Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czyszczenie mikrostyku w zamkach drzwi


Dastin

Rekomendowane odpowiedzi

Kable sprawdzalem i sa ok.Czy ten waz idzie jakos sciagnac? Mam blad nie odbezpiecza zamka i jezeli to mikrostyk to nie ten ktory jest odpowiedzialny za oswietlenie i komunikat na fis?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kable sprawdzalem i sa ok.Czy ten waz idzie jakos sciagnac? Mam blad nie odbezpiecza zamka i jezeli to mikrostyk to nie ten ktory jest odpowiedzialny za oswietlenie i komunikat na fis?

Da się ściągnąć...musisz wypiąć go z drzwi i ze słupka, jak wypniesz to będziesz widział że od strony drzwi jest owinięty na końcu taśmą razem z wiązką. Odwiniesz kawałek taśmy i będziesz mógł zsunąć tą gumową osłonę po wiązce do środka drzwi. Ja wyjąłem z tej osłonki plastiki które są na końcach i wszystko ładnie weszło do środka drzwi. Możesz wyjąć wszystko otworem głośnikowym to będzie się łatwo pracowało. Jak coś niejasne to pisz ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha rozumiem w weekend zagladne na te kable choc jak sciagnalem gumowa oslone od slupka to kable sa w porzadku.Podobno ze w b7 zamki sa popraawione i nie dostaja wilgoci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kable potrafią z zewnątrz wyglądać ok, mieć cała izolację i jednocześnie przerwana żyłę.

Edytowane przez majkel_majki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtedy to tylko miernik w rece?

dokładnie...ja jednego popołudnia bawiłem się z jednymi drzwiami bo robiłem wszystko powoli żeby nic nie pourywać i nic nie przeoczyć....następnego dnia rano poleciały pozostałe 3 drzwi...na szybkości poprawione kable w przelotkach i przeczyszczone mikrostyki. Wszystko chodzi póki co bez zastrzeżeń.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde jak wyciągnąć zamek bez wyciągania ramy z szybą?

Pomęczyłem się ze 2 godziny, wyciągnąłem tą plastikową osłonę od zamka a więcej nie da rady 0dash2.gif

Jeszcze z nerw porwałem w mak całe wygłuszenie i tylko dodatkowe wydatki a zamek jak siedział w drzwiach tak siedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Koledzy pomóżcie..

A więc,po przeczytaniu tego postu myślałem ze moja usterka jest błaha, z tego względu ze mój problem to taki ze nie mrugną mi kierunki przy zamykaniu centralnym auta,przy otwieraniu mrugną dwa razy (tu jest dobrze) a przy zamykaniu nic.. Sprawdziłem chyba wszystko,zacząłem od podłączenia komputera i tu wyszedł błąd (tylne lewe drzwi) a więc od nich zacząłem, zamek na wierzchu sprawdzam ten mikro styk o którym piszecie,a on jest ok,rozebrałem tą część elektryczną w zamku i sprawdziłem jeszcze czy tam wszystko jest jak być powinno,nie widzę tam żadnej usterki (sprawdzałem miernikiem)..Co to może być?? dodam ze wszystkie podświetlenia działają,deska rozdzielcza też nie informuje żadnej nieprawidłowości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wojtek chodzi ci o tylne drzwi?jak tak to nie wiem czy poluzowałeś prowadnice szyby z środku w drzwiach..z boku drzwi jesli dobrze pamietam jest sruba..musisz ja poluzować i wtedy ta prowadnice przesuwasz lekko w bok i za to dostajesz troche miejsca..bez tego sie nie da..tylko ręce poharatasz.pamietam że tez sie męczyłem ale jak to poluzowałem i przesunąłem to poszło..

Mariusz co do ciebie..sprawdzałeś te luty czy nie są popękane?mogłeś to wszystko ponownie dla świętego spokoju polutować..bo wygladać to może i wyglada dobrze ale może jest gdzies pęknięcie,dotanie sie troche wilgoci i juz nie styka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz dzięki za pomoc,już się uporałem z tym problemem,zeszło mi trochę czasu ale poradziłem,a więc:

O tych lutach co wspominasz to tak zrobiłem,w miarę moich możliwości to poprawiłem, ale i tak kupiłem inny zamek bo myślałem ze tym moim lutowaniem może coś zepsułem, sprawdziłem kabel po kablu na przedzwonienie,od kostki w słupku do wyjścia w kostce co prowadzi do zamka,wszystko ok,i po tym zabiegu zwątpiłem,wszystko dobrze a tu dalej błąd drzwi--a kierunków przy zamykaniu jak nie było to niema...W padeł na pomysł aby ponownie tą opcję zakodować,i to pomogło,po ponownym zakodowaniu wszystko działa jak należy,kierunki mrugają :banan: ,a błędu brak :banan:

Pozdrawiam i dzięki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Koledzy

u mnie problem z centralnym i drzwiami wygląda następująco...

od kilku dni po silnych deszczach tak się zaczęło robić...

więc tak najpierw zauważyłem że jak zamykam auto to nie mrugają kierunki musiałem jeszcze raz kliknąć guzik wtedy jakby zaskoczyły jeszcze raz siłowniki i wszystkie ładnie mrugną do mnie,

wczoraj zauważyłem że jak mi nie mrugnie za pierwszym razem to drzwi kierowcy są otwarte i nie świeci się kontrolka czerwona na drzwiach...

jutro mam wolne i rozbiorę drzwi oraz sprawdzę miej więcej wiązkę elektryczną i poczyszczę styki mam nadzieję że to jakaś pierdoła owa usterka...

dodam jeszcze że niedawno zacząłem jeździć na drugim komplecie kluczy aby od leżenia w domu się nie rozkodował i zauważyłem że auto jak jest otwarte a kluczyka brak w stacyjce zamyka się po jakim czasie samoczynnie ok 1 minuty,

czy to możliwe aby jeden kluczyk był tak zakodowany a drugi nie ?

Pozdrawiam


Witam Koledzy powracam znów do tego tematu, od nośnie tak wziąłem się wczoraj za drzwi które się nie domykają z pilota,

rozebrałem całe poszycie dobrałem się do mikrostyku który wyglądał bardzo dobrze przeczyściłem go i nic..

dalej to samo, ok więc wziąłem sie w dalszej kolejności za kostkę łączącą kable w słupku wyjąłem była bardzo zaśniedziała przeczyściłem złożyłem i dalej nic jeszcze nawet gorzej było niż przed czyszczeniem zaczęły szwankować okna oraz pozycyjna lampka drzwi otwartych, znów zdemontowałem wszystko szukałem usterki po kolei lecąc po kablach i znalazłem...

przetarte kable w otulinie gumowej zaraz przy drzwiach, zdemontowałem cały kabel z drzwi i chciałem poprowadzić kable na nowo oczywiście ktoś już wcześniej próbował to naprawić ja próbowałem jeszcze raz z mizernym skutkiem... jeden zrobiłem drugi zaczął się łamać zrobiłem drugi następne dwa... w końcu pojechałem do serwisu po nowy,

mój kod wiązki kabli głównych to 8E1971029B a otrzymałem 8E197102C jedyna różnica to cztery kabelki więcej w jednej kostce ( przypuszczam że na dolne podświetlenie drzwi bądź tylne szybki elektr. )

a i na nową wiązkę dostałem dwa lata gwarancji :)

i problem zamykania się samoczynnie drzwi także rozwiązany zamykały się poprzez zwarcie owych przewodów,

Edytowane przez matisstz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam takie pytanie, vcds przy każdym skanowaniu wyrzuca mi 2 błędy:

01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch
35-00 - -
01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch; Driver's Side
35-00 - -
póki co alarm nie świruje i wszystkie drzwi otwierają i zamykają się prawidłowo. Chcę się za to zabrać. Czy możecie po podpowiedzieć, czy do zamka drzwi kierowcy ten mikrostyk się nada: V4NST7UL ?
a do bagażnika jaki powinienem nabyć?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wracając do tematu,czy żeby wyciągnąć zamek po odkręceniu tych 2 śrub muszę odkręcać też całą ramę? Bo raz się do tego zabrałem i nawet odkręciłem te 2 śruby ale za chiny nie miałem na tyle dostępnego miejsca żeby go wyszarpać i dałem na spokój ale nie długo chcę zrobić kolejne podejście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można go wyszarpać bez ściągania ramy drzwi, jest dużo gimnastyki z tym, ale się da, wyjmowałem tak i tylny i przedni zamek. Cierpliwość i wyczucie w cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć, wymieniłem u siebie ten mikrostyk, udało mi się bez wyjmowania całego zamka z drzwi, jednak to nie pomogło :( co udało mi się zaobserwować to to że masa dochodzi do tego mikrostyku i przechodzi przez niego tak jak trzeba. Dalej masa dochodzi też do lampki tej czerwonej w drzwiach i stąd nie ma jak wrocić bo na drugim styku do lampki nie ma plusa. Wydaje mi się że ten plus gubi się jeszcze przed wejściem do drzwi, ponieważ w gumie łączącej drzwi i słupek nie ma poprzecieranych kabli i wszystko wygląda ok. Wie ktoś może gdzie szukać przyczyny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie, mam taki problem. Gdy chcę otworzyć auto z pilota auto się otwiera i od razu zamyka gdy drzwi są zamknięte. Gdy otworze drzwi kluczykiem, nie ma problemu. Gdy drzwi mam otwarte zamkne pilotem i chcę tworzyć to, zamek się otwiera zamek otwiera zamek kilka razy i zostaje otwarty. wsiąde do auta i odpale auto to czasem się zamknie a czasem nie. Zakładam, że coś ze stykiem. Macie pomysły co może być przyczyną?

W tej chwili wypiąłem wiązkę między zamkiem w lewych drzwiach kierowcy a sterownikiem w drzwiach kierowcy i problem ustał. Auto się otwiera i zamyka z pilota ( poza drzwiami kierowcy) także problem jest w zamku. po wpięciu wtyczki do sterownika drzwi wariactwo się zaczyna na nowo.

Edytowane przez troudyl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie, mam taki problem. Gdy chcę otworzyć auto z pilota auto się otwiera i od razu zamyka gdy drzwi są zamknięte. Gdy otworze drzwi kluczykiem, nie ma problemu. Gdy drzwi mam otwarte zamkne pilotem i chcę tworzyć to, zamek się otwiera zamek otwiera zamek kilka razy i zostaje otwarty. wsiąde do auta i odpale auto to czasem się zamknie a czasem nie. Zakładam, że coś ze stykiem. Macie pomysły co może być przyczyną?

W tej chwili wypiąłem wiązkę między zamkiem w lewych drzwiach kierowcy a sterownikiem w drzwiach kierowcy i problem ustał. Auto się otwiera i zamyka z pilota ( poza drzwiami kierowcy) także problem jest w zamku. po wpięciu wtyczki do sterownika drzwi wariactwo się zaczyna na nowo.

Miałem podobną historię u kolegi, problemem okazały się zimne luty w zamku.

Wyciągniesz zamek i otworzysz to pewnie będziesz widział,przelutuj wszystkie piny od wtyczki i problem powinien ustąpić .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po wymianie mikrostyku odpowiadającego za oświetlenie. Bo jak wiadomo w zamku siedzi ich chyba ze 4 :) Rozebrałem wszystko, włącznie z mikrostykiem i okazało się, że mam pękniętą sprężynkę. Więc znalazłem na allegro mikrostyk, który idealnie pasuje do naszych A4 :)http://allegro.pl/mikrostyk-zamka-rozbieralny-vw-audi-seat-skoda-fva-i6147876684.htmlPrzy kupnie dostajemy instrukcję jak go naprawić, gdy wyrobi się ten przycisk. Ja z tego nowego przełożyłem tylko sprężynkę. Wszystko poskładałem i działa jak nowe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam kotleta mianowicie mam pytanie bo rozkrecałem zamek i ten od pasażera wyjalem bez problemu i naprawił em styki nie było tam osłony zamka tej plastikowej czy to w czymś przeszkadza?

A teraz druga sprawa chciałem to samo zrobić z drzwiami kierowcy lecz nie dałem rady tam jest ta obudowa czy to przez to idzie gorzej to wyjąć no i następne tam idzie od wkładki kluczyka taka sprężyna czy ona to też wstrzymuje tam jest połączona jak ja odpiąć? Szukałem na forum ale nie ma o drzwiach kierowcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po wymianie mikrostyku odpowiadającego za oświetlenie. Bo jak wiadomo w zamku siedzi ich chyba ze 4 [emoji4]
Który odpowiada za oświetlenie

A który odpowiada za oświetlenie w kabinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...