michalzielone Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Brakuje logów z BS (komp mi padł) są za to dynamiczne i normalne. Mam wrażenie, że auto jest trochę za słabe. Ostatnio wymieniłem kompletny rozrząd, pasek alternatora, olej, filtry. logi normalne logi dynamiczne
vauxhall95 Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 Korekcje na dwoch cylindrach slabe,termostat juz nie trzyma.
michalzielone Opublikowano 1 Lipca 2011 Autor Opublikowano 1 Lipca 2011 Tankuję paliwo praktycznie na jednej stacji (SHELL od pół roku), kupię STP i zaleję. Czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł, gdzie mi moc ucieka? Jak sprawdzić układ podciśnienia? Rozumiem, że termostat do wymiany?
Sztomel Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 Układ podciśnienia masz szczelny. Ja tam w logach nie widzę przyczyny spadku mocy. Korekcję na 4 cylindrze masz tylko podwyższoną - warto wymienić uszczelniacze na tym pompowtrysku. Jak dla mnie to auto jest słabsze bo nie spuściłeś ręcznego hamulca
michalzielone Opublikowano 2 Lipca 2011 Autor Opublikowano 2 Lipca 2011 szkoda, że w logach tego nie widać ale hamulec ręczny był spuszczony :> A czy możecie coś powiedzieć o turbosprężarce? Ile, czysto teoretycznie, mógłbym mieć koników po chipie przy takim stanie silnika? Aha raz miałem możliwość sprawdzenia trochę auta na prostej to tak 220 km/h jechałem, pewnie mógłby i więcej ale miejsca już nie było do takiej jazdy.
vauxhall95 Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 turbo chodzi OK[br]Dopisany: 02 Lipiec 2011, 10:13_________________________________________________co do mocy to zalezy od paliwa,w twoim wypadku od ukladu wtryskowego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się