i sprawdz czy oba silniki na obudowie wentylatora pracują przy włączaniu i wyłączniu obiegu wewnętrznego taka moja rada lub VAG - HVAC - Nastaw.podst. kanał 01 i zobacz czy wszystkie wartości dla poszczególnych silników idą od 0-255 Tomek tak czytam te Twoje posty...jestes Ty ŁEB... tjaaa dalej jezdzisz z bezpiecznikiem w podłokietniku
KERCZI Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 Jeśli z którego kolwiek nawiewu czujesz że leci mocno powietrze to na bank nie jest przypchany. Z tego co opisuje to wygląda że padł ci serwomotor od klapki nawiewu na szybę ten z zieloną dzwigienką i dlatego nie masz nawiewu na szybę i dlatego parują i tak długo odmarzają[br]Dopisany: 30 Listopad 2010, 20:59_________________________________________________ filtr musiałby być zapchany jak wór w odkurzaczu jak wyraznie wieje z np. nawiewu na szybę to winny może być tylko recyrkulator obiegu wewnętrznego i stąd objaw parowania szyb bo jezdzisz albo na całkiem zamkniętm albo przymkniętym (zależy jak się zawiesił serwomotor) obiegu wewnętrznym i dlatego szyby parują. Zdemontuj schowek i sprawdz czy oba silniki na obudowie wentylatora pracują przy włączaniu i wyłączniu obiegu wewnętrznego taka moja rada lub VAG - HVAC - Nastaw.podst. kanał 01 i zobacz czy wszystkie wartości dla poszczególnych silników idą od 0-255 Tomek tak czytam te Twoje posty...jestes Ty ŁEB... tjaaa dalej jezdzisz z bezpiecznikiem w podłokietniku nie, juz jest grzecznie wpiety, ale generalnie cos jest nie tak z tym przyciskiem, moze jutro go zVAGuje bo dzisiaj juz nie chce mi sie wychodzic z pod kolderki
zlota1977 Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 filtr musiałby być zapchany jak wór w odkurzaczu jak wyraznie wieje z np. nawiewu na szybę to winny może być tylko recyrkulator obiegu wewnętrznego i stąd objaw parowania szyb bo jezdzisz albo na całkiem zamkniętm albo przymkniętym (zależy jak się zawiesił serwomotor) obiegu wewnętrznym i dlatego szyby parują. Zdemontuj schowek i sprawdz czy oba silniki na obudowie wentylatora pracują przy włączaniu i wyłączniu obiegu wewnętrznego taka moja rada lub VAG - HVAC - Nastaw.podst. kanał 01 i zobacz czy wszystkie wartości dla poszczególnych silników idą od 0-255 Tomek tak czytam te Twoje posty...jestes Ty ŁEB... Jeżdzaca encyklopedia motoryzacji
FANTOMAS Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 Jeżdzaca encyklopedia motoryzacji dobra dobra nie słodzcie mi tak bo wcale taki mądry nie jestem kiedyś się coś zrobiło a kiedy indziej się spierd........ i ot taka wiedza życiowa Ten serwomotor wygląda tak a tak w środku można sprawdzić silnik podając mu 12V nie ważne gdzie + czy - (będzie się kręcił L lub P) byle nie długo żeby nie przekręciło ślimaka ale to rzadko pada. Szybciej ten pozycjoner czyli pospolity potencjometr na podstawie którego klima wie jak jest ustawiona dana klapka. Trzeba go wysunąc i zobaczyć czy nie jest zabrudzony (wyczyścić) czy np. ślizgacz ma dobry styk lub może wytarł się rowek w ścieszce opor. i to jest wtedy kupa bo z tym nic nie zrobisz.
zlota1977 Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 w sumie to u mnie nie paruje i co mnie to nie obchodzi Ale Tomasz masz wiedze
KERCZI Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 Jeżdzaca encyklopedia motoryzacji dobra dobra nie słodzcie mi tak bo wcale taki mądry nie jestem kiedyś się coś zrobiło a kiedy indziej się spierd........ i ot taka wiedza życiowa Ten serwomotor wygląda tak a tak w środku można sprawdzić silnik podając mu 12V nie ważne gdzie + czy - (będzie się kręcił L lub P) byle nie długo żeby nie przekręciło ślimaka ale to żadko pada. Szybciej ten pozycjoner czyli pospolity potencjometr na podstawie którego klima wie jak jest ustawiona dana klapka. Trzeba go wysunąc i zobaczyć czy nie jest zabrudzony (wyczyścić) czy np. ślizgacz ma dobry styk lub może wytarł się rowek w ścieszce opor. i to jest wtedy kupa bo z tym nic nie zrobisz. no i co znowu Zlociutkiej wyjezdzasz z tematem dobrego styku ze slizgaczem, zaraz podlapie i potem zacznie sie cala lawina, chyba ze chcesz rozkrecic krakowskie i dostac medal jak Pablo
zlota1977 Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 póki co to widzę Karolku że ty łapiesz i to w mig :gwizdanie: :evil:
KERCZI Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 póki co to widzę Karolku że ty łapiesz i to w mig :gwizdanie: :evil: kilkanascie stron wczesniej mialem dobra Nauczycielke...
FANTOMAS Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 no w sumie mogłem mu to na PW wszystko podać ale częsty przypadek więc może komuś coś się z tego przyda
zlota1977 Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 póki co to widzę Karolku że ty łapiesz i to w mig :gwizdanie: :evil: kilkanascie stron wczesniej mialem dobra Nauczycielke... wiek robi swoje nauka nie poszła w las
FANTOMAS Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 no ślizgacz zdecydowanie powinien być potraktowany wazeliną (może być techn.) bo wtedy bardziej gładko wchodzi
zlota1977 Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 a na powaznie to wymyslcie cos na niedziele co bym znowu nie marzła razem z Wami na parkingu [br]Dopisany: 30 Listopad 2010, 21:28_________________________________________________ no ślizgacz zdecydowanie powinien być potraktowany wazeliną (może być techn.) bo wtedy bardziej gładko wchodzi dobrze że zaznaczyłeś techniczną :gwizdanie:
KERCZI Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 wiek przeciez robi swoje to napewno cos wymyslisz zeby sie ogrzac...
zlota1977 Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 wiek przeciez robi swoje to napewno cos wymyslisz zeby sie ogrzac... ok rozpalę ognisko
FANTOMAS Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 ok rozpalę ognisko u kogo bo Siemiana raczej nie będzie
zlota1977 Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 miałam dopisać że upiekę na ognisku kiełbaski ale kiełbasa uciekła[ KERCZI]
KERCZI Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 ok rozpalę ognisko u kogo bo Siemiana raczej nie będzie chyba myslala raczej o wewnetrznym ognisku...jak sobie tak zaczniesz wyobrazac te slizgacze to zebys niesplonela od tego wszystkiego...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się