mgtan Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 wyciąć DPF i soft. i tyle. i się nie szczypać i nie czyścić bo g to daje w większości przypadków.
wrclaguna Opublikowano 20 Września 2011 Autor Opublikowano 20 Września 2011 To mam klina Tunerzy mi podpowiadaja zeby nie wycinac DPF -a . Jestem tego samego zdania lac porzadne paliwo i rura . Zalozylem wreszcie intercooler z 3.0 TDI male przrobki typu redukcja polaczen i wszystko pasi . Teraz tylko umowiac sie na program , pewnie do Patroxa pojade .
mystic.pl Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 No no Grzesiek zalej z 2 razy na pełne baki STP do czyszczenia wtryskiwaczy w dieslu przepłucze Ci ładnie pompę paliwa w baku i wtryski przed programem oraz wydajniej przepali DPFa bo doda koksu i zwiększy temperaturę spalin Tylko najpierw wymień filtr paliwa co by nie puścić syfu ze starego brudnego filtra na wtryski
wrclaguna Opublikowano 20 Września 2011 Autor Opublikowano 20 Września 2011 Paliwo wlane srodek do czyszczenia wtryskow tez przy okazji Mowisz , ze filtr paliwa i moze tez powietrza wymienic pozniej
Brysio Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 przed stp wymien filtr paliwa bo smole rozpusci i pojdzie wsztyko na wtrski filtr powietrza nie zaszkodzi tez wymienic
mystic.pl Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 Paliwo wlane srodek do czyszczenia wtryskow tez przy okazji Mowisz , ze filtr paliwa i moze tez powietrza wymienic pozniej Filtr paliwa wymień zanim wlejesz STP, bo ci STP rozpuści cały syf ze starego filtra paliwa i zasyfisz szpryce Filtr powietrza też nie zaszkodzi zawsze to łyk świeższego powietrza i ze 2 kuce na papierze więcej
Flyer Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 nie rozumiem - wymiana filtra powietrza? myslalem, ze to sie robi przy kazdej wymianie oleju
adamooo Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 musisz nakleić karteczkę i zamiast "włącz światła" napisz "daj mu ! ! !"
bajk Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 "po prawej do końca" [br]Dopisany: 20 Wrzesień 2011, 21:42_________________________________________________włącz jej też filmik instruktażowy M1lEZB-9cIU
mgtan Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 yyy... ale czy mi się tylko wydaje czy silnik ma z 50-55 stopni... a obroty są na 7000 ;(
Brysio Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 "po prawej do końca" [br]Dopisany: 20 Wrzesień 2011, 21:42_________________________________________________włącz jej też filmik instruktażowy M1lEZB-9cIU sorry ale inteligencja wlasciciel nie grzeszy do odciecia na zimnym silniku a potem sprzeda igle silnik na allegro[br]Dopisany: 20 Wrzesień 2011, 22:34_________________________________________________jak mi koles na badaniach technicznych tak krecil na goracym silniku to mu chcialem zaj.... dobrze ze zdarzyl sie wytlumaczyc ze tak trzeba !
Orzeł Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 padl slynny czujnik roznicy cisnien 059906051A u mnie też padł i do czasu jego wymiany z DPFem nic nie mogłem zrobić. Miał 8g sadzy a kontrolka non stop się świeciła. Po wymianie wszystko wróciło do normy . miałem taki błąd: Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor: Implausible Signal P2453 00 [237] - Open or Short to Plus Czujnik był od ręki w ASO we wrocławiu za coś ok 200 zł. Wymień, wypal i śmigaj Cooler mogłeś od razu dać większy...
Brysio Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 trzeba w niemczech jest taki test diesla ze krecisz 3x do odciecia aby sprawdzic dymienie tak powinno byc w polsce tez to sa testy/testery jeb.... boscha a jak spalin nie spelnia to nie dostaniesz plakietki czyli mozez auto w domu zostawic dawniej bylo ze hu i au byly osobno i mozna bylo bez au jezdzic a teraz nie da sie nie masz au nie masz nic czyli nie wolno jezdzic hu - hauptuntersuchung --badania glowne jak i u nas au - abgasuntersuchung --spaliny badanie czystosci spalin nie bez powodu maja zielone naklejki na szybach niemieckie auta w polsce sa 100lat za murzynami w tej sprawie i przeglady podbija sie za flaszke czego tutaj nie ma
wrclaguna Opublikowano 21 Września 2011 Autor Opublikowano 21 Września 2011 nie rozumiem - wymiana filtra powietrza? myslalem, ze to sie robi przy kazdej wymianie oleju Do przegladu zostalo mi niewiele i nie zaszkodzi mu wymienic przed programem filtra powietrza "po prawej do końca" [br]Dopisany: 20 Wrzesień 2011, 21:42_________________________________________________włącz jej też filmik instruktażowy M1lEZB-9cIU auto to bylo kiedys chyba klubowe i to z Wawy padl slynny czujnik roznicy cisnien 059906051A u mnie też padł i do czasu jego wymiany z DPFem nic nie mogłem zrobić. Miał 8g sadzy a kontrolka non stop się świeciła. Po wymianie wszystko wróciło do normy . miałem taki błąd: Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor: Implausible Signal P2453 00 [237] - Open or Short to Plus Czujnik był od ręki w ASO we wrocławiu za coś ok 200 zł. Wymień, wypal i śmigaj Cooler mogłeś od razu dać większy... W ASO maja na miejscu ten czujnik i pasuje do wielu modeli Wiedza co pada :gwizdanie: ja dalem 165 PLN po znizkach trzeba w niemczech jest taki test diesla ze krecisz 3x do odciecia aby sprawdzic dymienie tak powinno byc w polsce tez to sa testy/testery jeb.... boscha a jak spalin nie spelnia to nie dostaniesz plakietki czyli mozez auto w domu zostawic dawniej bylo ze hu i au byly osobno i mozna bylo bez au jezdzic a teraz nie da sie nie masz au nie masz nic czyli nie wolno jezdzic hu - hauptuntersuchung --badania glowne jak i u nas au - abgasuntersuchung --spaliny badanie czystosci spalin nie bez powodu maja zielone naklejki na szybach niemieckie auta w polsce sa 100lat za murzynami w tej sprawie i przeglady podbija sie za flaszke czego tutaj nie ma Niemcy to inna bajka z ekologia . U nas za flaszke podbija teraz wszystko niestety Ciekawe kiedy wezma sie za to .
NYNA Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 przeglądy podbija sie za flaszkę czego tutaj nie ma To chyba jeszcze mało we DE widziałeś Sorry za OT.
Brysio Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 przeglądy podbija sie za flaszkę czego tutaj nie ma To chyba jeszcze mało we DE widziałeś Sorry za OT. kolego powiedz mi gdzie podbijaja za flaszke i dadza CI wydruk do zameldowania auta! podstawa jesli chcesz przemeldowac auto to potrzebujesz: badania techniczne au i hu z danymi a nie tylko swistek ze przeszedl od tego zalezy klasa "czystosci" auta a skad od wezmie dane Twojego silnika skoro go nie sprawdzi??? moze tak podbijali 10 - 15 lat temu ale te czasy UMARLY! i nie wroca przepisy zostaly tak zaostrzone ze masarka po drugie podbilbys komus niesprawny samochod za flaszke? w polsce tak bo kazdego to wali nikt niczego nie szuka czasem nawet sie spekuluje ze ten co w supe wjechal to wcale nie jego wina!!! bo ma znajomego rzeczoznawce czy policjanta sam to przerabialem w poslce skonczylo sie na rzeszowskim sadzie i obaj zostali pozbawieni pracy i policjant i rzeczoznawca na szczescie byli swiadkowie bez swiadkow pupa zbita! jeszcze by placil ten ktoremu wjechano boooo przeciez zahamowal przed skrzyzowaniem a powinien przejechac na czerwonym! (jak mialem fiata i koles mi busem wjechal w dupe bo naprawde ostro przed czerwonym hamowalem to policjantka na niego wysiadla tak ze sie wystraszylem ze ma czekac w aucie i jego tlumaczenia jej nie interesuja wjechal w tyl znaczysie nie zachowal odleglosci dziekuje i ciao a tym bardziej ze hamowalem przed przejsciem dla pieszych) a tutaj inaczej podbijesz bedzie wypadek badaja auto a nie daj boze wypadek z rannymi i koles ktory podbil za flaszke idzie siedziec traci prawo wykonywania zawodu i ma pozamiatane do konca zycia -- myslisz ze komus sie to oplaca? kiedys tez podbijalem "auto do polski" za flaszke bo pojechalo i mial spokoj wiadomo ze bedzie przerejestrowane wiec go to nie interesuje ale do ruchu w niemczech nigdy w zyciu! wiec nie mow mi ze malo wiem wiem wystarczajaco duzo zalatw mi teraz za flaszke zeby nie musial krecic do odiecia postawie i Tobie i jemu flaszke bo nie lubie jak sie auto katuje - oczywiscie placac za przeglad dodatkowo Grzesiek sorry za OT ale musze coponiektorych ktorzy mysla ze wszytsko wiedza lekko skierowac na inny tor myslenia NIE POLSKI nie kombinatorski tylko uczciwy bo sprawny samochod to bezpieczny samochod przede wszystkim dla jego kierowcy!!! i osob ktore maja lub mogly by miec z nim stycznasc czy jako pasazer czy pieszy
NYNA Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 Mnie nie musisz kierować na żaden tor bo ja nie jestem zwolennikiem załatwiania przeglądów ani jazdy niesprawnym autem itd. Jednak rzeczywistość jest zupełnie inna również w idealizowanych przez Ciebie Niemczech, bo tam też tak jak u nas pracują tylko ludzie, jeden nie może a inny robi bez problemów i wierz mi wiem co mówię, a pogadać o tym to możemy przy piwie a nie na publicznym forum. Tacy z nich ekolodzy a z wyciętymi DPF-ami już też jeżdżą i badania ich auta przechodzą, nie mówiąc już co turasy i handlarze z autami wyczyniają. Zależy od której strony znasz Niemcy bo zawsze są dwie. Koniec OT.
Brysio Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 ja pisze o tym co znam nie pisze o poganskim narodzie tureckim bo oni co w rece wezma to choc by z tytanu bylo w gowno obroca nigdy nie kupilem od turasa auta i to sie nigdy nie stanie! nie wiem gdzie zalatwiaja na lewo i jak nigdy sie z tym nie spotkalem i szczerze mowiac nie jest mi potrzebne moje kazde auto przechodzilo badania od strzalu wiec po co kombinowac wyciecie dpfa wcale nie wplywa negatywnie na jakosc spalin DPF-to wielka sciema i robienie ludziom wody w glowach ze niby ekologia gowno prawda wyprdukowanie tego badziewia pochlania tysiace ton co2 ale malo wazne wazne ze ma sie psuc i jest na czym zarobic a po 70kkm i tak prawie 0 z niego pozytzku bo wypalony i normlanie powinno sie zalozyc nowy znaczysie tego oni by chcieli kiedys bylo wielkie zamieszanie spowodowane przez adac w sprawie dpfow ze to tylko sciema i ze gorsze sa te mikro czasteczki ktore sie wydostaja bo nie sa filtrowane i laczone jak to bylo w katalizatorach ale w lape dostali i teraz cisza jak makiem zasial tak samo jak ze szkodliwa emisja wnetrz czyli kombinacja plastikow w mercedesie sa katastrofalnie wysokie poziomy szkodliwych emisji wnetrza(to slyszalem na wlasne uszy ze trzeba bedzie tu i tam zasponsorowac zeby te wiadomsoci zniknely!) i bmw podobnie jedynie audi jest na 1 miejscu na swiecie jako "czyste" auto szukalem linka wlasnie w necie i nie ma a jak jest to martwy strona sie nie otwiera! juz sie postarali
mystic.pl Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 Ej, dajcie sobie siana już z tymi przeglądami czytać się tego już nie chce. Załóżcie temat w odpowiednim dziale, wtedy kto będzie chciał to sobie poczyta. Póki co Grzesiek mieszka w Rzeszowie i przeglądów w DE nie będzie robił
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się