Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOCIKI KRAKOWSKIE - WTOREK godzina 20:00 Galeria Kazimierz!


Cuber

Rekomendowane odpowiedzi

filtr musiałby być zapchany jak wór w odkurzaczu jak wyraznie wieje z np. nawiewu na szybę to winny może być tylko recyrkulator obiegu wewnętrznego i stąd objaw parowania szyb bo jezdzisz albo na całkiem zamkniętm albo przymkniętym (zależy jak się zawiesił serwomotor) obiegu wewnętrznym i dlatego szyby parują. Zdemontuj schowek i sprawdz czy oba silniki na obudowie wentylatora pracują przy włączaniu i wyłączniu obiegu wewnętrznego taka moja rada lub VAG - HVAC - Nastaw.podst. kanał 01 i zobacz czy wszystkie wartości dla poszczególnych silników idą od 0-255

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 121.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • PABLO

    11320

  • Cuber

    10897

  • KERCZI

    8573

  • Wąski

    6617

Top użytkownicy w tym temacie

filtr musiałby być zapchany jak wór w odkurzaczu jak wyraznie wieje z np. nawiewu na szybę to winny może być tylko recyrkulator obiegu wewnętrznego i stąd objaw parowania szyb bo jezdzisz albo na całkiem zamkniętm albo przymkniętym (zależy jak się zawiesił serwomotor) obiegu wewnętrznym i dlatego szyby parują. Zdemontuj schowek i sprawdz czy oba silniki na obudowie wentylatora pracują przy włączaniu i wyłączniu obiegu wewnętrznego taka moja rada lub VAG - HVAC - Adaptacja kanał 01 i zobacz czy wszystkie wartości dla poszczególnych silników idą od 0-255

U mnie jest taka sytuacja, że wieje właściwie tylko z nawiewów środkowych tzn na nogi i przednią szybe nadmuch jest baaaardzo znikomy, praktycznie go nie ma. Jak włączę zamknięty obieg powietrza to słychać jak się tam coś zamyka, przestawia i jak powietrze głośniej przepływa ale jak ustawiam żeby wiało na nogi albo na przednią szybę to nie ma żadnej reakcji. Po dłuższej jeździe dopiero zaczyna przednia szyba odmarzać ale baaaardzo wolno, udręka straszna, zwłaszcza w zimie... te śilniczki da się jakoś naprawić domowymi sposobami czy trzeba wybulić kasę na nowy?? Może rzeczywiście mam zapchany ten filtr przeciwpyłkowy (i oby się okazało, że właśnie tak jest bo wtedy sprawa jest o wiele prostsza) bo cholera wie kiedy to było wymieniane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr musiałby być zapchany jak wór w odkurzaczu jak wyraznie wieje z np. nawiewu na szybę to winny może być tylko recyrkulator obiegu wewnętrznego i stąd objaw parowania szyb bo jezdzisz albo na całkiem zamkniętm albo przymkniętym (zależy jak się zawiesił serwomotor) obiegu wewnętrznym i dlatego szyby parują. Zdemontuj schowek i sprawdz czy oba silniki na obudowie wentylatora pracują przy włączaniu i wyłączniu obiegu wewnętrznego taka moja rada lub VAG - HVAC - Nastaw.podst. kanał 01 i zobacz czy wszystkie wartości dla poszczególnych silników idą od 0-255

Tomek tak czytam te Twoje posty...jestes Ty ŁEB...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli z którego kolwiek nawiewu czujesz że leci mocno powietrze to na bank nie jest przypchany. Z tego co opisuje to wygląda że padł ci serwomotor od klapki nawiewu na szybę ten z zieloną dzwigienką i dlatego nie masz nawiewu na szybę i dlatego parują i tak długo odmarzają[br]Dopisany: 30 Listopad 2010, 20:59_________________________________________________

filtr musiałby być zapchany jak wór w odkurzaczu jak wyraznie wieje z np. nawiewu na szybę to winny może być tylko recyrkulator obiegu wewnętrznego i stąd objaw parowania szyb bo jezdzisz albo na całkiem zamkniętm albo przymkniętym (zależy jak się zawiesił serwomotor) obiegu wewnętrznym i dlatego szyby parują. Zdemontuj schowek i sprawdz czy oba silniki na obudowie wentylatora pracują przy włączaniu i wyłączniu obiegu wewnętrznego taka moja rada lub VAG - HVAC - Nastaw.podst. kanał 01 i zobacz czy wszystkie wartości dla poszczególnych silników idą od 0-255

Tomek tak czytam te Twoje posty...jestes Ty ŁEB...

tjaaa dalej jezdzisz z bezpiecznikiem w podłokietniku :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli z którego kolwiek nawiewu czujesz że leci mocno powietrze to na bank nie jest przypchany. Z tego co opisuje to wygląda że padł ci serwomotor od klapki nawiewu na szybę ten z zieloną dzwigienką i dlatego nie masz nawiewu na szybę i dlatego parują i tak długo odmarzają[br]Dopisany: 30 Listopad 2010, 20:59_________________________________________________

filtr musiałby być zapchany jak wór w odkurzaczu jak wyraznie wieje z np. nawiewu na szybę to winny może być tylko recyrkulator obiegu wewnętrznego i stąd objaw parowania szyb bo jezdzisz albo na całkiem zamkniętm albo przymkniętym (zależy jak się zawiesił serwomotor) obiegu wewnętrznym i dlatego szyby parują. Zdemontuj schowek i sprawdz czy oba silniki na obudowie wentylatora pracują przy włączaniu i wyłączniu obiegu wewnętrznego taka moja rada lub VAG - HVAC - Nastaw.podst. kanał 01 i zobacz czy wszystkie wartości dla poszczególnych silników idą od 0-255

Tomek tak czytam te Twoje posty...jestes Ty ŁEB...

tjaaa dalej jezdzisz z bezpiecznikiem w podłokietniku :naughty:

nie, juz jest grzecznie wpiety, ale generalnie cos jest nie tak z tym przyciskiem, moze jutro go zVAGuje bo dzisiaj juz nie chce mi sie wychodzic z pod kolderki :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr musiałby być zapchany jak wór w odkurzaczu jak wyraznie wieje z np. nawiewu na szybę to winny może być tylko recyrkulator obiegu wewnętrznego i stąd objaw parowania szyb bo jezdzisz albo na całkiem zamkniętm albo przymkniętym (zależy jak się zawiesił serwomotor) obiegu wewnętrznym i dlatego szyby parują. Zdemontuj schowek i sprawdz czy oba silniki na obudowie wentylatora pracują przy włączaniu i wyłączniu obiegu wewnętrznego taka moja rada lub VAG - HVAC - Nastaw.podst. kanał 01 i zobacz czy wszystkie wartości dla poszczególnych silników idą od 0-255

Tomek tak czytam te Twoje posty...jestes Ty ŁEB...

Jeżdzaca encyklopedia motoryzacji :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdzaca encyklopedia motoryzacji :evil:

dobra dobra nie słodzcie mi tak bo wcale taki mądry nie jestem kiedyś się coś zrobiło a kiedy indziej się spierd........ i ot taka wiedza życiowa :embarrassed:

Ten serwomotor wygląda tak

P1030961.jpg

a tak w środku

P1030960.jpg

można sprawdzić silnik podając mu 12V nie ważne gdzie + czy - (będzie się kręcił L lub P) byle nie długo żeby nie przekręciło ślimaka ale to rzadko pada. Szybciej ten pozycjoner czyli pospolity potencjometr na podstawie którego klima wie jak jest ustawiona dana klapka. Trzeba go wysunąc i zobaczyć czy nie jest zabrudzony (wyczyścić) czy np. ślizgacz ma dobry styk lub może wytarł się rowek w ścieszce opor. i to jest wtedy kupa bo z tym nic nie zrobisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdzaca encyklopedia motoryzacji :evil:

dobra dobra nie słodzcie mi tak bo wcale taki mądry nie jestem kiedyś się coś zrobiło a kiedy indziej się spierd........ i ot taka wiedza życiowa :embarrassed:

Ten serwomotor wygląda tak

P1030961.jpg

a tak w środku

P1030960.jpg

można sprawdzić silnik podając mu 12V nie ważne gdzie + czy - (będzie się kręcił L lub P) byle nie długo żeby nie przekręciło ślimaka ale to żadko pada. Szybciej ten pozycjoner czyli pospolity potencjometr na podstawie którego klima wie jak jest ustawiona dana klapka. Trzeba go wysunąc i zobaczyć czy nie jest zabrudzony (wyczyścić) czy np. ślizgacz ma dobry styk lub może wytarł się rowek w ścieszce opor. i to jest wtedy kupa bo z tym nic nie zrobisz.

no i co znowu Zlociutkiej wyjezdzasz z tematem dobrego styku ze slizgaczem, zaraz podlapie i potem zacznie sie cala lawina, chyba ze chcesz rozkrecic krakowskie i dostac medal jak Pablo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

póki co to widzę Karolku że ty łapiesz i to w mig :gwizdanie:

:evil: :evil: :evil:

kilkanascie stron wczesniej mialem dobra Nauczycielke... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no w sumie mogłem mu to na PW wszystko podać ale częsty przypadek więc może komuś coś się z tego przyda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

póki co to widzę Karolku że ty łapiesz i to w mig :gwizdanie:

:evil: :evil: :evil:

kilkanascie stron wczesniej mialem dobra Nauczycielke... :naughty:

wiek robi swoje :naughty:

nauka nie poszła w las :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ślizgacz zdecydowanie powinien być potraktowany wazeliną (może być techn.) bo wtedy bardziej gładko wchodzi :wstydliwy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a na powaznie to wymyslcie cos na niedziele co bym znowu nie marzła razem z Wami na parkingu :notworthy:[br]Dopisany: 30 Listopad 2010, 21:28_________________________________________________

no ślizgacz zdecydowanie powinien być potraktowany wazeliną (może być techn.) bo wtedy bardziej gładko wchodzi :wstydliwy:

dobrze że zaznaczyłeś techniczną :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok rozpalę ognisko :przebiegly:

u kogo bo Siemiana raczej nie będzie :evil:

chyba myslala raczej o wewnetrznym ognisku...jak sobie tak zaczniesz wyobrazac te slizgacze to zebys niesplonela od tego wszystkiego... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...