MARCIN12 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Opublikowano 23 Stycznia 2008 CZESC MAM PROBLEM Z ZAPALAJACA KONTROLKA OLEJU NA CIEPLYM SILNIKU I OBR/2000 CZY TO POMPA OLEJU CZY ELEKTRONIKA DODAM ZE NIEDAWNO MONTOWALEM IG I TO ZACZELO SIE PARE DNI POZNIEJ,ALE TO MOZE ZBIEG OKOLICZNOSCI Marcin nie pisz z Caps Lockiem [cayenne]
cayenne Opublikowano 23 Stycznia 2008 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Na początek formalność-VAG Zmierz ciśnienie oleju,bo może pompa niedomagać. Choć może to być także czujnik.
MARCIN12 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2008 pod vag-iem już był,i nic nie pokazuje ale myśle że dziś zmierze mu cisnienie[br]Dopisany: 23 Styczeń 2008, 16:57 _________________________________________________zapomniałem wam napisac ze czujnik ciśnienia oleju wymieniłem na nowy a moze to być coś z IG[br]Dopisany: 23 Styczeń 2008, 17:05 _________________________________________________a czy moglibyście mi powiedzieć ile BARÓW powinna miec pompa oleju na wolnych obrotach
szczepanov Opublikowano 23 Stycznia 2008 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Nie mniej niz 1.2 bara na wolnych,chociaz po wymianie pompy ja mam 2,2.I nie mniej niz 5 barow przy 3000
wojtek79 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Wartości kontrolne ciśnienia oleju dla silnika ADR, ADP, AEB, AFY, AJL, ANB, APU: ciśnienie włączenia - 120 - 160 [kPa] na wolnych obrotach - 100 - 350 [kPa] przy 3000 obr/min - 500 - 700 [kPa] Dane pochodzą z książki "Sam naprawiam Audi A4..."
MARCIN12 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2008 /wojtek79/te dane w kpa odnosza się do cisnienia w barach,jak mam to rozumieć bo ja mierzyłem i na wolnych mam ok,1bar a przy 3000/obr mam 3,5 bar
MARCIN12 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2008 jak myślicie czy mam się brac za to już teraz czy jeszcze moge z tym pobrykać bo chyba jak pisał /szczepanov/to będzie wina pompy oleju
wojtek79 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 mierzyłem i na wolnych mam ok,1bar a przy 3000/obr mam 3,5 bar Na wolnych obrotach masz minimalne dopuszczalne ciśnienie czyli 1 bar: norma jest od 1 do 3,5 bar Przy 3000 obr/min masz 3,5 bar, to mało: norma jest od 5 do 7 bar. Zajmij się tym dokładnie, sprawdź pompę oleju. Jest troche rozbierania ale lepiej mieć pewność. Jak pompa będzie OK to mogą być luzy na panewkach i ciśnienie będzie sp***rzać. Jak zdejmiesz misę olejową to sprawdź też panewki.
MARCIN12 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2008 dzięki jutro zabieram się do roboty
Ronin Opublikowano 26 Stycznia 2008 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Ja dorzuce może dwa grosze do tej problematyki. Czy masz poziom oleju przy górnej kresce? Jeżeli nie to uzupełnij do górnej kreski, czasami takie są oznaki niby niskiego poziomu. Druga sprawa to miarka oleju, tam jest taka plastikowa nakładka, która lubi się złamać. Sprawdź to, bo może być inny poziom oleju i stąd przy wyższych obrotach troche go brakuje. Jeżeli pompa jest dobra, to może byc już zurzyty silnik. Ja bym nie remontował, a jedynie dodał uszlachetniacz do oleju, powinno pomóc - może być z rodaju silikonów.
MARCIN12 Opublikowano 1 Lutego 2008 Autor Opublikowano 1 Lutego 2008 cześć pompa oleju zmieniona i jak narazie jest spoko,ale zastanawia mnie fakt jak zmieniałem filt oleju to był doś mocno wgnieciony czy to nie było przypadkiem przyczyną mojej awari,ale na szczęście jest dobrze nie będe już wnikał,dzięki wszystkim za pomoc i podpowiedzi i nie życze nikomu wymieniać tej pompy bo jest ....
wojtek79 Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 Ciekawe w jakich okolicznościech zaszło wgniecenie filtra oleju? Chyba ktoś coś kombinował wcześniej.
MARCIN12 Opublikowano 5 Lutego 2008 Autor Opublikowano 5 Lutego 2008 tak zakładano instalacje gazową i może gazowiec przez przypadek wgniótł bo mam parownik schowany kolo filtra oleju
wojtek79 Opublikowano 5 Lutego 2008 Opublikowano 5 Lutego 2008 To kombinator z tego gazownika. Ja mam parownik obok zbiorniczka płynu wspomagania kierownicy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się