Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Jaki napęd pompy oleju BPW


radek77

Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy koledzy mam pytanko odnośnie napędu pompy oleju w moim BPW auto ma przebieg 125000z roku 2006 modelowo 2007 i chodzi mi o to czy mógłby ktoś po numerze VIN WAUZZZ8E37A007446 sprawdzić czy jest na łańcuszku czy na kołach ?

Byłem w serwisie audi w katowicach w NOMIE2 by to sprawdzić i powiedzieli że nie mogą dać odpowiedzi na moje pytanie bo sani nie wiedzą jaki mam napęd bo system już tego im nie pokazuje i najlepiej odkręcić miskę oleju i będzie wszystko wiadomo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BPW na łańcuchu były podobno w 2005 roku

w 2006 przeszły modyfikację na koła

ale ten napęd i tak kwalifikuje się do wymiany bo zębatki są OK a wyrabia się imbus :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BPW na łańcuchu były podobno w 2005 roku

w 2006 przeszły modyfikację na koła

ale ten napęd i tak kwalifikuje się do wymiany bo zębatki są OK a wyrabia się imbus :cool1:

Święte słowa. Ja też to przeszedłem. Mam napęd na kołach ale felerny imbusik i tak się wytarł. Na szczęście skończyło się tylko na tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

remus_kraków przy jakim przebiegu i czy miałeś jakieś objawy wyrabiającego się imbusika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miało to miejsce jakieś 3 miesiące temu. Żadnych objawów wcześniej. Pomykałem sobie A4-ką złoty 40 i przy wciśnięciu pedału w podłogę na FIS-ie nagle "oil presure" no więc szybko stop i laweta. Opisałem wszystko tu: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=181287.60 na 5 zakładce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko dodam po raz co najmniej setny :szukaj: ze nie problem jest w łańcuszku, zębach, czy nawet "imbusiku". Cały cwancig polega na tym, ze wyrabia się otwór w walku wyrównoważającym :sick3:.

Kolega jaro4444 ładnie to opisał, temat został z każdej strony "przewałkowany" i nie ma sensu zakładać nowego tematu. :chytry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko dodam po raz co najmniej setny :szukaj: ze nie problem jest w łańcuszku, zębach, czy nawet "imbusiku".....

nie upraszczaj, problem jest w napędzie łańcuchowym (przy wałkach), jak też okładzie imbus/gniazdo. także albo ktoś ma dwa problemy albo jeden, wszystko jednak sprowadza się do jednego - amputacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie upraszczaj, problem jest w napędzie łańcuchowym (przy wałkach), jak też okładzie imbus/gniazdo. także albo ktoś ma dwa problemy albo jeden, wszystko jednak sprowadza się do jednego - amputacji

tez upraszczasz....

od okolo 10.2009 jest glebszy otwor i dluzszy zabierak (7->10cm)- mimo ze mowa o 2.0 tdi CR po jakiejs tam konkretnej dacie to wg etki tez ten set jest przeznaczony jako "zestaw naprawczy/przerobkowy" do PDkow nawet na lancuchach

Przy okazji naped pompy przez zabierak jest tez w jakis tam Vkach beznynowych w grupie VW

Pozdrawiam,

Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez upraszczasz....

od okolo 10.2009 jest glebszy otwor i dluzszy zabierak (7->10cm)-........

:polew:poczytaj post http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=128515.420 kolegi jaro444 Odpowiedz #422

upór Twój nie zna granic, a mój bolid całkiem dobrze się czuje po amputacji i braku gwarancji :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...