The a4 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Witam wszystkich i z góry dzięki za podpowiedzi.Szukalem dzis i nic konkretnego nie znalazłem otoz wczoraj wymieniłem rozrząd i 1 oring w pompie wtrys.po złożeniu wszystko pięknie tylko 1 rzecz mnie drażni porostu ciężko odpala. Osiagi jak przyspieszenie w normie koledzy czy to katy wtrysku mogłem cos pop :wallbash:itolic podpowiedzcie cos narazie nie mam kasy na kompa bo pewnie by wyszlo POZDRAWIAM
ALBINEK Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Podjedż na jakiś lokalny spot to ktoś to sprawdzi.Miałeś blokady do rozrządu czy robiłeś znaki ? .Druga sprawa może być coś nie tak z tym oringiem i łapie powietrze .
The a4 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2011 robilem znaki na rozrzadzie i na pompie bo nie napisalem wczesniej ze ja wyjolem[br]Dopisany: 15 Czerwiec 2011, 16:56_________________________________________________panowie powie mi ktos czy po wyjeciu pompy trzeba te katy zawsze ustawiac i ile za to trzeba zabulic
cowboy1 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Jak pompa była wyjeta z auta to na 100% masz kąt do ustawienia.
malinek21 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 No to o czym rozmawiamy wiadomo że kąt wtrysku trzeba ustawić.
tomek198724 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Opublikowano 16 Czerwca 2011 To idzie samemu zrobic poluzuj sobie pompe i sprubuj po troszku przekrencac w lewo lub w prawo.
daw2 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Bez VAG lub czujnika zegarowego szkoda nawet to zaczepiac...
damian81Z Opublikowano 16 Czerwca 2011 Opublikowano 16 Czerwca 2011 dokładnie po wyjeciu pompy kat wtrysku przestawiony i bez vaga zeby było idealnie bedzie cieżko
The a4 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2011 dzieki za podpowiedzi bez tego piep..vaga to nic nie da rady ogarnac to juz zalatwione ale gosc pwiedzial mi ze mam zla dawke na 3 cylinrze i albo cylinder siedzi albo wtrysk za te katy 100 zwinol co Wy a to
andrewb25 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Opublikowano 18 Czerwca 2011 co Wy a to nic, płać i płacz mogłeś oddać do mechanika na wymianę tego rozrządu dałbyś 250zł za robotę i by Ci zrobił tak jak ma być.
The a4 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2011 ta kolego ale gdybym oddal to 300 czesci i 250 jak piszesz to razem...a tak 300i100 reszta w dobie kryzysu na waszke pozdrawiam i mysle ze to koniec tematu dzieki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się