Użytkownik007 Opublikowano 9 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2023 Tak. Przez ten adapter łączę sie aplikacją Car Scanner i też działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KingRaider Opublikowano 9 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2023 To może w konfiguracji tej aplikacji skanującej jest problem. Ja w B8 mam taki motyw z bluetooth obd że jak włączona jest apka Torque na telefonie to VAG DPF nie chce się łączyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Użytkownik007 Opublikowano 9 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2023 Zamówiłem inny adapter BT może ten jest wadliwy… Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz8769 Opublikowano 9 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2023 (edytowane) Sprawdziłem jak wygląda u mnie sytuacja z DPF - VCDS i logi. Na rozgrzanym na postoju różnica ciśnień 11-14 hPa. Dużo. 3 bieg i 4000 obrotów 231 hPa. Lokalna firma mówi tak: dobierają się od spodu, rozbierają zawieszenie. Auto zostawiam im na 3 dni. Edytowane 10 Lutego 2023 przez Mateusz8769 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi Opublikowano 9 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2023 30 minut temu, Mateusz8769 napisał(a): Sprawdziłem jak wygląda u mnie sytuacja z DPF - VCDS i logi. Na rozgrzanym na postoju różnica ciśnień 11-14 hPa. Dużo. 3 bieg i 4000 obrotów 231 hPa. Lokalna firma mówi tak: dobierają się od spodu, rozbierają zawieszenie. Auto zostawiam im na 3 dni. Cena usługi 1800 kompleksowo. Przy jakim przebiegu takie wartości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz8769 Opublikowano 9 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2023 4 minuty temu, Rabbi napisał(a): Przy jakim przebiegu takie wartości? 234k km 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Użytkownik007 Opublikowano 9 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2023 To jeszcze tragedii nie ma u Ciebie - u mnie jest gorzej. Zapełnienie popiołem 65gram (pojemność filtra 80gram w CNHA) ale bardzo wysoka roznica ciśnień, na wolnych 20hPa na bucie w podłogę nawet 460hPa, sprawdzane VCDS. Mam tez sondę lambda do wymiany, pewnie przyczyniła się również… Skąd taka duza roznica ciśnień ? Sondę zmienię w sobotę. Dzięki za rozeznanie w temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz8769 Opublikowano 9 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2023 3 minuty temu, Użytkownik007 napisał(a): To jeszcze tragedii nie ma u Ciebie - u mnie jest gorzej. Zapełnienie popiołem 65gram (pojemność filtra 80gram w CNHA) ale bardzo wysoka roznica ciśnień, na wolnych 20hPa na bucie w podłogę nawet 460hPa, sprawdzane VCDS. Mam tez sondę lambda do wymiany, pewnie przyczyniła się również… Skąd taka duza roznica ciśnień ? Sondę zmienię w sobotę. Dzięki za rozeznanie w temacie Nie ma sprawy ?? Ponoć przy mojej różnicy ciśnień zapełnienie jest już takie, że trzeba robić na cito inaczej paliwo w oleju i turbina się sypnie. Ktoś potwierdzi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Użytkownik007 Opublikowano 9 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2023 (edytowane) Od dołu się dobierają mówisz, kurczę ciekawe czy wyjdzie, on jest spory… Na fotach poniżej widać od dołu przy ściągniętej skrzyni tył chłodnicy spalin przykręconej do filtra a dpf jeszcze dalej Edytowane 14 Kwietnia 2023 przez Użytkownik007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz8769 Opublikowano 9 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2023 Robiłeś już sprzęgło i dwumase ? Bo dobrze by było za jednym razem wszystko zdjąć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Użytkownik007 Opublikowano 9 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2023 Robiłem tok temu, nie miałem pojęcia ze oś z filtrem wyjdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Użytkownik007 Opublikowano 10 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2023 Przyczyna problemu z odczytem danych przez VAGDpf okazał się adapter BT, po wymianie działa a oto odczyty, na wolnych obrotach i przy 2500obr. Co sądzicie o tych różnicach ciśnień ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 10 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2023 Różnice ciśnień na pograniczu. Maksymalna wartość zapełnienia popiołem też już prawie osiągnięta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Użytkownik007 Opublikowano 16 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2023 Jestem po praniu DPF-a w firmie ktora jest sprawdzona i robi to dobrze. Wg mnie ciśnienia są nadal za wysokie, poniżej screeny na wolnych obrotach oraz na postoju przy 2500obr. Czy winowajca może być czujnik ciśnienia? Nie wymieniałem go bo działa, firma czyszcząca zalecała wymianę.. Jesli trzeba wymienić to tylko ori z ASO czy może być coś zamiennego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaa Opublikowano 16 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2023 Tylko ASO. Ciśnienia zdecydowanie za duże i o dziwo gorsze niż przed myciem. Masz wydruk z czyszczenia? Powinny być wyniki z maszyny przed i po. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 16 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2023 Czujniki wszelakiego rodzaju tylko oryginalne z ASO. Ciśnienia sa definitywnie za duże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Użytkownik007 Opublikowano 16 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2023 18 minut temu, sebaa napisał(a): Tylko ASO. Ciśnienia zdecydowanie za duże i o dziwo gorsze niż przed myciem. Masz wydruk z czyszczenia? Powinny być wyniki z maszyny przed i po. Mam wydruki z czyszczenia. Ciśnienie przed czyszczeniem 65mBar, po czyszczeniu 5mBar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Użytkownik007 Opublikowano 16 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2023 (edytowane) 22 minuty temu, Muskel1 napisał(a): Czujniki wszelakiego rodzaju tylko oryginalne z ASO. Ciśnienia sa definitywnie za duże. Dzięki za potwierdzenie. Dodam, że filtr był zapełniony w 80% a ciśnienia były podejrzanie wysokie, chyba ten czujnik zawyżał od jakiegoś czasu, tak mi się wydaje. Orientujesz się ile on w ASO kosztuje? Tam są 2 czujniki plecami do siebie, który trzeba wymienić? Edytowane 16 Marca 2023 przez Użytkownik007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 16 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2023 (edytowane) Masz tylko 1 czujnik RC i jest on przy ścianie grodziowej. Dopiero z tego czujnika idzie wąż gumowy do dpfu, który jest osadzony na rurce dpfu. Edytowane 16 Marca 2023 przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 16 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2023 49 minut temu, Użytkownik007 napisał(a): Mam wydruki z czyszczenia. Ciśnienie przed czyszczeniem 65mBar, po czyszczeniu 5mBar. W takim razie albo wąż jest zapchany albo czujnik przekłamuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się