Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwne buczenie w Audi A4 B6 1.9TDI AWX


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mówisz mała bieda :mysli: może i tak pod warunkiem ze znajdziesz pompki o oznaczeniu "Q " bo nasze AWX z 2001r miały pompki z takim właśnie oznaczeniem i uwierz mi ciężko coś z tymi pompkami spasować a juz na pewno nie będą pasowały te z oznaczeniem "BA" a niby też do silnika 130 konnego, mi się jednak udało dostać z oznaczeniem Q oczywiście przelatane ale sprawne.

Opublikowano

Chyba nową można dostać bez problemu? :mysli:

Opublikowano

ja mam tak ze na polskiej ropie z shella auto mi sie trzeslo a zalalem dunskiej z shella i nie ma zadnych wibracji - takie mamy dobre paliwo w polsce :confused4:

Opublikowano

akie mamy dobre paliwo w polsce

zalewalem auto paliwem z shella w holandii i efekt ten sam :(
Opublikowano

Jak na wolnych obrotach trzęsie to plecionka, ale też ostatnio zauważyłem że jak odłączyłem wtyczke przy rurze dolotowej od egr to o wiele mniej mi kierownica drga i auto pali na dotyk ale znowu dużo twardziej pracuje- jakby za duże spalanie stukowe.

Opublikowano

A ja nie wiem dlaczego trzęsie budą bo jeszcze nie zajmowałem sie tym problemem z powodu braku czasu,ale podejrzewam ze jakiś pompowtrysk niedomaga bo na zimnym silniku tego nie ma :mysli:

Opublikowano

U mnie jeszcze objaw polegal na tym, ze telepalo na jalowym przy wylaczonej klimie. Po wlaczeniu - ergo wiekszym obiciazeniu silnika- drgania ustawaly.

Opublikowano

U mnie jest dokładnie tak samo i co zrobiłeś?[br]Dopisany: 20 Październik 2009, 13:51_________________________________________________A wymieniłeś termostat i czujnik temperatury :) powiedz a skąd taka decyzja akurat by to zmieniać?

Opublikowano

Koledzy ja też mam problem z autem ale u mnie nie telepie tylko trzęsie silnikiem co jest przenoszone na całe auto dopiero przy obrotach 1100-1150 jest w miarę ok, ale jak dodam więcej to odnoszę wrażenie że drży dalej. Wtryski i rozrząd są ok bo sprawdzałem, wariuje mi wskazówka od tem płynu i wyskakuje błąd czujnika G2. Przeważnie podajecie że problem jest w plecionce i tak sobie myślę czy można odkręcić układ wydechowy od turbo i w tedy sprawdzić czy drgania będą nadal. Jak myślicie czy to ma sens.

Opublikowano

A ja dziś miałem troszkę czasu i spojrzałem na ten nieszczęsny wydech i plecionkę patrze a jej nie ma :mysli: poprzedni właściciel wstawił kawałek rurki i opaskami ścisną, do tego termostat jest do wymiana bo silnik nie grzeje sie do 90 chyba że dostanie ostro w piz.... więc najpierw zrobię te dwie rzeczy jak nic nie da to zajmę sie pompkami ale to już trzeba będzie pojechać na vaga . mam pytanie jak ta siatka czy tam plecionka była montowana? Bo pewnie przerobione jest i nie wiem czy ja łatwo teraz sie zamontuje ?

Opublikowano

ja nie wiem co mam myśleć. Budą trzęsie ewidentnie na wolnych obrotach i do tej pory przypisywałem to wtryskowi, gdyż po włączeniu klimy jest ewidentnie lepiej. Ostatnio jednak czekałem na włączonym silniku na małżonkę, która po wejściu do auta stwierdziła, iż śmierdzi w nim spalinami co by mogło wskazywać na plecionkę.

Opublikowano

Te trzęsienie budą to jest częsta przypadłość naszej b6 ,u mnie też jest tak że jak włączę klimę to mniej trzęsie. :mysli: no ale trzeba walczyć wytrwale :angry:

Opublikowano

Panowie - czy ktoś uporał sie z tym buczeniem z okolic filtra powietrza.....[br]Dopisany: 25 Październik 2009, 23:31_________________________________________________Panowie - czy ktos uporał się już z tym buczeniem z okolic filtra powietrza

Opublikowano

niestety nie

Opublikowano

Witam. Odgrzeje trochę temat. Otóż po zalaniu 2 razy stp ... objawy ustąpiły w znacznej części, a korekcje na wtryskach poprawiły się zaledwie o 0,10-0,20 ku zeru. Mimo tego czuję dużą różnicę. Lecz po owej poprawie pojawił się kolejny problem!! "Taka zamiana" ;) Teraz wydech głośniej pracuje a już przy wciśnięciu pedału gazu w spód pojawia się niewielki ryk i drgania z przedniej części (w okolicach kata ) czuć to też w podłodze, dalej hałas przenosi się na tłumiki co skutkuje głośną pracą (zwłaszcza słyszalną na tylnym siedzeniu)Problem ten narastał, aż do momentu gdzie na prawdę jest uciążliwy! Podczas ustabilizowanej jazdy, w miarę wzrostu obrotów hałas się stopniowo zwiększa. Lecz jak wspomniałem wcześniej przy przyśpieszaniu jest najgłośniej począwszy od 1300 obr/min wzwyż jest to samo. Efekt ten głównie odczuwam na 3,4,5 biegu. Ręce opadają :wallbash:

Opublikowano

sprawdz plecionke przed kataliztorem

Opublikowano

Dołączę się do tematu bo od paru dni zauważyłem że mam małe wibracje na karoserii po odpaleniu silnika zimnego czy to temperatura minusowa czy plusowa auto się tak samo zachowuje.Odpala idealnie i po jakiś 10-15 sekundach zaczynają się wibracje widać na lewarku od biegów jak i czuć na fotelu drgania.Jeśli dodam minimalnie gazu i obroty leciutko wzrosną wibracje jakby ustawały,jeśli silnik jest rozgrzany jest wszystko OK

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...