maq Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 Witam. Proszę bardzo o pomoc w zdiagnozowaniu problemów. Logi robiłem ponieważ chciałem potwierdzić czy muszę wymienić MAF. Kiedyś wrzucałem na forum logi wyszło tam że jest wszystko ok tylko przepływka przycinała. ( tu jest temat ze starymi logami http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=156566.0;highlight=log%F3w ) Nie miałem kasy a nie przeszkadzało mi to tak bardzo i postanowienie zrobić to dopiero teraz. Zacząłem od logów statycznych potem basic settings i na koniec dynamiczne. Okazało się że już przy 000 dyn auto nie miało kompletnie mocy- nie rozpędzało się i nie szło więcej niż 4 tys ( i to z bólem) ale skończyłem logowanie w ten sposób. Nigdy wcześniej tak nie miałem, auto nie wpadało w tryb aw :shocked: . Następnie zgasiłem auto i odpaliłem ponownie. Zrobiłem na nowo logi dyn ( niestety już nie każdy oddzielnie). Podczas drugiego logowania auto szło tak jak zwykle, pełne obroty uzyskiwało w połowie tego odcinka drogi w porównaniu do pierwszego logowania. Nie wpadło więcej w tryb awaryjny ( o ile można tak to nazwać ). Przed logowaniem nie było żadnych błędów w sterowniku silnika- po logowaniu pokazało się 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - błąd dał się normalnie skasować statyczne 000 http://vaglog.rtnet.pl/maq203_50837.html 001 http://vaglog.rtnet.pl/maq203_50835.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/maq203_50838.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/maq203_50840.html 007 http://vaglog.rtnet.pl/maq203_50834.html 013 http://vaglog.rtnet.pl/maq203_50839.html 014 http://vaglog.rtnet.pl/maq203_50836.html 023 http://vaglog.rtnet.pl/maq203_50833.html basic settings 000 http://vaglog.rtnet.pl/maq203_50841.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/maq203_50842.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/maq203_50843.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/MAQ203_50854.html dynamiczne przy aw 000 http://vaglog.rtnet.pl/maq203_50851.html 001 http://vaglog.rtnet.pl/maq203_50849.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/maq203_50850.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/maq203_50847.html 008 http://vaglog.rtnet.pl/maq203_50848.html 010 i 011 http://vaglog.rtnet.pl/maq203_50846.html po zgaszeniu i ponownym odpaleniu ( bez trybu AW ) 000,001,010 http://vaglog.rtnet.pl/maq203_50844.html 003,008,011 http://vaglog.rtnet.pl/MAQ203_50853.html
vauxhall95 Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 kat wtrysku do ustawienia,nieszczelnosc w wezykach
maq Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Opublikowano 6 Lipca 2011 vauxhall95 a jak z przepływką? Na pewno jest do wymiany? Bo nie chcę lądować kasy w błoto. Ta nieszczelność to da się jakoś bliżej namierzyć ?
vauxhall95 Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 no juz pierwsza mlodosc ma za soba i tnie dawke.
maq Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Opublikowano 6 Lipca 2011 Sory że tak truję... ale powiedz mi czy po wymianie na nowy będzie odczuwalna różnica w mocy. Jak ze spalaniem przy takim przepływomierzu- jest większe na tnącym ( gdzieś tak czytałem )
vauxhall95 Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 szczerze,to zalezy od wozu w jednym czuc wiecej w drugim mniej.
ciahciah Opublikowano 7 Lipca 2011 Opublikowano 7 Lipca 2011 powyżej 4000obr to normalne że nie idzie, tak ma być, a ty masz tak jeździć by 4000obr nie przekraczać by po prostu nie męczyć nie potrzebnie motor przepywak która nie domaga to przepływka która tnie dawka przez co silnik dostaje mniej paliwa niż powinien, skutek jest taki ze jest słabszy przez co rozpędzanie trwa dłużej co przekłada się na dłuższe dostarczanie dużej(35 czy 40 to i tak dużo) dawki paliwa, co suma suma rum może oznaczać ze auto będzie palić więcej niż na zdrowej przepływce bo silnik nie wykorzystuje swojej maksymalnej sprawności, przykład: auto zdrowe do setki ma 10s i pali 40mg/skok, twoje z kulawą przepływką ma do setki 15s i pali 35mg/skok, twoje podczas rozpędzani do setki spala o 31% więcej paliwa i w dodatku rozpędza się zdecydowanie gorzej, ale patrząc na twoje logi na razie przepywkę olej bo priorytetowy problem to ciśnienie turbiny, na bank masz zacinające się kierownice w turbinie, dynamiczna jazda może coś tam pomoże o ile byś tak jeździł wiecznie, żeby się nie brandzlować z tym najlepiej wyjmij turbo i wyczyścił część gorącą by mieć spokój na długo, druga sprawa układ podciśnieniowy sterujący sztangą też widać że kuleje, przepatrz wszystkie wężyki tego układu, a czy zaczniesz od wyczyszczenia turbo czy od gruntownego sprawdzania układu podciśnieniowego(wymieniania wężyków, podmieniania N75, gruszki itp) to już twoja decyzja, w każdym bądź razie przepłwke na razie nie zawracaj sobie głowy bo do puki turbo nie będzie dmuchać prawidłowo nie masz co patrzeć na przepływkę statyczny kąt wtrysku przed zimą wypadało by poprawić na ~50 bo jak przyjdzie -20C auto zacznie kulawo zapalać, poco skracać życie nie potrzebnie dwumasa, akumualatora czy rozrusznika, świece żarowe też sprawdź, trochę ci nie wieżę że bez zająknięcia przy -20C zapala no chyba że auto w garażu a za oknem -20C
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się