zuczek83 Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Witam, przedstawiam Wam moja Audi A4 Avant rok produkcji 1999. Auto jest po 2 lifcie, nie ma tylko elektronicznego zegara w liczniku. Oczywiście silnik 1,8T ANB. Auto sprowadziłem 2 tyg z Niemiec, bezpośrednio od 1 właściciela. Autko ma oryginalny przebieg (209 tys) było od początku do końca serwisowane (sprawdzałem w serwisie). Nie mam wiec problemu z info kiedy np muszę zmienić rozrząd. Autko wyposażone jest min.: 4 poduszki 2 elektryczne szyby 2 elektryczne lusterka climatronic BOSE + CD skórzana tapicerka FIS Moje audi ma obniżone zawieszenie, tylko nie wiem o ile ale dość dużo (myślę ze 50 mm) Założone jest zawiesznie firmy FK automotive. Troszkę twardo, ale za to ładnie trzyma się w zakrętach. z tego co widziałem założone są też pierścienie dystansujace tył 2X 20mm i przód 2X10m. poniżej fotki
HaVoK Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Ładna sztuka Dobry silnik Szkoda że Avant A mody planujesz już jakieś? Szerokości!
zuczek83 Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Opublikowano 12 Lipca 2011 hm... raczej nie, jest dobrze utrzymana, wiec poprawiać tego co dobre nie będę nie jestem fanem chipowania, autko dobrze dynamicznie jeździ, daje dużo frajdy wcześniej 2 lata temu miałem juz a3 w którą włożyłem duzo swojego serca, i pozniej musiałem ja sprzedać, bo pojawiło sie dziecko i ciezko było upchnać wózek do bagażnika wiec zostaje przy seryjnym cudeńku.
NexoPL Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 ładniutka Ja bym założył ringi na zegary
zuczek83 Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Opublikowano 12 Lipca 2011 no chyba własnie tak zrobię, bo i tak bede musiał dać do naprawy FIS bo juz mi niektóre linie nie świeca.
soolek Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Ładna. Co do gleby to masz jakieś -20, mooooże -30. Napewno nie więcej.
zuczek83 Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Opublikowano 12 Lipca 2011 hm... myslalem ze wiecej. mam jakis atest tuv tego zawieszenia, i cos tam napisane ze 50 mm ale to po niemiecku wiec dokładnie nie wiem. chetnie bym sie zamienił na seryjne zawieszenie.
pepik Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 hm... myslalem ze wiecej. mam jakis atest tuv tego zawieszenia, i cos tam napisane ze 50 mm ale to po niemiecku wiec dokładnie nie wiem. chetnie bym sie zamienił na seryjne zawieszenie. Z tym napewno nie będziesz miał problemu i chetni na Twój zawias się szybko znajdą
karol24 Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Stary Twój Fis to przy moim jest super :gwizdanie: u mnie to tylko czerwone kropeczki A już orientowałeś się u kogo będziesz robił FISa? Ja w sierpniu wysyłam do naprawy.
soolek Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 hm... myslalem ze wiecej. mam jakis atest tuv tego zawieszenia, i cos tam napisane ze 50 mm ale to po niemiecku wiec dokładnie nie wiem. chetnie bym sie zamienił na seryjne zawieszenie. Chyba, że masz gwinta jakiegoś, który na samej górze ma -20 a zjeżdża do -50. Obecnie stoi jak -20 według fotek. Sprawdź na amorach i sprężynach jakie masz oznaczenia a wujek google powie Ci co masz dokładnie wsadzone.
zuczek83 Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Opublikowano 12 Lipca 2011 wiesz co ja bede robił u tego pana http://www.autodigital.pl/kontakt.html robił mi juz sterownik abs w passacie i dobrze robi... za licznik 300 zł. no własnie musze poszukać jak jest napisane na spreżynach...[br]Dopisany: 12 Lipiec 2011, 10:33_________________________________________________zawieszenie to model fks04 ha według producenta -45 mm
soolek Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 wiesz co ja bede robił u tego pana http://www.autodigital.pl/kontakt.html robił mi juz sterownik abs w passacie i dobrze robi... za licznik 300 zł. no własnie musze poszukać jak jest napisane na spreżynach...[br]Dopisany: 12 Lipiec 2011, 10:33_________________________________________________zawieszenie to model fks04 ha według producenta -45 mm Ale to pewnie zczytałeś z TUVu. Podejrzewam, że ktoś jednak założył inne sprężyny - samochód nie stoi jak -45.
zuczek83 Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Opublikowano 12 Lipca 2011 nie własnie to odczytałem ze sprężyn na tuv jest napisane tylko fk04
soolek Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 nie własnie to odczytałem ze sprężyn na tuv jest napisane tylko fk04 Trochę to dziwne, bo auto napewno nie wygląda na -45. Sprawdź jeszcze oznaczenia na amorkach.
zuczek83 Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Opublikowano 12 Lipca 2011 amorki to sachsy ale jakies dobre ale do zawieszania standardowego numer amorów: 955 255 sachs performance
Kowi87 Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 gleba jak przy MTS -40, 1BE przy 16kach jest wyzsze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się