szymonŻukowo Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Witam co jest potrzebne do takiej przeróbki.
antonio Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 a dlaczego chcesz robić taką zmianę???
moskal Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 potrzebna jest buda od modelu z napedem FWD , no i silnik z napędem FWD , no i jeszcze kupa innych rzeczy. nie warto zmieniać [br]Dopisany: 08 Czerwiec 2011, 07:32_________________________________________________ a dlaczego chcesz robić taką zmianę??? bo nie moze "zamielić" pod remizą :kox: :kox:
alvaro Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 odkręcasz wał i tyle... tylko po co...
Gość -makaveli- Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 zapewne koledze chodzi o ośke na tył bo inaczej sensu nie widze :gwizdanie: ogólnie to gratulacje za wyczerpujący wątek
czaki22 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 lobotomia najpierw, a pozniej pojdzie jak z górki, prosty zabieg, nieprzejmuj sie wszytsko bedzie wtedy poukladane
moskal Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Mam problem z mostem. a co sie dzieje ???
szymonŻukowo Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2011 umiera z starości(ogólne wypracowanie)
duffy Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 kup inny, nie bedzie to kosztowało fortuny
abdul81 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 to wymień most a nie rezygnuj z Quattro potrzebna jest buda od modelu z napedem FWD , no i silnik z napędem FWD , no i jeszcze kupa innych rzeczy. nie warto zmieniać [br]Dopisany: 08 Czerwiec 2011, 07:32_________________________________________________ a dlaczego chcesz robić taką zmianę??? bo nie moze "zamielić" pod remizą :kox: :kox: no z 1.8 na Quattro to nie ma mowy o zamieleniu
spawacz1 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 ja przy następnym Audi musze mieć Quattro bez nawet nie biore jezdziłem kolegi 1.8T-quattro150km było zaje.......... :notworthy:
szymonŻukowo Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2011 Jak by była możliwość to bym kupił inny most ale do mojego modelu niestety od roku jeszcze się nie napotkałem.
Szymon51 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Kolego a jaki masz numer tego mostu?
abdul81 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 a co ci sie z tym mostem dzieje? umiera tzn? zaciera sie czy co?
Szymon51 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Faktycznie twój most jest trochę rzadki, masz przełożenie 41:9. A co dokładnie się dzieje z twoim mostem? ma luz, stuka?
szymonŻukowo Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2011 Ma luz,stuka i mechanizm różnicowy jest szczerbaty.
Szymon51 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Rozbierałeś go że wierz że jest szczerbaty? Tak się pytam bo jestem świeżo po wymianie mostu, też miał stuki i luz. okazało się że to wina torsena w skrzyni, a mój most jest tak samo dobry jak ten co kupiłem.
RS Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Rozbierałeś go że wierz że jest szczerbaty? Tak się pytam bo jestem świeżo po wymianie mostu, też miał stuki i luz. okazało się że to wina torsena w skrzyni, a mój most jest tak samo dobry jak ten co kupiłem. Wlasnie! Jak to mozliwe ze taki mul zniszczyl most? :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się