Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 LIFT 2014 QUATTRO S LINE EXTERIEUR CARBON MMI 3G+ SIM AKEBONO 370/330 mm 20" KW


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Grześ - Very Importent VIP :thumbup:

  • Odpowiedzi 6.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

W A4 B8 niestety przy wymianie AKU trzeba zrobić tez kodowanie tego :) Cena w ASO za tą przyjemność około 1300 PLN :blink:

Nie można tego obejść :?: :shocked:

Ja złożyłem gratki ale gdzie indziej :naughty::wink4:

Opublikowano

Dzieki wszystkim :notworthy::decayed:

Ruciu.jpg

Opublikowano

Dzieki wszystkim :notworthy::decayed:

Ruciu.jpg

oooo i masz już identyfikator na Bukowinę :naughty:

Opublikowano

Grzegorz gratuluje!! :good:

czas najwyższy na VIP`a :kox:

Opublikowano

Gratki VIPA :cool1:

Opublikowano

Grzegorz gratuluje!! :good:

czas najwyższy na VIP`a :kox:

Dokładnie tak! :good: Gratulacji ciąg dalszy. :decayed:
Opublikowano

Jeszcze raz Dziękuje wszystkim :notworthy:

Opublikowano

wrclaguna

inaczej nie odpalimy auta

Ale nawet blokada nie puści czy puści blokada, włączy zapłon a nie nakręci... ???

wrclaguna

Jak widać AKU ma tez swoj sterownik ktory jest na klemie minusowej

Jak co mam 2 takie sztuki :wink4:

Opublikowano

Gratki VIP-a :good:

Komu jak komu ale tobie się to należało już od dawna :)

Opublikowano

Dzieki wszystkim :notworthy::decayed:

Ruciu.jpg

Grzesiek nie tża było, Walentynki jutro :mysli::decayed: :decayed:

Graty VIPa rezaczu :szukaj::punk:

Opublikowano

Ponawiam pytanie :

wrclaguna

inaczej nie odpalimy auta

Ale nawet blokada nie puści czy puści blokada, włączy zapłon a nie nakręci... ???

Opublikowano

Ponawiam pytanie :

wrclaguna

inaczej nie odpalimy auta

Ale nawet blokada nie puści czy puści blokada, włączy zapłon a nie nakręci... ???

Blokada kierownicy oczywiscie puści :) wywali kupę błędow no i co najwazniejsze trzeba kodować w ASO kluczyki :confused4:

W B8 to juz jest inna bajka z tym . Postaram sie uzyskać 100% info co i jak się dzieje podczas odłączenia aku od instalacji :wink4:

Opublikowano

no chyba ich naprawde juz popie***lo z tym aku toz to jakas paranoja odechalo mi sie nowych modeli audi trzeba kupic b6 1,9 tdi od dziadka jakiegos z przebiegiem okolo 100 - 150 tys w dobrym stanie i tym do renty jezdzic bo parodia sie dzieje normlanie niedlugo kurde trzeba bedzie tankowanie kodowac za kazdym razem jak byles na stacji paliwowej musisz wpisac kod tankowania powalone

co gumy wycieraczek tez trzeba bedzie kodwac a moze filtry powetrza i paliwa tez :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Opublikowano

Z tym kodowaniem AKU to juz było w A8 czy A6 wczesniej :wink4: no i do B8 to zawitało :( . Nic nie poradzi technika tak idzie do przodu ze musimy sie przyzwyczaić . Niestety dojdzie do tego ze pewnie w B9 nawet odkrecenie srubki bedzie powodowac wizytę w ASO :thumbdown:

Jakby ktoś chcial rezac SIDE ASISSTA to zapraszam :decayed::arrow2:AUDI SIDE ASSIST

Opublikowano

Postaram sie uzyskać 100% info co i jak się dzieje podczas odłączenia aku od instalacji :wink4:

Przy samym odłączaniu nic sie nie dzieje, ja odłączałem pare razy i jest ok.

Opublikowano

Postaram sie uzyskać 100% info co i jak się dzieje podczas odłączenia aku od instalacji :wink4:

Przy samym odłączaniu nic sie nie dzieje, ja odłączałem pare razy i jest ok.

Juz uzyskałem pełne info :) Jezeli mamy dobrze wyposazony samochod i mamy np. System ACC albo ktorys wymagajacy kalibracji to musimy podtrzymać zasilanie :)

Kalibracja samego ACC to koszt 400 PLN :decayed:

Jak mamy ubozszą wersję :decayed: to rzeczywiscie nie musimy dawać dodatkowego zasilania .

Opublikowano

Z tym kodowaniem AKU to juz było w A8 czy A6 wczesniej

A w którym A6 trzeba kodowac aku?

Opublikowano

Z tym kodowaniem AKU to juz było w A8 czy A6 wczesniej

A w którym A6 trzeba kodowac aku?

kazde po 2005 :)

[select]

[61 - Battery Regulation]

[Coding - 07]

Use the pull down menu to select the battery (slave) listed as #1.

[battery Coding]

Enter the new Battery Part Number (10 or 11 digits).

Enter the new Battery Serial Number (10 digits).

Select the new Battery Vendor.

[OK]

[Do it!]

[Close Controller, Go Back - 06]

Your new Battery should now be coded and the Battery Control Module should be aware of the new Battery.

Note: The 10 digit serial number may be preceded by the battery vendor code, for instance VA0 of Varta. If the code is VA0310314E04G then drop the VA0 and just enter 310314E04G. Sometimes the battery part number sticker can cover up the white sticker with the serial number.

Opublikowano

E tam, szwagier na moich oczach miesiąc temu wyrwał ori i wsadził Centre w C6 2006 :decayed:

Odpalił i działa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...