konrado8525 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Witam. Prosze w imieniu kolegi o analize logow. Przy przyspieszeniu i dodaniu gazu slychac tak jakby lewe powietrze ciagnal. Czy Turbina do wymiany?? Bo "mechanik" tak stwierdzil.. Logi statyczne normalne: 000 http://img90.imageshack.us/img90/4899/000normalne.jpg 001 http://img196.imageshack.us/img196/3128/001normalne.jpg 003 http://img101.imageshack.us/img101/3484/003norm.jpg 004 http://img13.imageshack.us/img13/7352/004normalne.jpg 007 http://img405.imageshack.us/img405/5764/007norm.jpg 008 http://img202.imageshack.us/img202/2491/008norm.jpg 010 http://img339.imageshack.us/img339/8358/010normal.jpg 013 http://img835.imageshack.us/img835/3594/013norm.jpg 018 http://img813.imageshack.us/img813/5457/018normal.jpg BS 000 http://img232.imageshack.us/img232/2569/000basic.jpg 003 http://img846.imageshack.us/img846/191/003basic.jpg 011 http://img685.imageshack.us/img685/3672/011basic.jpg Dynamiczne 000 http://img850.imageshack.us/img850/2898/000dynamoiczny.jpg 008 http://img861.imageshack.us/img861/5208/008dynamiczny.jpg 010 http://img52.imageshack.us/img52/4159/010dynamiczny.jpg 011 http://img836.imageshack.us/img836/3278/011dynamiczny.jpg
vauxhall95 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 co to za mechanik byl? Turbo bardzo ladnie chodzi.[br]Dopisany: 29 Czerwiec 2011, 20:00_________________________________________________EGR moznaby przeczyscic[br]Dopisany: 29 Czerwiec 2011, 20:01_________________________________________________kat synchronizacji wypadaloby wyregulowac.
konrado8525 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2011 Wlasnie nie wiem jaki mechanik.. Gdzies w elblagu ale nie wiem dokaldnie gdzie Bo jak sie stoi przodem do auta i wcisnie gaz to ten swist jest z prawej strony silnika..[br]Dopisany: 29 Czerwiec 2011, 20:04_________________________________________________Ale EGR co do swistu to chyba nic nie ma co?:D
ciahciah Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 sprawdź cały dolot czy jest szczelny, wszystkie rury zaczynając od turbo, a kończąc na kolektorze ssącym, rura spocona olejem to będzie nieszczelność, no i już lepiej nie jedz do tego mechanika co ci proponował wymianę turbiny
Sztomel Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 musi być nieszczelność w dolocie bo są wysokie wskazania masy zasysanego powietrza w grupie 010 względem ciśnienia doładowania.
ciahciah Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Sztomel skrzynkę opróżnij bo nie mogę ci odpisać
konrado8525 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2011 Ok Dzieki chlopaki za odpowiedzi:) Jutro sie za to wezmiemy i sprwadzimy caly dolot i wezyki.. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się