rafalskin73 Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 Mam ten sam identyczny problem co kolega ludwik166, ale ja podejrzewam koło pasowe,że się trochę wyrobiło na wale,bo ma delikatne bicia na boki i skacze napinacz.W następny weekend będę ściągał to koło,kupie nowe razem z tym zębatym.Mam nadzieje że wał się nie wyrobił przez te bicia i jak wymienię tą część to drgania znikną.Napisze co i jak po tym zabiegu.Pozdro.
ludwik166 Opublikowano 2 Lipca 2011 Autor Opublikowano 2 Lipca 2011 Mi drga silnik na postoju a jak włączę klimę to bardziej
ptaku999 Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 Mi drga silnik na postoju a jak włączę klimę to bardziej no ja tez tak mam
grzegorzmen Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 co do nastawnika to byłem u pompiarza wkładał 2 nastawnik jeździliśmy i dalej to samo kurde ja myślę ze to coś z doładowaniem bo jak jadę na 2 biegu tak 1500 obr i dam gaz w podłogę to przy 2tyś obr przy przyśpieszaniu jest takie uderzenie mocy. a na 4 biegu gdzie szarpie to jak dojdzie do 2 tyś to przestaje szarpać. to udeżenie jest pojedyncze ? jeśli tak to ktoś się bawił ogranicznikiem na turbinie (nie sztangą) jak wykręcisz go o jeden obrut to uderzenie zniknie mam to samo u siebie ale ogranicznik przestawiony świadomie- dotego prawdopodobnie masz nieszczelność w okolicach turbiny. po ściągnięciu i założeniu przewodu nie powinno być słyszalny syk spalin
ludwik166 Opublikowano 4 Lipca 2011 Autor Opublikowano 4 Lipca 2011 Nieszczelność w turbinie tzn . a jak przestawic ten ogranicznik
vauxhall95 Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 ze sztanga bron boze nic nie rob,najpierw zrob logi
grzegorzmen Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 ze sztanga bron boze nic nie rob,najpierw zrob logi kolego nie ze sztangą tylko ogranicznikiem przymknięcia kierownic
paweu1 Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 Sprawdzcie czy podczas przyspiesznia przestaje drgać po lekkim wciśnięciu sprzęgła, na granicy poślizgu?
cysiu100 Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 Kolego vauxhall95 dlaczego auto nie przyspiesza dobrze, po logu dynamicznym widac że ciśnienie pokrywa się z aktualnym i to juz okolo 2 tyś obrotów? Z checią czegoś się nauczę odnośnie interpretacji logów.
vauxhall95 Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 A wiec tak.Doladowanie to nie wszystko Jak widac na zalaczonym logu przyspieszenie od 1500 do 4200 obr wynosi prawie 14sekund. Tu mam loga znajomego AFN z wydmuchana uszczelka i slaba przeplywka powyzej 3400 tnie na felgach 17 i jest to tez slaby czas. http://vaglog.rtnet.pl/patrykziomn11_47290.html[br]Dopisany: 05 Lipiec 2011, 11:42_________________________________________________Tu masz przeplywke sory tnie zaraz przy 3tyś http://vaglog.rtnet.pl/patrykziomn11_47292.html Czas na obu od 1500 do 4200 12 z hakiem.Dodam ze cztery osoby i felgi 17/225.Wiec to bardzo duza roznica na niekorzysc.
cysiu100 Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 Tylko jak kolega zrobil log pod górkę lub na 4 biegu.
ptaku999 Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 U mnie w pewnym warsztacie stwierdzili że to wydech mi drga i chyba mają racje. Tylko póki co nie mieli jak sprawdzić dokladnie bo podnosnik był zajety.
vauxhall95 Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 Tylko jak kolega zrobil log pod górkę lub na 4 biegu. to znaczy ze slabo zapoznal sie z dzialem vag,logi robi sie na 3 i prostej drodze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się