Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Podłączenie przycisków poliftowych w przedlifcie, bez użycia isostatów (jak ori)


MaxsteRR

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zabrałem się za podłączanie ale nie bardzo mi to chce działać:kwasny:

Problem mam z podpięciem się pod przewody do świateł, z racji że wspomnianej czerwonej i niebieskiej kostki u mnie brak, podłączyłem się sugerując się kolorem przewodów, i kicha.

Po mały rekonesansie, wyszło na to że podpiłem się pod modół spalonych żarówek...

Gdzie szukać tych przewodów, i jak sie do nich podłączyć? moożna tak jak na zdjęchach?

I jeszce pytanie co do podłączenia sie pod bezpieczniki,prosiłbym o łopatologiczne wyjaśnienie co i do czego.

Może dla innych to temat banalny, ale dla mnie to czarna magia :doh:

dscn1535c.jpgdscn1534h.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi gdzie podpiąć styk 14 przekaźnika. W schemacie jest napisane pod pin 2 włącznika halogenów. Nie wiem kompletnie o co chodzi, bo zaraz pod spodem napisane jest że przewód trzeba sobie znaleźć przy nogach kierowcy. I don't understand ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi w tym o to, że najprościej pod pin2 włącznika świateł mijania (a nie halogenów!!), ale trzeba trochę porozkręcać kolumnę kierownicy, żeby do niego się dobrać.

A jeśli nie chce Ci sie rozkręcać kolumny kierownicy to poszukać możesz sobie tego gdzieś w kostkach przy nogach kierowcy (nie chciało mi się po prostu tego szukać, stąd taki wpis)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi gdzie podpiąć styk 14 przekaźnika. W schemacie jest napisane pod pin 2 włącznika halogenów. Nie wiem kompletnie o co chodzi, bo zaraz pod spodem napisane jest że przewód trzeba sobie znaleźć przy nogach kierowcy. I don't understand ;p

Pod ten pin trzeba podać napięcie ze świateł mijania, przeciw mgielne działają tylko z załączonymi światłami mijania.

Przewód jest w kostce niebieskiej obok lewej nogi kierowcy, jak zdemontujesz osłonę obok podnóżka to masz wszystkie kostki. Szukaj grubego białego przewodu z żółtym paskiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale dziwne jest to że u mnie działają bez podpięcia tego przewodu. Załączam światła mijania i halogeny - chodzi i świeci wszystko. Więc co może spowodować podpięcie tego przewodu ze styku 14 w przekaźniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pytanie bo chce wsio zrobic jak nalezy pod poliftowe przelaczniki. Mialem rozowy przekaznik 267 on byl od halogenow bo mialem lampy boscha z halo wsrodku. Musialem go wywalicbo mi przeslona nie opadala pozmianie na dlugie. I teraz pytanie jak wykorzystac stara instalacjejak wyjalem tamten stary przekaznik i teraz pewnie nie ma polaczenia do halogenow. Czy jak nie podlacze tego przekaznika polif towego znow nie bede mial problemu z bixem. I czynda rade podlaczyc tak halo zeby swiecily niezaleznie od swiatel mijania a z postojowkami jako obrysowki usdm. Ktos przerabial juz tak temat...jakis schemat itp bo chce ogarnac sprawe za pierwszym razem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabiał ktoś żeby świeciły po postojówkach a nie mijania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy zamiast napiecia z mijania, dać napięcie z pozycyjnych i tyle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy zamiast napiecia z mijania, dać napięcie z pozycyjnych i tyle...

dużo do tematu nie wniosłeś. W którym miejscu ---> schemat.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli tak, to na logikę sprawdź kostkę gdzie idzie przewód z pinu 14 przekaźnika. Tam gdzie jest +12 (lub masa, bo nie pamiętam czym to jest sterowane) od świateł mijania, musi być i plus (minus) od pozycji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie podłączenia tego przekaźnika. Czy schemat z 1 postu odnosi się też do halo i przeciwmgłowych w przypadku lamp BOSCHA, w których halo są zintegrowane z przednim reflektorem?

I jeszcze jedno pytanko: Do przycisku halo i przeciwmgłowych (w przedlifcie) dochodzi przewód biało-żółty. Czy można do niego podpiąć przewód z przekaźnika, który ma być podpięty pod info o włączonych światłach mijania? Bo chyba to jest przewód od tych świateł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już wiem, że do biało-żółtego nie da się podłączyć sygnału świateł mijania. Ale pytanie mam jeszcze inne.

Do którego pinu przekaźnika 397 podpiąć sygnał włączonych świateł drogowych? Znalazłem teraz u siebie schemat halo i przeciwmgielnych w przedlifcie. Całość idzie przez przekaźnik, bodajże 216, w którym są 4 piny. Jeden pin to sygnał świateł mijania, drugi świateł drogowych, trzeci to wyjście do żarówek halo, a czwarty jest jakiś dziwny - oznaczony symbolem 30 (niby plus stały), ale on dochodzi przewodem biało-żółtym do przycisków. Olać go.

Ważniejsze jest podpięcie tych świateł drogowych, bo jak to się podłączy, to po włączeniu drogowych przekaźnik automatycznie wyłączy halogeny, jeśli były włączone. I odwrotnie. Ma ktoś może rozpiskę pinów tego 397 albo chociaż wie, do którego pinu ten sygnał podpiąć? Przewód z sygnałem drogowych w przedlifcie ma kolor szary, więc może ktoś, kto ma oryginalnie 397 mógłby zerknąć, do którego pinu taki kolor jest podpięty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierwszym poscie tego watku masz napisane ze pin 14 przekaznika odpowiada za swiatla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale to są światła mijania. W starym przekaźniku są jeszcze podpięte światła drogowe. Jak się je włączy, to wyłączają się halogeny, a jak się tego nie podepnie, to po włączeniu drogowych będą się też świeciły halogeny. Niepotrzebny pobór prądu i zużycie żarówek. A dodatkowo chciałbym mieć, jak w oryginale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W lifcie halogeny nie wyłączają się po włączeniu świateł drogowych :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a da rade podłaczyc obrysy pod przycisk przeciwmgielnych ? :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie że tak.

Zostawiasz tylko przednie bo z nimi chyba się automatycznie tył zapala, a drugim przełącznikiem aktywujesz obrys i tyle.

Trochę cięcia i lutowania przy przekaźniku i powinno działać.

Tylko że przy każdym odpaleniu auta będziesz je musiał włączyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...