FANTOMAS Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 B7 BLB is the best prawda Kerczi ech żartownisie :grin: 500zł za wyczyszczenie turbo Rozumiem że chodzi o kase za wymiecenie sadzy bo raczej więcej bez wyważarki lepiej nie robić . Robiłem coś takiego w swojej poprzedniej B7 tj. rozebrałem turbo (3 czy 4 śruby M6 i turbo się rozpoławia) czyściłem żaluzje , łopatki na wydechu i cały ślimak generalnie robota na 2h i nie trzeba do tego mieć praktycznie żadnej wiedzy bo budowa jest bardzo prosta przy składaniu trzeba tylko zwrócić uwagę aby trafić takim pierścieniem na łapki od sterowania żaluzji ale to kwestia tylko dokładnego przyjrzenia się przy składaniu i można to łatwo sprawdzić czy się poskładało poprawnie (sztanga pracuje lub nie ). Ja to robiłem tylko dlatego bo turbo leżało przez trzy miechy i okazało się że sztange złapała rdza do obudowy i turbo nie funkowało (wilgoć + żeliwo ). Jak do tego doszedłem i miałem pompkę na stole to już ją rozebrałem całą ale szczerze to nie wiem po co bo w środku wszystko było ok (sadza w normie ). Generalnie takie czyszczenie to się robi gdy turbina ewidentnie nie dycha a takie podczyszczenie jak ja zrobiłem to można śmiało zastąpić śmignięciem kilka razy na prawie pełnej przepustnicy po obwodnicy tak żeby się turbo dobrze wypaliło i nie trzeba zapitalać 200paki byleby obroty były wysokie żeby było duże ciśnienie spalin. Można też zrobić test wykonawczy VAG-iem siłownika żaluzji i wtedy widać czy chodzi płynnie czy się przycina można to zrobić kilkanaście razy co też da efekt przeczyszczenia i rozruszania jeśli żaluzje mają być zapieczone. Jak chodzi płynnie to na pewno nie przeładowuje od tego zresztą podstawowym elementem odp. za stopień doładowania jest zawór N75 i to on najczęściej jest winny.
Wąski Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 - rabat na klub i laweta za darmo ---------- Post dopisany at 14:05 ---------- Poprzedni post napisany at 14:02 ---------- B7 BLB is the best prawda Kerczi ech żartownisie :grin: 500zł za wyczyszczenie turbo Rozumiem że chodzi o kase za wymiecenie sadzy bo raczej więcej bez wyważarki lepiej nie robić . Robiłem coś takiego w swojej poprzedniej B7 tj. rozebrałem turbo (3 czy 4 śruby M6 i turbo się rozpoławia) czyściłem żaluzje , łopatki na wydechu i cały ślimak generalnie robota na 2h i nie trzeba do tego mieć praktycznie żadnej wiedzy bo budowa jest bardzo prosta przy składaniu trzeba tylko zwrócić uwagę aby trafić takim pierścieniem na łapki od sterowania żaluzji ale to kwestia tylko dokładnego przyjrzenia się przy składaniu i można to łatwo sprawdzić czy się poskładało poprawnie (sztanga pracuje lub nie ). Ja to robiłem tylko dlatego bo turbo leżało przez trzy miechy i okazało się że sztange złapała rdza do obudowy i turbo nie funkowało (wilgoć + żeliwo ). Jak do tego doszedłem i miałem pompkę na stole to już ją rozebrałem całą ale szczerze to nie wiem po co bo w środku wszystko było ok (sadza w normie ). Generalnie takie czyszczenie to się robi gdy turbina ewidentnie nie dycha a takie podczyszczenie jak ja zrobiłem to można śmiało zastąpić śmignięciem kilka razy na prawie pełnej przepustnicy po obwodnicy tak żeby się turbo dobrze wypaliło i nie trzeba zapitalać 200paki byleby obroty były wysokie żeby było duże ciśnienie spalin. Można też zrobić test wykonawczy VAG-iem siłownika żaluzji i wtedy widać czy chodzi płynnie czy się przycina można to zrobić kilkanaście razy co też da efekt przeczyszczenia i rozruszania jeśli żaluzje mają być zapieczone. Jak chodzi płynnie to na pewno nie przeładowuje od tego zresztą podstawowym elementem odp. za stopień doładowania jest zawór N75 i to on najczęściej jest winny. polejcie mu wódki bo dobrze gada
KERCZI Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 Puaaaa wrócił PrzeChlop, wykres jak tylko znajdę to wrzuce
boseron Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 Tomcio sugerujesz zebym sam sobie przeczyścił, nie znam sie kompletnie na tym a skoro mam o 0,2 bara za duże ciśnienie i to podobno sporo to nie bardzo chce ryzykowac wrzucając program i padnie turbina szybciutko , moze lepiej oddać ją w ręce kogoś kto sie na tym zna.... Tuner stwierdził ze juz ma duże ciśnienie pracy a po programie sie ono zwiększy i nie poleca ---------- Post dopisany at 14:39 ---------- Poprzedni post napisany at 14:37 ---------- ponawiam pytanie potrzebuje pożyczyć wszystkie narzędzia potrzebne do wymiany kierownicy bo mam juz wszystkie graty i chciałbym coś porezać , torxy nie torxy itd ? Kerczi nie masz czasem ?
FANTOMAS Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 Tomcio sugerujesz zebym sam sobie przeczyścił Łukasz twierdzę tylko że jeśli 500zł to koszt tego co ja robiłem to gruuubo a nie widzę chyba innej możliwości takiego czyszczenia bo dalsza rozbiórka niż to co opisałem to już rozkręcenie wałka wirników i jego rozebranie ewentualnie sprawdzenie ślizgów tulejek łożyskowania a to się wiąże z potrzebą późniejszego wyważania turbiny co generalnie jest prawie równoznaczne z ceną za jej remont bo koszt tulejek i uszczelnień nie jest aż tak duży jeśli tylko to wchodzi w grę. Najwięcej kroją za rozebranie wypiaskowanie + mycie (myjka ultradzwięki) wyważenie wirników i poskładanie + cena zestawu tulejek i uszczelnień i ceny za to się zaczynają od 600zł w alledrogo więc 500zł za wyczyszczenie Inną opcją jest też umycie całej turbiny w wannie ultradzwiękowej ale koszt tego to na pewno nie jest też kwota 500zł więc nie wiem za co ta cyfra ???
boseron Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 nie wiem co gość miał na myśli mówiąc czyszczenie turbiny bo nie dopytałem i za co te 500 zł .
PABLO Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 Zakupy grupowe na MyDeal.pl Warszawa - Karta BP SuperCard: 20 zł do wydania na paliwo i zakupy na ponad 400 stacjach BP i kawiarniach Wild Bean Cafe ---------- Post dopisany at 16:45 ---------- Poprzedni post napisany at 16:26 ---------- BMW X3 - Nie tylko dla gangstera! (2482897491) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. j**ani
ruks Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 Tomcio sugerujesz zebym sam sobie przeczyścił, nie znam sie kompletnie na tym a skoro mam o 0,2 bara za duże ciśnienie i to podobno sporo to nie bardzo chce ryzykowac wrzucając program i padnie turbina szybciutko , moze lepiej oddać ją w ręce kogoś kto sie na tym zna.... Hmm, ja bym pewnie próbował dłubać, możnaby jakieś wspólne odpalić to może bym się w końcu zmobilizował webasto wyjąć na przykład ponawiam pytanie potrzebuje pożyczyć wszystkie narzędzia potrzebne do wymiany kierownicy bo mam juz wszystkie graty i chciałbym coś porezać , torxy nie torxy itd ? Kerczi nie masz czasem ? A co tam konkretnie potrzebne? Zestaw kluczy nasadowych + końcówki imbus, torx posiadam ---------- Post dopisany at 19:18 ---------- Poprzedni post napisany at 19:15 ---------- nie wiem co gość miał na myśli mówiąc czyszczenie turbiny bo nie dopytałem i za co te 500 zł . Zadzwoń i dopytaj co dokładnie wchodzi w skład usługi, może rzecz w tym że na takich dodatkowych rzeczach przy robieniu programu chcą zrobić kasę
nex Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 może rzecz w tym że na takich dodatkowych rzeczach przy robieniu programu chcą zrobić kasę no raczej nie, bo boserona mechanik chce za tą usługę 500zł, u tunera 400
ruks Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 - rabat na klub i laweta za darmo Hę? O co kaman z tą lawetą? Cuber, ile tego rabatu? Bo już sam nie wiem gdzie w razie czego uderzać.
nex Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 z tego co słyszałem to Wąski robił program w V-tech, po czym wyjechał i na drodze rozpadła się turbina??
KERCZI Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 tymi kategoriami patrząc to też padła mi turbina niedługo po programie w vtechu.... po kazdym programi turbo dostaje mocniej w dupe niz normalnie.... Boseron nie ma programu i tez juz zmienial turbo.
nex Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 teraz mokra nawierzchnia i nie udało mi się nagrać filmiku, bo ślizgał nawet na 3 biegu przy 90km/h. Rano nagrywałem na dość dobrej od 10km/h z 1 biegu to wyszło 10-140 około 15.5 sek. Jutro jak będzie sucho pojadę na prostą raz jeszcze i zrobię film.
boseron Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 Nex prosze ---------- Post dopisany at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany at 22:19 ---------- a to mój wykres
KERCZI Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 No i teraz muszę koniecznie poszukać wykresu bo moja seria na hamowni v-tech która to podobno tak zawyza wyplula 147KM I 352Nm jesli dobrze kojarze a tu Bokserów ma praktucznie to samo
KERCZI Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 Boserona mialo byc ---------- Post dopisany at 22:48 ---------- Poprzedni post napisany at 22:37 ---------- buahahaha, jak Chlop ruszyl z kopyta po mandacie stop drogówka sls - YouTube
satikrk Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 Boserona mialo byc---------- Post dopisany at 22:48 ---------- Poprzedni post napisany at 22:37 ---------- buahahaha, jak Chlop ruszyl z kopyta po mandacie stop drogówka sls - YouTube hahaha i w jaja
boseron Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 Sati a to Twój wykresik Q po programie jak sie okazało ---------- Post dopisany at 00:23 ---------- Poprzedni post napisany at 00:23 ---------- Tuner stwierdził ze falowanie przy końcu to tez wina brudnej turbawki
satikrk Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 hahaha wez jezdzilem przez 2 lata nieswiadom tego pplus ze nie musze robic programu minus turbawka:/ trzeba z nia porobic
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się