l.e.s.t.e.r Opublikowano 1 Października 2017 Opublikowano 1 Października 2017 (edytowane) 43 minuty temu, edraven napisał: DPF jest na 100%, wypala się. Myślałem że ten czujnik jest walnięty od mierzenia popiołu, wymieniłem i dalej oil ash volume jest 0. Edytowane 1 Października 2017 przez l.e.s.t.e.r
Damis16 Opublikowano 2 Października 2017 Opublikowano 2 Października 2017 Moze ktos ci wyzerowal wartość dpfa poprzez kabel diagnostyczny. wystaczy pare razy kliknąć i wartości sa takie jak w nowym filtrze
Gregios Opublikowano 6 Października 2017 Opublikowano 6 Października 2017 (edytowane) Panowie, witam was serdecznie. Tak wyglada mój dpf, martwi mnie jednak ze procedura wypalania odbywa się średnio co 250 - 300 km. Nawet jak auto robi trasę, ponad 100 km to potrafi mi się wypalać dpf pod koniec trasy. Czy to normalne? 2.0 TDI, 177 KM, przebieg 130 tys Edytowane 6 Października 2017 przez Gregios
daffy Opublikowano 12 Października 2017 Opublikowano 12 Października 2017 Panowie, witam was serdecznie. Tak wyglada mój dpf, martwi mnie jednak ze procedura wypalania odbywa się średnio co 250 - 300 km. Nawet jak auto robi trasę, ponad 100 km to potrafi mi się wypalać dpf pod koniec trasy. Czy to normalne? 2.0 TDI, 177 KM, przebieg 130 tys Umnie wypalanie to ponad 300km krotkie trasy Wysłane z mojego LG-M250 przy użyciu Tapatalka
malicha1986 Opublikowano 22 Października 2017 Opublikowano 22 Października 2017 Witam,Mam pytanko czy różnica ciśnień przy zgaszonym silniku nie powinna wynosić 0 hpa ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
mlody020 Opublikowano 22 Października 2017 Opublikowano 22 Października 2017 W dniu 6.10.2017 o 09:11, Gregios napisał: Panowie, witam was serdecznie. Tak wyglada mój dpf, martwi mnie jednak ze procedura wypalania odbywa się średnio co 250 - 300 km. Nawet jak auto robi trasę, ponad 100 km to potrafi mi się wypalać dpf pod koniec trasy. Czy to normalne? 2.0 TDI, 177 KM, przebieg 130 tys Wszystko masz ok, wypalanie jest różne, zależy jak się jeździ (trasa, czy na miejscu) u mnie jak był dpf (wykastrowałem cegłę) ty wypalał się tak co 300 km ale jak na trasie to co 600 km. ( U mnie trasa to 500 km. . .100 km to na miejscu ) 1
Lastk Opublikowano 22 Października 2017 Opublikowano 22 Października 2017 3 godziny temu, malicha1986 napisał: Witam, Mam pytanko czy różnica ciśnień przy zgaszonym silniku nie powinna wynosić 0 hpa ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Tak, powinien wynosić zero na zapłonie. Miałem to samo i wymieniłem czujnik różnicy ciśnień na zamiennik boscha. Pozdrawiam 1
Gość Opublikowano 24 Listopada 2017 Opublikowano 24 Listopada 2017 Witam. Ostatnio miałem problem z ciągłym wypalaniem dpf. Po każdym odpaleniu samochodu i ujechaniu kilku metrów włączalo się wypalanie. Do tego po dobrym rozgrzaniu silnik zaczynal pracowac jak na 3 gary. Zero błędów. Wymieniłem czujnik różnicy ciśnień, zrobiłem adaptacje, wypalanie wlaczylo się jeszcze raz ale wypalal dość dlugo i się wypalił. Myślałem że już wszystko git ale po zgłaszaniu silnika i odpaleniu znowu zalaczylo się wypalanie. Pojechałem na autostradę 80km. Drugie Wypalanie skończyło się jeszcze zanim dojechałem do autostrady. Od dwóch dni niby jest w porządku bo wypalanie już się po drugim razie nie włączyło. Ale silnik pracuje inaczej jakoś głośno i ma dalej drgawki trochę mniejsze ale ma jak się rozgrzeje. Dodam że dziwne jest to że nawet jak włączyło się wypalanie i zgasilem silnik to nie chodził wentylator. Spalanie podczas wypalania przed wymianą i o wymianie czujnika było 1-1.1l/h a bez wypalania jest 0.8l/h. Pierwsze zdjęcie pokazuje co bylo po wymianie czujnika i pierwszym długim wypalaniu. Drugie zdjęcie okazuje co bylo po 2 krótkim wypalaniu dosłownie 10 minut po wypalaniu 1. Trzecie zdjęcie już po powrocie z trasy, już wypalanie się nie wlaczalo. Co sądzicie? Wogole można ocenić stan dpf? Przebieg to 184000km. Mam przedlift i chyba nie ma ilości popiołu w gramach? Dodam że odkąd zaczęły się problemy z autem czyli jakieś 2 tyg stan oleju bym prawie na minimum. Po wymianie czujnika i tych dwóch wypaleniach pod rząd stan oleju podniósł się na max.
Gość Opublikowano 24 Listopada 2017 Opublikowano 24 Listopada 2017 Zastanawiałem się czy uruchomić jeszcze dodatkowo procedurę wypalania vdcsem ale po wymianie czujnika było jak było i zrezygnowałem. Myślicie że jeżeli po wymianie wypalal się 2 raz zaraz po 1 wypalaniu. To próbować jeszcze vagiem?Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Ruby Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 Czy jak DPF ma zapełnienie powyżej 50g można zastosować procedurę wypalania? Bo gdy próbuje wypalić filtr na postoju operacja jest anulowana ze względów bezpieczeństwa...
Gość Opublikowano 29 Listopada 2017 Opublikowano 29 Listopada 2017 Wyplilem dodatkowo dpf na postoju przez vdcs. Nie chciało ma początku uruchomić ale w końcu poszlo. Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć to oil ash volume? Mam 0.14l to się nie zmienia ani po wypalaniu normalnym ani wymuszonym. Patrząc z l na g to będzie coś koło 46g. Czyli tyle jest już zapchany dpf? Zdjęcie po wypalaniu przez vdcs.Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
marekpl2 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Opublikowano 1 Grudnia 2017 (edytowane) Oil ash volume jest to "sadza", której nie da się wypalić. Czemu wypalałeś dpf vcds? wypalanie w ten sposób filtra powinno się robić w sytuacji jeśli jest to konieczne. Jak wypala się normalnie podczas jazdy to po co robić to przez vcds? Edytowane 1 Grudnia 2017 przez marekpl2
duzy616 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Opublikowano 1 Grudnia 2017 W dniu 29.11.2017 o 09:36, adrian2901 napisał: Wyplilem dodatkowo dpf na postoju przez vdcs. Nie chciało ma początku uruchomić ale w końcu poszlo. Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć to oil ash volume? Mam 0.14l to się nie zmienia ani po wypalaniu normalnym ani wymuszonym. Patrząc z l na g to będzie coś koło 46g. Czyli tyle jest już zapchany dpf? Zdjęcie po wypalaniu przez vdcs. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Kolego jak przeliczyłeś z l na gramy. Ja mam przebieg 145 tys. km oil ash volume mam 0.03l (ile to jest gram sadzy)
krystiano91 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 sprawdziłem jak wygląda u mnie sprawa z DPF'em i ujrzałem coś takiego. Co jest nie tak bo wydaje się że chyba wszystko
M@rcus Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 DPF'a raczej u Ciebie już dawno nie ma...
kamilch-1984 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 No dobra. Tyle tego się naczytałem że aż się przejąłem i poszedłem sprawdzić jak wygląda u mnie zapełnienie filtra. Po przez VCD-scan wszedłem kolejno: -01 silnik, następnie w -08 bloki pomiarowe ( i ta opcja jest nie podświetlona ) Póżniej próbowałem wejść skanerem diagnostycznym V-SCAN VAG5053 ITS i tam wyskoczył mi komunikat (opcja niedostępna dla tego pojazdu) O co w tym wszystkim chodzi ??? Mam samochód od roku zrobilem nim 40 tysięcy i nie miałem żadnej procedury wypalania pdf-u.
Marina_Yacht Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Jakbyś nie miał wypalania przez 40 tys to sadze miałbyś już nawet pod fotelami ? poprostu trudno to wychwycić .... silnik - pomiary rozszerzone - opcje 268 do 279
kamilch-1984 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 4 godziny temu, Marina_Yacht napisał: Jakbyś nie miał wypalania przez 40 tys to sadze miałbyś już nawet pod fotelami ? poprostu trudno to wychwycić .... silnik - pomiary rozszerzone - opcje 268 do 279 Hahahaa Dobre Jesteś pierwszą osobą,która piszę że wypalania dpf-a trudno wychwycić Podniesione,stałe obroty to bardzo widoczna i odczuwalna zmiana podczas jazdy . Więc na prawdę się dziwie że tego nie wychwyciłem. No ale za pewne masz rację. Będę spokojniejszy jak będę mógł to sprawdzić vcds. Tam jest możliwość sprawdzenia przy ilu km,było wypalanie ?
Marina_Yacht Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 na postoju wyczujesz ale podczas jazdy przynajmniej umnie ani razu nic nie wyczułem a jestem bardzo wrażliwy na takie rzeczy, jedynie wentylator po zgaszeniu auta ale to tylko objaw końcowego albo nie skonczonego dopalania, zerknij kilka stron wcześniej masz zdjęcia jakie są opcje widoczne w vcds, generalnie wszystko co potrzeba jest do odczytania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się