FiodoRR Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 j program będę chciał taki aby był bezdymny :polew: :polew: OT w temacie technicznym!
RS Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Kolego Moderatorze ale FiodoR ma w tym momencie racje. Tez chciałem tak zareagować na tego posta. ))
antonio Opublikowano 9 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2011 Kolego Moderatorze ale FiodoR ma w tym momencie racje. Tez chciałem tak zareagować na tego posta. )) jakoś w poprzednim AWX miałem chipa i autko nie puszczało dymka, przecież jak zrobisz program o 5KM słabszy niż silniczek da radę to nie będzie dymił
RS Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 To troche juz OT, ale AWX troche sie rozni od BPW. Silniki niewiele, ale osprzet juz wiecej. Ale glownym problemem jest to ze 1,9 TDI mialo wieksze rezerwy na chipa, ktorych 2,0 TDI juz nie ma tyle.
antonio Opublikowano 9 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2011 To troche juz OT, ale AWX troche sie rozni od BPW. Silniki niewiele, ale osprzet juz wiecej. Ale glownym problemem jest to ze 1,9 TDI mialo wieksze rezerwy na chipa, ktorych 2,0 TDI juz nie ma tyle. koniec biadolenia bo temat wątku odbiega od ostatni napisanych postów
Yoghurt Opublikowano 11 Czerwca 2011 Opublikowano 11 Czerwca 2011 Poza tym wypalanie najlepiej przeprowadzić na trzecim biegu i obroty ok.2500-2700 bo wtedy można osiągnąć większą temp. spalin (min.700stopni) z tym biegiem to nie do konca tak. EGT wzrasta przez dotrysk paliwa. obroty najlepiej utrzymywac we wspomnianym przez Ciebie zakresie (mozna nawet wyzej) ale trzeci bieg to nie jest zadne wskazanie. Motorownia powinna pracowac pod obciazeniem wiec chodzi o to aby nie jechac na niskim przelozeniu. rownie dobrze mozna jechac na szostym biegu utrzymujac obroty we wspomnianym przedziale - ale oczywiscie wiaze sie to w takim przypadku z duza predkoscia. podczas wypalania DPF'a jadac na szostym biegu przy 2700-3000 rpm EGT bedzie ponad 700C
pawel1380 Opublikowano 11 Czerwca 2011 Opublikowano 11 Czerwca 2011 Oj to na 6 biegu przy tylu obrotach to ja już muszę obserwowac czy na poboczu nie ma suszarki albo nie jedzie za mna radiowóz.. :decayed: Na szczescie w instrukcji piszą o czwartym
Yoghurt Opublikowano 11 Czerwca 2011 Opublikowano 11 Czerwca 2011 no coz, 3.0 swoje robi. jak pisalem - przy tym biegu i tych obrotach trzeba uwazac na predkosc. ale wartosc EGT jest wysoka i filtr sie poprawnie wypali
Piechol Opublikowano 11 Czerwca 2011 Opublikowano 11 Czerwca 2011 u mnie 146 tys. przebiegu w 1.9 (kod BLS) i od 35 tys. które ja zrobiłem spokój ale zawdzięczam to jeździe autostradowej lub pseudo autostradowej zawsze z co najmniej 70-80% baku... do tego skrzynia piątka i obroty 2500-3000 są prawie non stop
pawel1380 Opublikowano 11 Czerwca 2011 Opublikowano 11 Czerwca 2011 A co ma zawartość baku do tego ? [br]Dopisany: 11 Czerwiec 2011, 22:24_________________________________________________ no coz, 3.0 swoje robi. jak pisalem - przy tym biegu i tych obrotach trzeba uwazac na predkosc. ale wartosc EGT jest wysoka i filtr sie poprawnie wypali Wiem zgadzam się.
Piechol Opublikowano 11 Czerwca 2011 Opublikowano 11 Czerwca 2011 A co ma zawartość baku do tego ? chodziło mi o to, że z 800 km, które robię na baku, góra 200 km jest robiona w mieście :gwizdanie:
carles Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Orientuje się, ktoś może jaka będzie/jest przybliżona żywotność DPF-a w aucie o przebiegu 250tyś KM ? DPF wymieniony w DE przy 190tyś. Auto w Polsce od przebiegu 220 tyś. Aktualnie, krótkie odcinki (miasto), kilka razy w tygodniu autostrada ok. 30km. Od czasu do czasu coś dłuższego. Wcześniej w DE (całe 220tyś) tylko autostrada. a i tak zdążyli wymienić na nowy... Wiem że to dość abstrakcyjne pytanie, ale z góry wielkie dzięki za odpowiedzi. Pozdro
dexem Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Orientuje się, ktoś może jaka będzie/jest przybliżona żywotność DPF-a w aucie o przebiegu 250tyś KM ? DPF wymieniony w DE przy 190tyś. Auto w Polsce od przebiegu 220 tyś. Aktualnie, krótkie odcinki (miasto), kilka razy w tygodniu autostrada ok. 30km. Od czasu do czasu coś dłuższego. Wcześniej w DE (całe 220tyś) tylko autostrada. a i tak zdążyli wymienić na nowy... Wiem że to dość abstrakcyjne pytanie, ale z góry wielkie dzięki za odpowiedzi. Pozdro Hmm to byś musiał smsa do wróżki wysłać może ona coś przewidzi a tak poważnie to tylko vag tam teoretycznie możesz sprawdzić ile gram sadzy się uzbierało koledzy piszą że 60gr to max potem filtr traci swoją użyteczność i zaczynają sie prblemy
antonio Opublikowano 13 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2011 te 60 gram to jakieś 200kkm przebiegu
POPO Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 dpf powinien wytrzymać jeśli auto jest sprawne spokojnie 350 tys
RS Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 dpf powinien wytrzymać jeśli auto jest sprawne spokojnie 350 tys dokladnie, ale podzespoly inne ktore ulegaja uszkodzeniu moga i wplywaja na skrocona zywotnosc DPF-a
dexem Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 dpf powinien wytrzymać jeśli auto jest sprawne spokojnie 350 tys dokladnie, ale podzespoly inne ktore ulegaja uszkodzeniu moga i wplywaja na skrocona zywotnosc DPF-a coś mi sie nie widzi 350 tys ja mam udokumentowany przebieg w aso samochod serwisowany przebieg 150tys i filtr 50gram zapchany jeszcze dziesięć i wycinka chyba że te 10 gram starczą na następne 150 tys co nie chce mi sie wierzyć
RS Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Jak masz udokumentowane to powinne byc jakies wzmianki o naprawch? Masz cos tam?
dexem Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Jak masz udokumentowane to powinne byc jakies wzmianki o naprawch? Masz cos tam? o dpf jedynie poprawka programu jakas akcja serwisowa, dpf od nowosci nie wymieniany myślę że jeeszcze zrobię te 20-30 tyś do całkowitego zapchania filtra potem wycinka chwasta A tak na marginesie polecacie może jakiś warsztat na śląsku który dobrze wycina i zmienia soft dpf ? Na allegro już można za 600zł wywalić dpf wcale nie tak dużo a korzyści spore
hansman Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Jak masz udokumentowane to powinne byc jakies wzmianki o naprawch? Masz cos tam? o dpf jedynie poprawka programu jakas akcja serwisowa, dpf od nowosci nie wymieniany myślę że jeeszcze zrobię te 20-30 tyś do całkowitego zapchania filtra potem wycinka chwasta A tak na marginesie polecacie może jakiś warsztat na śląsku który dobrze wycina i zmienia soft dpf ? Na allegro już można za 600zł wywalić dpf wcale nie tak dużo a korzyści spore zapytaj w "Auto Danecki" w Piekarach Śląskich...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się