Klajtekkk21 Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 Witam jak w temacie, mam pytanko co myślicie o 2.0Tdi w Audi a4 b8, czy znacie jakieś opinie na temat tego silnika? Bo słyszałem ze 2.0Tdi w b7 nie należały tych bez awaryjnych ale czy to prawda to nie wiem? Dlatego moje pytanie do was, czy en w b8 jest lepszy czy gorszy??? Z góry dzięki za pomoc Pozdrawiam
pawel1380 Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=48824.0;highlight=2+0tdi :szukaj:
Sztomel Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 Powiem szczerze, że Audi poleciało na pysk i nie tylko Audi jeśli chodzi o dbałość o wytrzymałość podzespołów użytych w konstrukcji swoich silników i ich osprzętu. Ten koncern niestety zachwiał moje wcześniejsze mniemanie o jakości ich wyrobów i skłaniałbym się przy zakupie nowego (innego auta) ku innym markom. Koncern V.A.G. mnie najnormalniej w świecie załamał produkując coś co zamiast cieszyć właściciela bardziej cieszy serwisantów. Oni mają w du..ie klientów a ja obecnie mam w tym samym miejscu ich. Jak widać w moim podpisie nie jeżdżę Audi tylko gorszym badziewiem ale takim, które jeszcze trzymało fason niemieckiej precyzji wykonania i jakości jeśli chodziło o silniki i osprzęt a to co teraz się dzieje i chociażby patrząc na usterkowość nowych modeli to wypinam się na nich bo mnie osobiście to nie odpowiada. Jeszcze zbyt mało jest użytkowników na forach jeżdżących nowymi CRTDI ale wkrótce usłyszy się o ich problemach. O ile jeszcze Skoda dba w najlepszym stopniu od pozostałych marek koncernu o chociażby zestawy reperaturek tak pozostałe czyli Audi i VW starają się by tylko w obiegu były dostępne całe (drogie) części na wymianę gdzie psują się wyłącznie drobne pierdoły w tych awaryjnych podzespołach. MNie to się przestaje podobać bo nie wszystkich Polaków stać na beztroską ich wymianę a głupolami bynajmniej nie jesteśmy patrząc co najczęściej ulega usterkom i co wystarczyłoby poprawić by dany podzespół funkcjonował długo i sprawnie zamiast tylko krótko po końcu okresu gwarancyjnego.
pukko Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 na forum passata jeden facet fajnie napisał, że te auta mają jeździć do 150 tys km, a później znów dać zarobić producentowi, albo kupnem następnego, albo buleniem w ASO, niestety długa bezawaryjna jazda producentom się nie opłaca
andrew5667 Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=207147.0
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się