Radekst 6 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Panowie, potrzebuje PILNIE namiary na kogos dobrego i w miare taniego w krk co jeszcze DZISIAJ wstawi szybe i zeby mial na stanie szybe przednia do A4 B5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-RamzeS- 1 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 dobry:hi:Kupiłem fure.... teraz trzeba sie do rodziny wkupic... Łukasz dawaj foty !!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Transitpower 2 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Jak uszczęśliwić kobietę - Fishki.pl :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucazzz 0 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 dobry:hi:Kupiłem fure.... teraz trzeba sie do rodziny wkupic... Łukasz dawaj foty !!!!! moze we czwartek sie pojawie to go skrytykujecie:decayed: zwykły avant ly7m afn:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nex 1 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Podjąłem się polerowania felg w środę i niech ten dzień będzie przeklęty . Zdjąć oryginalny lakier bezbarwny + podkład z felgi to tragedia. Scansol na nic się zdaje, nawet 4 warstwy ledwo co zmatowiły bezbarwny. Wszystko trzeba było drzeć szpachelką + papier wodny gradacji 120. 12 godzin poświęciłem na samo zdarcie starego lakieru-podkładu do surowego aluminium Później papiery wodne 240, 600, 800, 1200, 1500, 2000 to już pryszcz - kilka godzinek. Na koniec Pasta lekkościerna Automax na filc i polerka wiertarką. Efekt po 16 godzinach ciężkiej pracy: Przed: Po: Efekt będzie zdecydowanie lepszy, teraz jest lustro ale nie idealne, dopiero jak kupię odpowiednią pastę do aluminium ponoć urywa suty. To dopiero jedna felga, a gdzie kolejne 3 . Będę szukał jakiegoś środka który będzie w stanie sobie poradzić z bezbarwnym i podkładem, inaczej wyrobię się chyba na kwiecień. Nie znacie może jakiś mocnych środków do felg aluminiowych do ściągania starego lakieru?? Scansol to beznadzieja, kompletnie nie nadaje się do ściągania oryginalnej warstwy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Gabriel_ 1 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Podjąłem się polerowania felg w środę i niech ten dzień będzie przeklęty . Zdjąć oryginalny lakier bezbarwny + podkład z felgi to tragedia. Scansol na nic się zdaje, nawet 4 warstwy ledwo co zmatowiły bezbarwny. Wszystko trzeba było drzeć szpachelką + papier wodny gradacji 120. 12 godzin poświęciłem na samo zdarcie starego lakieru-podkładu do surowego aluminium Później papiery wodne 240, 600, 800, 1200, 1500, 2000 to już pryszcz - kilka godzinek. Na koniec Pasta lekkościerna Automax na filc i polerka wiertarką. Efekt po 16 godzinach ciężkiej pracy: Przed: http://img805.imageshack.us/img805/5004/1przed.jpg Po: http://img854.imageshack.us/img854/2100/1por.jpg Efekt będzie zdecydowanie lepszy, teraz jest lustro ale nie idealne, dopiero jak kupię odpowiednią pastę do aluminium ponoć urywa suty. To dopiero jedna felga, a gdzie kolejne 3 . Będę szukał jakiegoś środka który będzie w stanie sobie poradzić z bezbarwnym i podkładem, inaczej wyrobię się chyba na kwiecień. Nie znacie może jakiś mocnych środków do felg aluminiowych do ściągania starego lakieru?? Scansol to beznadzieja, kompletnie nie nadaje się do ściągania oryginalnej warstwy. niezle... musze przyznac, ze poza zdolnosciami rezyserskimi jestes takze cierpliwym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Transitpower 2 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 A mnie przyszła do głowy sentencja z reklamy proszku do prania "skoro nie widać różnicy, to po co przepłacać" Oczywiście nie ma ona nic wspólnego z postami napisanymi powyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABLO 1 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Kupiłem fure.... teraz trzeba sie do rodziny wkupic... A Trza było kupić ode mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nex 1 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 A mnie przyszła do głowy sentencja z reklamy proszku do prania"skoro nie widać różnicy, to po co przepłacać" Oczywiście nie ma ona nic wspólnego z postami napisanymi powyżej Czekaj kupię odpowiednią pastę do alu to zmienisz zdanie :naughty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KERCZI 5 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Hmmm,.... Jak mam być szczery to przed mi się bardziej podobało.. Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nex 1 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 KERCZI, po paście autosol metal polish będzie lustro . Polerowanie felg w zakładzie to koszt 300zł za sztuke 18 cali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D4NTE 137 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Bry:hi: nex gratuluję samozaparcia Ja bym to pewnie zlecił firmie która się w tym specjalizuje A tak na marginesie nikt nie ma do załatwienia zamka do drzwi od str kierowcy? :confused: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nex 1 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 W pon kupie Paint Remover firmy Troton, podobno dużo lepszy od Scansola, zobaczymy. Jak nic nie da to będę się mordował szpachelką. ---------- Post dopisany at 17:33 ---------- Poprzedni post napisany at 16:46 ---------- D4NTE nie czytałem co Ci się stało z zamkiem, ale czy chodzi o to że po otwarciu drzwi nie świeci Ci światełko w aucie, drzwiach i na fisie nie komunikuje o otwartych drzwiach? jeżeli o to chodzi to krańcówka zamka, ja miałem to w drzwiach pasażera, wyciągałem zamek i naprawiałem, popuścił nit od krańcówki, wystarczyło go zbić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABLO 1 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Ja miałem tak wypolerowane. ---------- Post dopisany at 17:53 ---------- Poprzedni post napisany at 17:46 ---------- A tak jest na maksa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nex 1 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 PABLO, ale Ty miałeś MAM fabrycznie po polerce, albo ktoś to robił, u mnie są innego koloru i tego pastą nie wypolerujesz. Musisz dokopać się do surowego alu. D4NTE, nie wiem jak w a4 ale w pasku normalnie rozbiera się zamek. taligentx.com: Passat - Door Lock Mechanism Repair a u mnie powodem była ta krańcówka na kabelkach, popuściło mocowanie taligentx.com: Passat - Dlm 20 pcb... Co prawda wyjąc zamek jest trochę roboty, ale da się to spokojnie zrobić, może masz też zimne luty, musisz wyjąć zamek i się przekonać bo może to być bzdura. Ori zamek to koszt 600zł przynajmniej w vw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABLO 1 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 PABLO, ale Ty miałeś MAM fabrycznie po polerce, albo ktoś to robił, u mnie są innego koloru i tego pastą nie wypolerujesz. Musisz dokopać się do surowego alu. Też takie były jak Twoje bo wcześniej Trzeniek je wypolerował u jakiegoś gościa, nie pamiętam ile dał ale coś koło 800zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nex 1 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 PABLO, te fotki co dałes to pewno chrom ---------- Post dopisany at 18:03 ---------- Poprzedni post napisany at 18:02 ---------- PABLO, ale Ty miałeś MAM fabrycznie po polerce, albo ktoś to robił, u mnie są innego koloru i tego pastą nie wypolerujesz. Musisz dokopać się do surowego alu. Też takie były jak Twoje bo wcześniej Trzeniek je wypolerował u jakiegoś gościa, nie pamiętam ile dał ale coś koło 800zł. No to właśnie mówię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOHITO 0 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 no i stało się ! Długo sie broniłem przed wydawaniem kasy ( niepotrzebnie) na auto, ale coś nowego na wiosnę jest konieczne ! Fantomas - jeszcze raz dzieki za godzinę "rozmowy" a wynik tego jest taki : No ale na prawdę jest super - kontrola nad automatem przy kierownicy - " nieocenione" ! a stara kierownica pójdzie na allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABLO 1 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Graty MOHITO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeXteR_NH 0 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 D4NTE, nie wiem jak w a4 ale w pasku normalnie rozbiera się zamek. taligentx.com: Passat - Door Lock Mechanism Repair a u mnie powodem była ta krańcówka na kabelkach, popuściło mocowanie taligentx.com: Passat - Dlm 20 pcb... Co prawda wyjąc zamek jest trochę roboty, ale da się to spokojnie zrobić, może masz też zimne luty, musisz wyjąć zamek i się przekonać bo może to być bzdura. Ori zamek to koszt 600zł przynajmniej w vw nie masz czegoś po polsku, ja akurat po angielsku "jako-tako" (mówiąc po japońsku:decayed:), ale techniczny angielski to dla mnie wyższa szkoła jazdy... i dzieje mi się dokładnie to w momencie otwarcia drzwi (prawy tył): nie podświetlają mi się drzwi, nie podświetla mi nic w samochodzie, FIS nie sygnalizuje otwartych drzwi... czyli dość podobnie do D4NTE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się