spetsnaz Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Jak chcesz to mam słupek AVG jeszcze w aucie, ale taniej niż 1200zł nie puszczę.
vauxhall95 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Jak chcesz to mam słupek AVG jeszcze w aucie, ale taniej niż 1200zł nie puszczę. panu podziekuje nie ladnie postapiles z kostkami do fisa
SotoM Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 ASV w ogole inny silnik od AFN. inna głowica inny blok silnika i chyba tez inne rozmieszczenie otworów montażowych skrzynie do silnika. ASV był głownie silnikiem montowanym poprzecznie, a3 golf4 skoda,seat... podzespoły mozna zamontowac- turbo,kolektory,pompa wtryskowa wtryski. ASV ma w rozrzadzie pompe wody nie zamontujesz podstawy na wisko poniewaz pod pompą wtryskowa umieszczony w bloku silnika jest termostat do tego miska olejowa inne riozmieszczenie srub montazowych i nie włozysz silnika z miska ASV. takze moim skromnym zdaniem mozna o tym temacie zapolniec... jakis czas temu kupowałem słupek z tym ze od 1Z za 800zł który ciśnienia sprężania miał po prawie 29bar. ale robiłem to koledze jak dla siebie uszczelnienia silnika były wymienione wszystkie oprócz uszcz.głowicy. a jak juz kombinowac na mocy to pompy szukaj od SDI i bedziesz miał to samo w AFN co na silniku ASV
vauxhall95 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2011 juz nie potrzebuje przyczyna znaleziona, jebn******* korek ktory ma strzelic jak zamarznie woda w bloku.Sa 3 jeden totalna miazga byla czarna dziurka dotknelem ze tak powiem zapalka i poszlo jak z karchera widac bylo ze po bloku cieklo dluzszy czas-rdza.Z drugiego delikatnie sie saczy ale delikatnie.trzeci ok.Takze na przyszlosc od razu pisze moze komus pomoze.Zeby obejrzec to trzeba wszystko zwalic wlacznie z lapa pod turbina-3 sruby M8.Pozdrawiam
odzim Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 ASV w ogole inny silnik od AFN. inna głowica inny blok silnika i chyba tez inne rozmieszczenie otworów montażowych skrzynie do silnika. ASV był głownie silnikiem montowanym poprzecznie, a3 golf4 skoda,seat... podzespoły mozna zamontowac- turbo,kolektory,pompa wtryskowa wtryski. ASV ma w rozrzadzie pompe wody nie zamontujesz podstawy na wisko poniewaz pod pompą wtryskowa umieszczony w bloku silnika jest termostat do tego miska olejowa inne riozmieszczenie srub montazowych i nie włozysz silnika z miska ASV. takze moim skromnym zdaniem mozna o tym temacie zapolniec... jakis czas temu kupowałem słupek z tym ze od 1Z za 800zł który ciśnienia sprężania miał po prawie 29bar. ale robiłem to koledze jak dla siebie uszczelnienia silnika były wymienione wszystkie oprócz uszcz.głowicy. a jak juz kombinowac na mocy to pompy szukaj od SDI i bedziesz miał to samo w AFN co na silniku ASV i tu kolega ma racje zapomnialem ze wiskoza jest w a4 , a co do tematu to pisalem zeby sprawdzic czy gdzies nie ucieka płyn , dobrze ze znalazles przyczyne bo tak szkoda kosztów
vauxhall95 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2011 nie uciekal plyn na postoju tylko widocznie podczas jazdy
spetsnaz Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Jak chcesz to mam słupek AVG jeszcze w aucie, ale taniej niż 1200zł nie puszczę. panu podziekuje nie ladnie postapiles z kostkami do fisa Chyba jakąś klątwę na nie rzuciłeś, bo dalej leżą..
vauxhall95 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Jak chcesz to mam słupek AVG jeszcze w aucie, ale taniej niż 1200zł nie puszczę. panu podziekuje nie ladnie postapiles z kostkami do fisa Chyba jakąś klątwę na nie rzuciłeś, bo dalej leżą.. odprawilem modly nad nimi i zaklnalem ze nigdy sie ich nie pozbedziesz nawet jak je spalisz [br]Dopisany: 01 Sierpień 2011, 22:36_________________________________________________Witam raz jeszcze jednak silnik idzie do wymiany,poniewaz gwint w bloku rozwalony.Teraz pytanie do fachowcow juz ogladalem silniki chce wziasc ktory nie mial glowicy robionej i najszybciej jak to poznac to po dziurkach na uszczelce(karby) 1 karb-wystepuje fabrycznie 2-karby tez fabrycznie 3 karby i tu mam pytanie bo wiekszosc silnikow miala 3 dziurki czy tez fabryka wypuszczala z takimi uszczelkami[br]Dopisany: 03 Sierpień 2011, 16:54_________________________________________________nikt nie wie[br]Dopisany: 04 Sierpień 2011, 10:52_________________________________________________Wlecial nowy silnik juz pierwsze jazdy byly ,pierwsze niuanse: -Ciszej,ladniej chodzi -jakby lepszy but minusow brak:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się