maki1000 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Ogladałem dzisiaj autko. przebieg 250tys sp odkreceniu korka na zapalonym silniku pryskało troche olejem - czy to normalne?
maki1000 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2008 nie wiem gdzie ta odma jest chlapie tek ze jak bym zostawil otwarty to by silnik zapaplalo. Widać tez że zapocony mocno test taki wąż u góry silnika obok pogrywy plastikowej. Taki gruby tu daje fotke innego silnika z zaznaczonym miejscem zapocenia - mocnego zapocania aż czarno http://picasaweb.google.com/sebekallegro/Allegro/photo#5160901094162323090
maki1000 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2008 auto dopiero chce kupic i ogladalem u goscia. 1. jaki kosz naprawy takiej odmy i co moglo sie stac z silnikiem przez to ze jest zatkana przez dłuższy czas. Jutro przyjedzie do mnie sprzedawca i jadę z nim na hamownię zobaczyć w jakim stanie jest silnik.
Pikuś Opublikowano 29 Stycznia 2008 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Ale powoli przeciez nie napisane jest jakiego silnika tyczy sie problem. Jesli chodzi o 1,9 to w nim nie wystepowaly problemy z odma.
maki1000 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2008 Po twojej wypowiedzi to już nie wiem czy w ogóle nie odpuścić tego auta. Jak z silnikiem będzie coś nie teges to wyjdzie mi to na hamowni? Takie sprawdzenie to koszt 200zł więc nie wiem czy się w ogóle w to pchać Z drugiej jednak strony to jak na 250 tys autko wyglada na bardzo zadbane. Szyby oryginalne z tego samego rocznika, kire nie wytarta, galka tez, pedaly ok, środek zadbany, lakier ładny + chromy. Nie wiem już co mam zrobić [br]Dopisany: 29 Styczeń 2008, 19:29 _________________________________________________ Ale powoli przeciez nie napisane jest jakiego silnika tyczy sie problem. Jesli chodzi o 1,9 to w nim nie wystepowaly problemy z odma. Silnik 1.9 TDI 110km ! z tego co na wklejce widziałem to AVG
maki1000 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2008 Profil to mi został po skradzionej NIUNI - już zmieniam
maki1000 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2008 Powiedz mi jeszcze co to za waż co zaznaczyłem na tej fotce W autku które oglądałem w tym właśnie miejscu był mocno zapocony można powiedzieć że czarny. Co może być tego przyczyną? http://picasaweb.google.com/sebekallegro/Allegro/photo#5160901094162323090 Podaję jeszcze link do ogłoszenia: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4275283 tylko koła ma inne 16 od S4
krzysiek23 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Opublikowano 29 Stycznia 2008 jest to waz cisnieniowy,z tego wzgledu ze w dolocie masz zawsze oleju troche moze chlapac z weza- jak opaski puscily lub za slabo sa skrecone lub waz jest uszkodzony najlepiej odkrecic go 2 min roboty 2 opaski na srubokret i sprawdz ile oleju masz w dolocie jezeli duzo to jak kolega napisal moze byc to objaw padajacego turbo(uszczelnien)jezeli nie -przetrzyj szmatka waz i zobacz czy nigdzie niema pekniec jak na hamownie koles daje spr.to to tez ci da jak niema nic do ukrycia
SZYCHA Opublikowano 30 Stycznia 2008 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Witam, Warto się zastanowić co jest pod pokrywą, a pod pokrywą ....jest wałek rozrządu no i coż krzywki się kręca i chlapie. Generalnie powina byc osłona pod deklem (plastikowa). Łatwo ją sprawdzić czy jest. Patrząc przez wlew oleju nie powino być widac krzywek ot. Myślę że jak fontany nie am to nie ma co się tym martwić. Choć szwagier bez korka jedził i silnik jakos przeżył (VV POLO)- jasne że to inna spraw. Może kotoś weprze kolegę rysunkiem Z ETKI co jest pod pokrywą rorządu. Chętnie bym podrzucil rys. ale połowa dopiero mi się sciągneła
maki1000 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2008 Panowie KUPIŁEM Autko na hamowni miało 112KM i 250 monentu - wykresik jutro wkleje. Autko nie malowane, przebieg ponad 250 tys potwierdzony w ASO. Do zrobienia wahacze górne z lewej strony. Ogólnie jestem zadowolony
Musashi Opublikowano 30 Stycznia 2008 Opublikowano 30 Stycznia 2008 gratulacje. ale.... chwalic sie trzeba innym dziale. przy okazji wrzuc foty. sprawdź błędy, wrzuc logi.
adadur Opublikowano 31 Stycznia 2008 Opublikowano 31 Stycznia 2008 To co zaznaczono na zdjęciach to raczej chodzi o EGR (opary oleju wydmuc**je przez otworki)- spróbuj wyczyścić go od wewnątrz jak to niewiele pomoże to tylko wymiana wchodzi w grę.
maki1000 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2008 To co zaznaczono na zdjęciach to raczej chodzi o EGR (opary oleju wydmuc**je przez otworki)- spróbuj wyczyścić go od wewnątrz jak to niewiele pomoże to tylko wymiana wchodzi w grę. Chodziło mi jednak o tą rure od turbawki. Zapocona była bo opaska słabo trzymała w środku nie było oleju. Znacie jakieś sposoby by nie płacić recyklingu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się