Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOCIKI KRAKOWSKIE - WTOREK godzina 20:00 Galeria Kazimierz!


Cuber

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, potrzebuje PILNIE namiary na kogos dobrego i w miare taniego w krk co jeszcze DZISIAJ wstawi szybe i zeby mial na stanie szybe przednia do A4 B5. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 121.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • PABLO

    11320

  • Cuber

    10897

  • KERCZI

    8573

  • Wąski

    6617

Top użytkownicy w tym temacie

dobry:hi:

Kupiłem fure.... teraz trzeba sie do rodziny wkupic...:naughty:

Łukasz dawaj foty !!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Podjąłem się polerowania felg w środę i niech ten dzień będzie przeklęty :grin:.

Zdjąć oryginalny lakier bezbarwny + podkład z felgi to tragedia. Scansol na nic się zdaje, nawet 4 warstwy ledwo co zmatowiły bezbarwny. Wszystko trzeba było drzeć szpachelką + papier wodny gradacji 120. 12 godzin poświęciłem na samo zdarcie starego lakieru-podkładu do surowego aluminium :facepalm:

Później papiery wodne 240, 600, 800, 1200, 1500, 2000 to już pryszcz - kilka godzinek. Na koniec Pasta lekkościerna Automax na filc i polerka wiertarką.

Efekt po 16 godzinach ciężkiej pracy:

Przed:

1przed.jpg

Po:

1por.jpg

Efekt będzie zdecydowanie lepszy, teraz jest lustro ale nie idealne, dopiero jak kupię odpowiednią pastę do aluminium ponoć urywa suty.

To dopiero jedna felga, a gdzie kolejne 3 :doh:.

Będę szukał jakiegoś środka który będzie w stanie sobie poradzić z bezbarwnym i podkładem, inaczej wyrobię się chyba na kwiecień.

Nie znacie może jakiś mocnych środków do felg aluminiowych do ściągania starego lakieru?? Scansol to beznadzieja, kompletnie nie nadaje się do ściągania oryginalnej warstwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Podjąłem się polerowania felg w środę i niech ten dzień będzie przeklęty :grin:.

Zdjąć oryginalny lakier bezbarwny + podkład z felgi to tragedia. Scansol na nic się zdaje, nawet 4 warstwy ledwo co zmatowiły bezbarwny. Wszystko trzeba było drzeć szpachelką + papier wodny gradacji 120. 12 godzin poświęciłem na samo zdarcie starego lakieru-podkładu do surowego aluminium :facepalm:

Później papiery wodne 240, 600, 800, 1200, 1500, 2000 to już pryszcz - kilka godzinek. Na koniec Pasta lekkościerna Automax na filc i polerka wiertarką.

Efekt po 16 godzinach ciężkiej pracy:

Przed:

http://img805.imageshack.us/img805/5004/1przed.jpg

Po:

http://img854.imageshack.us/img854/2100/1por.jpg

Efekt będzie zdecydowanie lepszy, teraz jest lustro ale nie idealne, dopiero jak kupię odpowiednią pastę do aluminium ponoć urywa suty.

To dopiero jedna felga, a gdzie kolejne 3 :doh:.

Będę szukał jakiegoś środka który będzie w stanie sobie poradzić z bezbarwnym i podkładem, inaczej wyrobię się chyba na kwiecień.

Nie znacie może jakiś mocnych środków do felg aluminiowych do ściągania starego lakieru?? Scansol to beznadzieja, kompletnie nie nadaje się do ściągania oryginalnej warstwy.

niezle... musze przyznac, ze poza zdolnosciami rezyserskimi jestes takze cierpliwym :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie przyszła do głowy sentencja z reklamy proszku do prania

"skoro nie widać różnicy, to po co przepłacać" :mysli:

Oczywiście nie ma ona nic wspólnego z postami napisanymi powyżej :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem fure.... teraz trzeba sie do rodziny wkupic...:naughty:

A Trza było kupić ode mnie :rtfm::przebiegly:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie przyszła do głowy sentencja z reklamy proszku do prania

"skoro nie widać różnicy, to po co przepłacać" :mysli:

Oczywiście nie ma ona nic wspólnego z postami napisanymi powyżej :whistling:

Czekaj kupię odpowiednią pastę do alu to zmienisz zdanie :naughty::naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm,.... Jak mam być szczery to przed mi się bardziej podobało..

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KERCZI, po paście autosol metal polish będzie lustro :wink:. Polerowanie felg w zakładzie to koszt 300zł za sztuke 18 cali :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bry:hi:

nex gratuluję samozaparcia :thumbup:

Ja bym to pewnie zlecił firmie która się w tym specjalizuje :D

A tak na marginesie nikt nie ma do załatwienia zamka do drzwi od str kierowcy? :confused:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pon kupie Paint Remover firmy Troton, podobno dużo lepszy od Scansola, zobaczymy. Jak nic nie da to będę się mordował szpachelką.

---------- Post dopisany at 17:33 ---------- Poprzedni post napisany at 16:46 ----------

D4NTE nie czytałem co Ci się stało z zamkiem, ale czy chodzi o to że po otwarciu drzwi nie świeci Ci światełko w aucie, drzwiach i na fisie nie komunikuje o otwartych drzwiach? jeżeli o to chodzi to krańcówka zamka, ja miałem to w drzwiach pasażera, wyciągałem zamek i naprawiałem, popuścił nit od krańcówki, wystarczyło go zbić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12864020e1ad00ee.jpg

Ja miałem tak wypolerowane.

---------- Post dopisany at 17:53 ---------- Poprzedni post napisany at 17:46 ----------

175227_100_4350.jpg

175313_100_4359.jpg

A tak jest na maksa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PABLO, ale Ty miałeś MAM fabrycznie po polerce, albo ktoś to robił, u mnie są innego koloru i tego pastą nie wypolerujesz. Musisz dokopać się do surowego alu.

D4NTE, nie wiem jak w a4 ale w pasku normalnie rozbiera się zamek.

taligentx.com: Passat - Door Lock Mechanism Repair

a u mnie powodem była ta krańcówka na kabelkach, popuściło mocowanie

taligentx.com: Passat - Dlm 20 pcb...

Co prawda wyjąc zamek jest trochę roboty, ale da się to spokojnie zrobić, może masz też zimne luty, musisz wyjąć zamek i się przekonać bo może to być bzdura. Ori zamek to koszt 600zł przynajmniej w vw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PABLO, ale Ty miałeś MAM fabrycznie po polerce, albo ktoś to robił, u mnie są innego koloru i tego pastą nie wypolerujesz. Musisz dokopać się do surowego alu.

Też takie były jak Twoje bo wcześniej Trzeniek je wypolerował u jakiegoś gościa, nie pamiętam ile dał ale coś koło 800zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PABLO, te fotki co dałes to pewno chrom

---------- Post dopisany at 18:03 ---------- Poprzedni post napisany at 18:02 ----------

PABLO, ale Ty miałeś MAM fabrycznie po polerce, albo ktoś to robił, u mnie są innego koloru i tego pastą nie wypolerujesz. Musisz dokopać się do surowego alu.

Też takie były jak Twoje bo wcześniej Trzeniek je wypolerował u jakiegoś gościa, nie pamiętam ile dał ale coś koło 800zł.

No to właśnie mówię :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i stało się !

Długo sie broniłem przed wydawaniem kasy ( niepotrzebnie) na auto, ale coś nowego na wiosnę jest konieczne !

Fantomas - jeszcze raz dzieki za godzinę "rozmowy" a wynik tego jest taki :

P1020803.jpg

No ale na prawdę jest super - kontrola nad automatem przy kierownicy - " nieocenione" !

a stara kierownica pójdzie na allegro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

D4NTE, nie wiem jak w a4 ale w pasku normalnie rozbiera się zamek.

taligentx.com: Passat - Door Lock Mechanism Repair

a u mnie powodem była ta krańcówka na kabelkach, popuściło mocowanie

taligentx.com: Passat - Dlm 20 pcb...

Co prawda wyjąc zamek jest trochę roboty, ale da się to spokojnie zrobić, może masz też zimne luty, musisz wyjąć zamek i się przekonać bo może to być bzdura. Ori zamek to koszt 600zł przynajmniej w vw

nie masz czegoś po polsku, ja akurat po angielsku "jako-tako" (mówiąc po japońsku:decayed:), ale techniczny angielski to dla mnie wyższa szkoła jazdy... i dzieje mi się dokładnie to w momencie otwarcia drzwi (prawy tył): nie podświetlają mi się drzwi, nie podświetla mi nic w samochodzie, FIS nie sygnalizuje otwartych drzwi... czyli dość podobnie do D4NTE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...