Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Zapalająca się kontrolka oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

CZESC MAM PROBLEM Z ZAPALAJACA KONTROLKA OLEJU NA CIEPLYM SILNIKU I OBR/2000 CZY TO POMPA OLEJU CZY ELEKTRONIKA DODAM ZE NIEDAWNO MONTOWALEM IG I TO ZACZELO SIE PARE DNI POZNIEJ,ALE TO MOZE ZBIEG OKOLICZNOSCI :(

Marcin nie pisz z Caps Lockiem

[cayenne]

Opublikowano

pod vag-iem już był,i nic nie pokazuje ale myśle że dziś zmierze mu cisnienie[br]Dopisany: 23 Styczeń 2008, 16:57 _________________________________________________zapomniałem wam napisac ze czujnik ciśnienia oleju wymieniłem na nowy a moze to być coś z IG[br]Dopisany: 23 Styczeń 2008, 17:05 _________________________________________________a czy moglibyście mi powiedzieć ile BARÓW powinna miec pompa oleju na wolnych obrotach :hi:

Opublikowano

Nie mniej niz 1.2 bara na wolnych,chociaz po wymianie pompy ja mam 2,2.I nie mniej niz 5 barow przy 3000

Opublikowano

Wartości kontrolne ciśnienia oleju dla silnika ADR, ADP, AEB, AFY, AJL, ANB, APU:

ciśnienie włączenia - 120 - 160 [kPa]

na wolnych obrotach - 100 - 350 [kPa]

przy 3000 obr/min - 500 - 700 [kPa]

Dane pochodzą z książki "Sam naprawiam Audi A4..."

Opublikowano

/wojtek79/te dane w kpa odnosza się do cisnienia w barach,jak mam to rozumieć bo ja mierzyłem i na wolnych mam ok,1bar a przy 3000/obr mam 3,5 bar

Opublikowano

100 kPa=1 bar

Opublikowano

jak myślicie czy mam się brac za to już teraz czy jeszcze moge z tym pobrykać bo chyba jak pisał /szczepanov/to będzie wina pompy oleju :wallbash:

Opublikowano

mierzyłem i na wolnych mam ok,1bar a przy 3000/obr mam 3,5 bar

Na wolnych obrotach masz minimalne dopuszczalne ciśnienie czyli 1 bar: norma jest od 1 do 3,5 bar

Przy 3000 obr/min masz 3,5 bar, to mało: norma jest od 5 do 7 bar.

Zajmij się tym dokładnie, sprawdź pompę oleju. Jest troche rozbierania ale lepiej mieć pewność.

Jak pompa będzie OK to mogą być luzy na panewkach i ciśnienie będzie sp***rzać. Jak zdejmiesz misę olejową to sprawdź też panewki.

Opublikowano

Ja dorzuce może dwa grosze do tej problematyki. Czy masz poziom oleju przy górnej kresce? Jeżeli nie to uzupełnij do górnej kreski, czasami takie są oznaki niby niskiego poziomu.

Druga sprawa to miarka oleju, tam jest taka plastikowa nakładka, która lubi się złamać. Sprawdź to, bo może być inny poziom oleju i stąd przy wyższych obrotach troche go brakuje. Jeżeli pompa jest dobra, to może byc już zurzyty silnik. Ja bym nie remontował, a jedynie dodał uszlachetniacz do oleju, powinno pomóc - może być z rodaju silikonów.

Opublikowano

cześć pompa oleju zmieniona i jak narazie jest spoko,ale zastanawia mnie fakt jak zmieniałem filt oleju to był doś mocno wgnieciony czy to nie było przypadkiem przyczyną mojej awari,ale na szczęście jest dobrze nie będe już wnikał,dzięki wszystkim za pomoc i podpowiedzi i nie życze nikomu wymieniać tej pompy bo jest .... :thumbup:

Opublikowano

Ciekawe w jakich okolicznościech zaszło wgniecenie filtra oleju? Chyba ktoś coś kombinował wcześniej.

Opublikowano

tak zakładano instalacje gazową i może gazowiec przez przypadek wgniótł bo mam parownik schowany kolo filtra oleju :dance:

Opublikowano

To kombinator z tego gazownika. Ja mam parownik obok zbiorniczka płynu wspomagania kierownicy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...