Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Ostatnio zauważyłem, że autko zaczeło mi bardziej kopcić więc postanowiłem sprawdzić co jest nie tak. Podpiąłem VAGa i zrobiłem logi, na razie tylko statyczne, dynamiczne dorzucę wkrótce.

Prośba o analizę poniższych logów.

Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/mailtomichal_47591.html

Grupy: 007,014,018 - http://vaglog.rtnet.pl/mailtomichal_47592.html

Grupy: 013,023 - http://vaglog.rtnet.pl/mailtomichal_47593.html

To co mnie niepokoi to grupa 003 i EGR. Co myślicie o tym? Myślicie że trzeba wymienić EGR czy może warto jeszcze spróbować z wyczyszczeniem? Dodam że autko ma przebieg 260kkm, ja zrobiłem nim ok 60kkm i przez ten czas nie czyściłem EGR.

Zauważyłem też że obroty są wyższe niż 790-870. Może to być wina tego EGR czy jeszcze coś innego?

Jeszcze raz logi osobno:

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mailtomichal_47625.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mailtomichal_47627.html

Grupy: 003 (po lekkim dodaniu gazu) - http://vaglog.rtnet.pl/mailtomichal_47626.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mailtomichal_47629.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/mailtomichal_47634.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/mailtomichal_47631.html

Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/mailtomichal_47632.html

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/mailtomichal_47628.html

Logi dynamiczne:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mailtomichal_48326.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mailtomichal_48322.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mailtomichal_48324.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mailtomichal_48325.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mailtomichal_48327.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/mailtomichal_48323.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mailtomichal_48328.html

Mam nadzieję że są prawidłowo wykonane, bo robiłem je pierwszy raz :).

pzdr

Opublikowano

zrob komplet logow i osobno.Bo z nich nic nie widac,no moze termostat jezeli robiles to na rozgrzanym silniku

Opublikowano

Dodałem w pierwszym poście logi osobno. Przed tym testem rozgrzałem silnik i raz porządnie przycisnąłem.

Ciekawostką jest że podczas drugiego logowania grupy 003 dodałem lekko gazu i jakby wartości się poprawiły :mysli:[br]Dopisany: 04 Czerwiec 2011, 19:36_________________________________________________Witam,

W końcu udało mi się zrobić logi dynamiczne :). Dodałem je w pierwszym poście - prośba o rzucenie na nie fachowym okiem.

pzdr

Opublikowano

mozliwe ze w ukl dol jest mala nieszczelnosc, no i temp moglaby byc wieksza, reszta ok

Opublikowano

Ciekawostką jest że podczas drugiego logowania grupy 003 dodałem lekko gazu i jakby wartości się poprawiły :mysli

wcale się nie poprawiły tylko aktywowałeś dodaniem gazu zawór EGR. Musisz pamiętać, że silnik pracując na wolnych obrotach ma aktywny zawór EGR tylko przez pierwsze dwie minuty od uruchomienia silnika i potem się zamyka a lekkie dodanie na ułamek sekundy gazu ponownie go otwiera na kolejny określony czas. Zawsze zwracaj uwagę na procent wypełnienia impulsu sterującego elektrozaworem N18, który uchyla zawór EGR. Wskazanie 4,8% zawsze świadczy o zamknięciu zaworu i dlatego wartość MAFactual jest wtedy wysoka więc u Ciebie wszystko z EGR-em jest OK.

Opublikowano

Dzięki chłopaki za odpowiedzi.

mozliwe ze w ukl dol jest mala nieszczelnosc, no i temp moglaby byc wieksza, reszta ok

miałem niedokładnie wciśnięty tunel doprowadzający powietrze do filtra powietrza - mogło to być to, czy gdzieś dalej jest nieszczelność? Jakie są najczęstsze miejsca nieszczelności w dolocie?

Sztomel, dzięki za wyjaśnienie z EGRem. Dobrze, że EGR jest OK bo wczoraj zajrzałem do niego i niestety jest cały w oleju. Zastanawiam się czy jest jeszcze sens czyścić czy trzeba wymienić. Zerknij cie pls na poniższe linki i napiszcie co sądzicie.

http://imageshack.us/photo/my-images/833/zdjcie0041nj.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/812/zdjcie0039qw.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/13/zdjcie0042d.jpg/

pzdr

Opublikowano

kierownica powietrza [bo tak sie nazywa ten element] nie powinna tu byc winna ...

generalnie logi wygladaja OK , co do EGR to wyglada jak kazdy inny EGR w PD-ku po przebiegu 200-300kkm i generalnie nic z tym nie zrobisz [jedyne wyjscie to kupno nowego]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...