turdzi Opublikowano 3 Września 2011 Opublikowano 3 Września 2011 co zrobic , nie ma idealow , za to w inych dziedzinach B8 leje reszte na glowe
wrclaguna Opublikowano 5 Września 2011 Autor Opublikowano 5 Września 2011 Kilka info na temat intercoolerow i roznicacach Otoz: - 2.0 TDI CR 8K0 145 805 G cena w ASO 450 PLN - 3.0 TDI CR 8K0 145 805 E cena w ASO 1100 PLN Na pewno bede zakladal od 3.0 TDI :gwizdanie: powinien wystarczy do programu i turbinki CAHA
Wąski Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 a u mnie 450 od 3,0 nowy jak dla Ciebie
Brysio Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 to teraz sa zamiast smic fmic??? niestety jakosc materialow wnetrza w kazdym aucie poleciala na maxa bmw i merc to maja katastrofe e-klasa nowa wyglada w srodku jak nie wiem trabant z 1983 jesli chodzi o "narbung" konsoli i deski przedniej w bmw3 i 5 tez nie wiele lepiej choc w tych nowych te materialy sa miekkie w poprzednikach to byl chyba "ABS" bo twarde toto i wrazliwe na drapniecia jak diabli!!! a zaczelo sie to stad ze teraz nie konstruktor buduje auto tylko kalkulatorowiec bierze taki w lape kalkulator i mowi nie ten material jest inny ciut gorszy ale polowe tanszy czyli oszczedzaja np 5euro jak to robi merc na konserwacji od dolu 5e x 1milion aut macie bez problemu 5mili euro czytsego zysku ten pedal co to zatwierdzil jeszcze bonusa dostaje a nikogo to nie obchodzi ze auto rdzewieje i merc placi za malowanie bo to juz inny dzial i z innej kasy idzie poj***%%... to jest ale prawda jest dokladnie taka mam to na codzien! produkcja nowej c-klasy zalzenie od silnika kosztuje od 8k e do 12k e bodajze ta nowa poliftowa a ile w salonie? e klasa podobnie zaczyna sie od 9k e a konczy cos na 15k e oczywiscie nie wliczam wariantow z silnikami 500 czy 63amg mowie o zwyklych benzyniakach do 350cgi i dieslach 350 cdi
wrclaguna Opublikowano 5 Września 2011 Autor Opublikowano 5 Września 2011 to teraz sa zamiast smic fmic??? To nie wiedziales ? :gwizdanie:
Brysio Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 ale ludzie kupuja bo audi czy merdedes wiec producent po co ma polepszac a w 2007 i 2008 byl taki boom na audi i merca ze obczaili co nie wyprodkujuja to sie sprzeda potem kryzys i porawili troche bo sie nie sprzedawly kazdy wtedy narzekal bo jak sie wydaje taka kase to trzeba narzekac ze cos jest nie tak dlatego koncem roku wychodzi lift b8 i mysle ze zmienia calkiem konsole pod ta nowa a6 ja b8 juz dawno bym kupil ale "wyleczylem" sie z audi czekam co bedzie po lifcie i mysle powazne nad zmiana marki niemieckie auta sa robione po to by warszatom dac zarobic jakies moduly zaufania po "ch**j" to po co zeby jechac do warszatu i bulic kapuche za kazdym razem za dostrojenie czegos!!! grzechu juz nie jedna stowke na to wydal w tym nowym )) [br]Dopisany: 05 Wrzesień 2011, 10:00_________________________________________________no wlasnie mnie zastanawialo co oni tam wymyslili jak z przodu sie przygladalem ale nie bylem pewien
wrclaguna Opublikowano 5 Września 2011 Autor Opublikowano 5 Września 2011 Kilka fotek i pomiary roznic coolerow . Tylko wysokosc jest ta sama 3.0 TDI 2.0 TDI
turdzi Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 wrclaguna sprawdzil bys mi ETKA jaki ma 2.0 TFSI ?
vahu Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 Przymierzam się do większej turbiny i także mnie ten temat interesuje tylko w B7 (2.0TFSI)
turdzi Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 tam masz dwa boczne wszystko jest zupelnie inaczej.
vahu Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 Co w takim razie zrobić żeby dołożyć kilka PS? :gwizdanie:
turdzi Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 ale zaloz sobie moze wlasny watke bo B7 z B8 ma nie wiele wspolnego te coolerki roznia sie tez wysokoscia ?
wrclaguna Opublikowano 5 Września 2011 Autor Opublikowano 5 Września 2011 te coolerki roznia sie tez wysokoscia ? Wysokosc jest ta sama tylko sa jeszcze rozne srednice rur miedzy 2.0 TDI a 3.0 TDI i trzeba bedzie zrobic redukcje Wg ETKA 1.8 TFSI czy 2.0 TFSI sa takie same coolerki co w 2.0 TDI 8K0 145 805 G . Nawet laduja je do Q5 i nowej A6
turdzi Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 I see czyli 8K0 145 805 E wyglada jak fajny mod pod lajtowy program.A pasi P&P do pasa przedniego ?
wrclaguna Opublikowano 5 Września 2011 Autor Opublikowano 5 Września 2011 Tak cooler pasi Teraz tak sobie mysle o jednej rzeczy czy boczne plastikowe oslonki ( wloty powietrza czy jak tam ich zwa ) sa takie jak w 3.0 TDI juz lookam w ETKE i sprawdze
adamooo Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 tam jest tyle miejsca że na pewno przypasi do belki i zderzaka..
wrclaguna Opublikowano 5 Września 2011 Autor Opublikowano 5 Września 2011 tam jest tyle miejsca że na pewno przypasi do belki i zderzaka.. Tez mi sie wydaje A te kierownice powietrza pewnie sie tez roznia . Zaznaczylem na fotce o co mi chodzi Tam idzie cooler i sie pewnie nie zmiesci ten z 3.0 TDI . No nic .........trzeba bedzie rozebrac przedni zderzak i sprawdzic
turdzi Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 pewnie tak , a tak z ciekawosci jaka jest srednica wejscia w E a jaka w G ?
wrclaguna Opublikowano 6 Września 2011 Autor Opublikowano 6 Września 2011 Roznice sa okolo 5 mm Beda potrzebne : 2szt. rura aluminium 57 mm , 2 szt. redukcja silikonowa 57/63 mm , 2 szt.obejma 60-68 mm , 2szt. obejma 67-75 mm
mgtan Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 ułożone jak do książkowego poradnika... "A4 for dummies"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się