cieszkop Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 A ja mam takie pytanko czy da się za pomocą VAGa coś przestawić (opóźnić czas uruchamiania) w spryskiwaczach reflektorów? Jeżdżę 99% czasu w ciągu dnia i często używam spryskiwaczy szyby i nie potrzebuję włączać za każdym razem sprysków lamp.
Pawlo 2004 Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 witam może podam kilka ciekawostek z mojej oooo : 1. spryskiwacze swiatel dzialaj u mnie na postoju i podczas ruchu pojazdu nie wiem kto napisal ze powyzej 20 km\h 2. poziom plyny w zbiorniku nie ma znaczenia ja wypryskalem wszystko na swiatła i na szybe brakło 3. nie musze włączac swiatel by je spryskac 4. jak spryskuje szybe przednia nie dzialaja spryskiwacze 5. by zadziałały spryskiwcze na swiatła musze pchnąć dzwignię od wycieraczek do przodu w polozenie tylnej wycieraczki i podczas spryskiwania tylnej szyby dziala przód tak jest w avancie a z drugiej strony strasznie ubywa płynu mogli to rozgraniczyc albo szyba tył albo xenon pozdrawiam Po pierwsze kolega ma B6 1. to prawda 2. też się zgadza 3. światła w B6 muszą być włączone inaczej spryski nie zadziałają 4. w B6 spryskujesz przednią szybe i po około 1-3 sek załączają sie spryski lamp 5. może B5 tak mają ale napewno nie B6 Pozdro
GRazny Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 co do 2 to się nie zgodzę... pewnie zależy to od tego że mam czujnik płynu... po osiągnięciu wartości alarmowej nie dzialają spryski na reflektory...[br]Dopisany: 06 Marzec 2010, 12:43_________________________________________________heh... Paweł... temat sprzed 4 lat... ale żeś odgrzebał... a ja za Tobą
Pawlo 2004 Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 hehe nawet nie zauważyłem ale to nie ja go odkopałem tylko cieszkop ale przynajmniej widac ze nowi nieraz kopia na forum a nie zakładaja tylko nowe tematy A ja mam takie pytanko czy da się za pomocą VAGa coś przestawić (opóźnić czas uruchamiania) w spryskiwaczach reflektorów? Jeżdżę 99% czasu w ciągu dnia i często używam spryskiwaczy szyby i nie potrzebuję włączać za każdym razem sprysków lamp. Kolego a po co zaraz coś przestawiać?? poprostu nie trzymaj manetki cały czas tylko spryskuj szybę krótkimi, jedno sekundowymi przytrzymaniami manetki tak zeby spryski lamp sie nie załączały. Po to właśnie jest zrobione to opóźnienie do sprysków lamp Pozdro
cieszkop Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 Nowi nie chcą śmiecić Cały czas tak robię z tym krótkim przytrzymaniem manetki ale liczyłem że są jakieś ustawienia adaptacja 2-10 sekund i by było idealnie ale ok będę tak psikał sekund-ówkami Pozdrawiam
Kazik123 Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 spryski wysuwają sie pod ciśnieniem płynu, w nowszych autach Audi jest cienki wąż i płynu idzie jak na lekarstwo podpinam sie pod temat ponieważ wymieniłem spryski na nowe (ciekły i płyn uciekał bokiem) i sprawa jet taka że naciskam manetke i płyn leci na szybe a spryski nic dopiero po 3-4 razach spryski działąją ????? jakieś rady
GRazny Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 no to raczej wina pompki... mam nowsze jak to określasz autko i wali o reflektory jak trzeba... po jednej sekundzie przy pierwszym uruchomieniu...
Kazik123 Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 nowsze auto to A6 C6 albo A8 D3, jeśli chodzi o mój problem to słychać jak działa pompka tylko na lampy działa z opóżnieniem no to raczej wina pompki... mam nowsze jak to określasz autko i wali o reflektory jak trzeba... po jednej sekundzie przy pierwszym uruchomieniu...
Artur82 Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 a czy mozna jezdzic bez spryskiwaczy na xsenony ?? i co ile trzeba je spryskac ?? ja mam odlaczone bo ply musialem lac co 2dni 5 litrow
Mario Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 fajna jest róznica w pojemnosci zbiornika na plyn od spryskiwaczy: -3.5 litra (jak tylko szyby) -6.5 litra (szyby+reflektory) czyli widac jak duzo plynu idzie na swiatla .... W B6 ? a ja myślałem, że 1.1 + max 3.8
Galec Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 A ja u siebie w B5 jak ją kupiłem też nie działały spryskiwacze na lampki okazało się że pompka byłą pęknięta i chociaż było ją słychać to wszystko szło bokiem. Kupiłem zamiennik nowy za 95 zika to było rok temu do dziś działa wszystko :> pierwsze słyszę żeby była jakaś pamięć pompki i co jakiś czas się załączała. U mnie jest tak że jak raz psiknę a po chwili jeszcze raz to i tak wali na lampy. Niestety ten patent że się włączają razem z przednią szybą to nie jest moim zdaniem trafiony bo często robię trasę stargard - 3City i jak są nie sprzyjające warunki to spokojnie cały zbiorniczek wypsikam ale poradziłem sobie z tym w ten sposób że na chwilę wyłączam światła psikam na szybę i włączam s powrotem oczywiście w ciągu dnia
wacek_l Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 na światła idzie dużo płynu i jak masz za mało to psikają tylko po szybie a lampy już nie (oszczędność) ale jest to świetna sprawa ja wcześniej miałem i brakuje mi tego kombinuje jak by to zrobić, próbował ktoś??
snajper007 Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 U mnie także nie działają spryski reflektorów. Wymieniałem manetkę z FIS i wyskoczyła kontrolka niskiego stanu płynu spryskiwaczy ale nie mam jeszcze czujnika poziomu płynu. Może mieć to związek z niedziałającymi spryskami?
GRazny Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 nie załączy jak ma sygnał o niskim poziomie płynu... to normalne działanie... tylko ciekawe skąd go ma:gwizdanie:
nedwed Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 ja mialem u siebie bardzo podobny problem. Po zdjeciu nadkola okazało się ze mam przeciekajacą i prawie nie dzialajacą pompke do spryskiwaczy reflektorów, co więcej ciekło mi z przewodów a konkretniej ze złączek przewodów. Usunalem wszystkie zlaczki i puscilem zwyklego węża bezposrednio do spryskiwaczy, wymienilem pompke i wszystko teraz smiga jak ta lala
Fido Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 A ja dziś uwaliłem siłownik spryskiwacza prawej strony. Podnosił się tak samo jak lewy ale nie spryskiwał. Próbowałem się dobrać do zabezpieczenia które trzyma całą górę (głowicę z dyszami). Była tam jeszcze osłona plastikowa i nijak nie mogłem jej ściągnąć bojąc się że połamię. Przeszkadzała w całkowitym wyciągnięciu tego zabezpieczenia. No i jak trzymałem kombinerkami ten siłownik ( tłoczysko) to niechcący przechyliłem rękę na bok szlak go trafił. I teraz jestem ze 180 zł w plecy. Polecacie coś konkretnego ? Auto jak w opisie pod awatarem. Zdemontowałem całość i rozebrałem na części pierwsze. Ale całość pęka i kruszy się więc nic już z tego nie będzie. W środku było pełno syfu,ktoś przede mną lał jakąś wodę z kranu dlatego dysze były zawalone. Jestem na etapie szukania całego sprysku (bez klapki).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się