Gość MIKOłAJ 44 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 WITAM. Prosze o małą porade mam silnik 1,9 tdi 66 kw ,rano przy odpalaniu pufnie na biło oraz przy przyspieszaniu walnie chmurke.Wczoraj byłem u mechanika podłaczyli komputer przejechali sie i diagnoza ; elektronicznie jest ok najprawdopodobniej bierze troche oleju i trzeba szukac gdie czy turbina albo pierścienie nic ztego nierozumiem czy komputerowo nie można sprawdzic ciśnienia w cylindrach za naprawe trzeba zapłaci około 3000 zł.Jezeli trzeba szukac na macanego to po co analiza komputerm.Poradzcie co mam zrobic. Scaliłem wątki, w oby zadajesz to samo pytanie. [spedyt]
Gość MIKOłAJ 44 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Czy niska temperatura silnika powoduje dymienie.U mnie jest maks 70 st.
xavier Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 na forum było już sporo na ten temat. jeżeli puszcza Ci białego bączka przy odpalaniu to sprawdź świeczki i kąt wtrysku, u mnie pomogło a co do brania oleju to najprawdopodobniejsze są uszczelniacze w turbo ;/
sokolnh Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 jak rano biało dymek to wg mnie para wodna i tyle
Musashi Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 jezeli puszcza bialego baka w trakcie startu trzeba mu sie przyjrzec czy nie ma bleitnego zabarwienia. jezeli ma tzn pali olej. wtedy najczesciej jak pisal kolega winne uszczelnienie turbulum. kolega ma racje sprawdz kat wtrysku - zrob logi statyczne, i sprawdz / wymien swiece cisnienia sprezania kompem nie sprawdzisz, ale jezeli kat wtrysku bedzie w porzadku to wiele powiedza logi dynamiczne.
Musashi Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 dymic sobie moze co najwyzej na bialo. jezeli przy tym nie ubywa plynu chlodzacego, to normalny objaw.
Gość MIKOłAJ 44 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 czy wymiana uszczelniaczy w turbo to skąplikowane bo ja troche robie sam iczy ktoś to robił może jakieś wskazowki lub mała instrukcja
Musashi Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 no raczej skomplikowana zabawa. raczej wyspecjalizowany w regenaracji turbinek warsztat. jednak koszt w porownaniu do efektow moze byc wysoki. tymbardziej ze konsekwencje wyplucia uszczelniaczy moga byc powazne. raczej wymiana na nowa.
Musashi Opublikowano 26 Stycznia 2008 Opublikowano 26 Stycznia 2008 szkoda kasy na regeneracje. to kosztuje ok 1000 zl. za 1700 kupisz nowa. a roznica trwalosci nie do porownania.
audia4s4 Opublikowano 27 Stycznia 2008 Opublikowano 27 Stycznia 2008 No rano jak dymi na biało to normalne przeciez teraz są niskie temp i silnik jest zimny(para wodna) a jak przy gwałtownym przyspieszeniu pusci chmurke to tez normalne
Musashi Opublikowano 27 Stycznia 2008 Opublikowano 27 Stycznia 2008 tak, ale kolega nie pisal o dymieniu tylko, o baczku oraz, ze oleju zuzywa wiecej. ja rozumiem ze to "wiecej" to niepokojaca ilosc. nawet nie pytalem stad dywagacje nt turbiny.
Gość MIKOłAJ 44 Opublikowano 9 Lutego 2008 Opublikowano 9 Lutego 2008 WITAM. Dzieki kolegom za rade dzisiaj oddałem auto do aso okazało się ze mechanik zmieniający rozrząd zle to zrobił początkowy kąt wtrysku jest poza normą musze teraz jeszcze raz zapłaci za rozrząd.W serwisie powiedzieli ze to jest przyczyna.Koledzy nidawajcie auta w niepewne ręce lepiej wydac pare złoty więcej i pewnośc wykonania z gwarancją.
krzysiek23 Opublikowano 9 Lutego 2008 Opublikowano 9 Lutego 2008 zgadzam sie tepic i :bicz:takich i przestrzegac innych przed nim
Musashi Opublikowano 9 Lutego 2008 Opublikowano 9 Lutego 2008 wez rachunek z ASO czy innego mechanika, niech okresla co robili i dlaczego i zglos sie do goscia zeby pokryl koszt dodatkowej uslugi. jezeli bedzie marudzic postrasz sadem albo telewizja moze pomoze. a najpewniej wczesjniej zglosc sie do bieglego sadowego i zrobic opinie.
tomaszv8 Opublikowano 9 Lutego 2008 Opublikowano 9 Lutego 2008 "Zmieniacze pasków" - jak zdejmuję pokrywę rozrządu i widzę kropeczki' znaczki itp ułatwienia to już wiem że auto było u "zmieniacza". I wtedy trzeba ustawić wszystko od podstaw. Myślę że kosztów pierwszej wymiany nie uda się odzyskać, ale już wiesz jaki warsztat omijać.
Gość MIKOłAJ 44 Opublikowano 9 Lutego 2008 Opublikowano 9 Lutego 2008 Ja jestem z Gorzowa wlkp gdzie jest wielu takich pseudo mechaników bardzo niechętnie chciałem jechac do aso bo opinia jest taka że trzeba ostro płacic ,ale zdecydowałem sie pjechac po wizycie w innym warsztacie gdzie panowie podłaczyli laptopa przejechali się autem i diagnoza: elektronicznie jest wszystko ok napewno bierze olej niewiadomo co może turbo albo pierścienie sypneli przypuszczalny koszt naprawy okolo 3000 zl troche się załamałem iudałem sie do serwisu szef aso zadzwonił do mnie z informacją że koszt naprawy to 300 zł miła obsługa i fachowośc jest to warsztat aso p. Gałgańskiego polecam.A ze złym montarzem rozrządu postaram się coś zrobic bede miał rachunek iopis naprawy.Jestem zadowolony że moje autko będzie nareście poprawnie jeżdziło bez bakania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się