andy59 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Witajcie! Rano zrobiłem samochodem około 70 km, bez najmniejszego problemu. Po południu wybierałem się z kolegami na tenisa.Wsiadam do autka przekręcam kluczyk, kontrolki ładnie się zapalają i gasną przekręcam dalej a tu szok,brak reakcji,kontrolki błykają ,słychać pykanie przełączników pod kierownicą a silnik nic. Myślę sobie chyba akumulator. Ściągnąłem klemy podłączyłem ładowarkę na 24 h. Dzisiaj zakładam klemy, odpalam i dalej to samo kontrolki migają, przełączniki stukają i d*pa . Kolega z Vagiem nieobecny do środy.Klęska co robić. Andy59
ALBINEK Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Wygląda jakby akumulator był rozładowany.
cowboy1 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Akumulator odpada,[br]Dopisany: 13 Czerwiec 2011, 20:43_________________________________________________Dziwne zeby tak z dnia na dzien padł akumulator zeby nawet sie nie odezwał (i był ładowany).
Killer1984 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 a możesz sprawdzić jego napięcie z wyłączonym zapłonem i sprawdzić jakie jest napięcie podczas próby odpalenia? - tak żeby go ewentualnie wyeliminować
IDUAL Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Jeżeli akumulator był stary i zwarły się cele to tak właśnie jest że pada nagle nawet jak chodził bardzo dobrze.
Kit Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 mi akumulator w nocy rozładowywał wentylator na chłodnicy (pracował aż do wyładowania baterii) miałem wodę w komputerze tam są przekazniki które miały zwarcia po osuszeniu i uszczelnieniu i wymianie zalanych przekazników auto wróciło do normy
Leman Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Jeżeli akumulator był stary i zwarły się cele to tak właśnie jest że pada nagle nawet jak chodził bardzo dobrze. dokładnie tak , bez ostrzeżenia
andy59 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2011 Dzisiaj był kolega z VAG-iem. Nie wykrył błędów. Sprawdził akumulator miernikiem.Wynik 12,4V a po przekręceniu stacyjki spadło do około 6 V. Sprawdził też starym sposobem tzn. przewód i żaróweczka, jedna końcówka przewodu do minusa a druga do każdej celi akumulatora.Żarówka zapaliła się tylko w dwóch celach od strony plusa. Znaczy akumulator do wymiany. Jutro nowy, Centra Futura CA770 (77Ah 760A ).Według kodów ma być 80Ah 380A ale myślę że,Centra da radę. Napiszę czy działa.
Killer1984 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 ważne, że wiadomo co odmówiło posługi
andy59 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2011 Nowy akumulator wsadzony.Zamiast Centry jest Varta Silver E44.Wszystko działa. Wielkie dzięki za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się