zib0l Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 witam forumowiczów od tygodnia mam problem z tym ze jak odpale auto mam problem. Wszystko chodzi jak nalezy, zbiera sie super itd. a czasem jak odpale auto to odrazu jest w trybie awaryjnym i musze zjechac na pobocze wylaczyc i wlaczyc ponownie by bylo znow przyspieszenie. Nie koniecznie wpada mi dziennie w tryb awaryjny, a jak wpadnie to tylko przy odpaleniu, nie podczas jazdy. Wczoraj zrobilismy sobie w rodzinka wycieczke do parku w Pszczynie, w jedna strone ok, w druga juz nie:P Dzisiaj podjechalem do garazu podpielem vaga: 17958 Ciśnienie doładowania - różnica doładowania brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 018 FD Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0200SG 2137 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06325 1 Fault Found: 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - - - Intermittent wypielem przeplywke przeczyscilem i pojechalem przedmuchac autko na drugim biegu przy 4k obrotow przez minute... i ani razu niewpadl w tryb awaryjny... Pytanie czy to wina ze cos z turbo sie dzieje, czy do wymiany filtr paliwa, czy cos innego...przewody cisnieniowe od gruszki wymieniualem miesiac temu i od wtryskow, pompa wtrsykowa byla uszczelniana 2 tyg temu cała... kolektor ssacy byl czyszczony miesiac temu PS. Przy czyszczeniu przeplywki zauwazylem jeden wezyk juz sparcialy pod turbo leci do jakies okraglej gruszki (co to jest?) czy to moze tez byc tego wina ze cos ucieka z tego wezyka?? pozdrawiam... link do moich logów sprzed uszczelnieniem pompy wtrsykowej : http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=204654.0 -------------------------------------------------------------------------------- Nowe logi, narazie statyczne i BS, co do dynamicznych musze poczekac na kogos... Logi statyczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/zibol88_49728.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/zibol88_49729.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/zibol88_49730.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/zibol88_49731.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/zibol88_49732.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/zibol88_49733.html Logi BS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/zibol88_49734.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/zibol88_49735.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/zibol88_49736.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/zibol88_49737.html
przemik Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Wezyk ewidentnie do wymiany. Wykonaj logi dynamiczne(nowe), 011,010 i 011 Basic Settings.
zib0l Opublikowano 25 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2011 wymienilem ten wezyk z fotki, jakies powietrze uszło, co to jest ta okragla puszka do ktoej leci wezyk? zobacze teraz czy to wina tego wezyka czy cos innego...
OLIVER Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Jeśli powietrze zasyczało prze ściąganiu starego wężyka to wężyk raczej był jeszcze szczelny co to jest ta okragla puszka do ktoej leci wezyk? to jest akumulator pod ciśnienia ...
zib0l Opublikowano 27 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2011 jednak wina chyba lezala po stronie sparciałego wezyka, po wymianie auto juz sie nie dusi, przy gazowaniu przy odpaleniu i nie wpadl w tryb awaryjny... pzdr
OLIVER Opublikowano 27 Czerwca 2011 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Możliwe że z biegiem lat stracił już swoje właściwości i nie spełniał całkowicie swojego zadania ...Był po prostu zgniatany przez pod ciśnienie ... To super ze jest wszystko KO... oby tak dalej....
Sztomel Opublikowano 27 Czerwca 2011 Opublikowano 27 Czerwca 2011 jednak wina chyba lezala po stronie sparciałego wezyka, po wymianie auto juz sie nie dusi, przy gazowaniu przy odpaleniu i nie wpadl w tryb awaryjny... pzdr to się okaże jak wkleisz logi dynamiczne i ponownie 011 BS po wymianie tego wężyka.
bozmek Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 http://vaglog.pl/log-011_003_1cN9K.html Witam moze ktoś to obczaic bo dziwnie trzyma wysokie doladowanie do 3 tys
Undisclosed Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 (edytowane) Dnia 22.04.2017 o 09:28, bozmek napisał: http://vaglog.pl/log-011_003_1cN9K.html Witam moze ktoś to obczaic bo dziwnie trzyma wysokie doladowanie do 3 tys Standardowo rozruszaj sztangę płaską 14stką, wymień wężyki podciśnieniowe. Zrób logi, jeśli nadal nic się nie zmieniło to zamień N18 z N75 i zobaczy czy nadal jest przeładowanie. Jeśli tak to turbo na stół BTW. Jaki kod silnika? Edytowane 24 Kwietnia 2017 przez Undisclosed
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się