wiktorek Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 Witajcie zaczne od poczatku. Wczoraj zatarły mi się wycieraczki wiec postanowiłem je wymontować i nasmarować ale z powodu trudnego dostępu przeniosłem to na następny dzień. Następnego dnia przekręcam kluczyk przez chwile zauważyłem na wyświetlaczu alarm o zużytych klockach ale szybko zgasł … pyzatym klocki sa prawie nowe pojechałem do garażu zacząłem wyciągać mechanizm wycieraczek postanowiłem odkręcić pokrywę komputera i cały plastik który go trzyma lekko przesunąć nic nie odpinając wymontowałem mechanizm odpąłem tylko wtyczkę od silnik wycieraczek nasmarowałem zamontowałem z powrotem…. Chce odpalić auto ledwo co kręci i przyciemnia się całą deska rozdzielcza aha myślę akumulator .. ma 11 lat jest oryginalny podczas naprawy leciała muzyczka ale przed naprawa normalnie odpaliłem auto i dojechałem do garażu to pewnie dlatego nie chce odpalić pojechałem po nowy auto jakieś 2h stało bez akumulatora podpinam nowy przekręcam kluczyk zapalają się kontrolki te co zawsze potem gasną wszystko OK. próbuję odpalić i kręci kręci kręci i nic !! wcześniej od kopa odpalał jestem w szoku nie mam pojęcia co się stało błagam pomocy dodam ze auto przed jazda w której zauważyłem ze wycieraczki się zatarły stało ponad tydzień, jeszcze male info kontrolki które się świeca: akumulator, abs , ręczny wiadomo bo zaciągnięty, i trójkącik w środku wykrzyknik w kolo strzałka te same co wczesniej.... choć słowa nie daję Sprawdzałem bezpieczniki, wtyczki czy jakiejś nie odpiąłem przez przypadek, wziąłem jeszcze inny akumulator dla sprawdzenia drogim kluczykiem próbowałem odpalić zamykałem auto otwierałem z kluczyka ….. no rożne kombinacje …
audi.wielun Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 A w jakiej kolejności odłączyłeś klemy i w jakiej podłączyłeś do nowego aku?
kalik Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 B6 mają taką przypadłość, że po odpięciu aku dzieją się różne rzeczy z zegarami. W Twoim przypadku wygląda na imo, które blokuje zapłon. Pasowałoby podpiąć VAGa, może coś pokaże.
wiktorek Opublikowano 13 Lipca 2011 Autor Opublikowano 13 Lipca 2011 Ogólnie naprawę robiłem z ojcem on się zajmował większością rzeczy ogarnia te tematy wiec wydaje mi się ze robił wszystko ok ale wiadomo każdy się może w czymś pomylić ale zakładam ze nie było bledy typu zła kolejność odłączania itp. Itd.. jutro szukam kogoś kto podjedzie z komputerem, ale jeśli możecie podajcie jakieś sposoby które będę mógł spróbować sam… Nie mam alarmu tylko sam centralny zamek Auto bylo kupowana na pcozatku roku przed zakupem byłem z nim w ASO na przeglad przedsprzedazowy za 300zł wszsystko bylo ok tylko 1 błąd trzeciego tylnego światła ale nic z tym nie robilem no i zalecali wymiane akumulatora To jest pierwszy problem jaki mam z tym autem
Golem1 Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 w niektórych nowszych samochodach zaleca się przy wymianie akumulatora zrobić podtrzymanie pamięci wpinając je pod gniazdo zapalniczki,dzięki demu unikniesz rozkodowanego radia nie musisz przeprowadzać adaptacji abs/esp i czujnika skrętu a niekiedy zablokowania immo,musisz podłączyć się teraz pod vaga i zobaczyć co tam jest grane,ktoś tu pisał na forum że u niego podobna wymiana aku zakończyła się w serwisie kodowaniem komputera oby u ciebie wszystko było OK,napisz do kolegi Sztomela on się zna może ci coś doradzi.
wiktorek Opublikowano 13 Lipca 2011 Autor Opublikowano 13 Lipca 2011 Tez mysle ze na 100% to jest problem hmm softwarowy ... ale wydaje mi sie ze juz na tym akumulatorze na ktorym robilem naprawe wycieraczek juz brakowalo mu pradu... ale czemu w ciagu nie wiem 2-3h kompletnie padł wiem mial 11 lat ale tylko radio chodzilo przez 2 h moze ... a wczesniej normalnie jezdzilem nie bylo objawow slabnacego akumulatora co prawda robilem tylko krotkie dystansy a wczesniej auto stalo ponad tydzien.... Dlatego wydaje mi sie ze on juz przed odpieciem akumulatora ledwo zasilał ... potem proba odpalenia go dokonczyła podpinam nowy akumulator a tu szok
Jaszczur87 Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 kolego jak już Ci pokazało alarm klocków i abs'u a masz wpożądku to znaczy że akumulator jest słaby:) a co do nowego akumulatora to jedynie komputer podłączyć i zobaczyć o co biega
wiktorek Opublikowano 13 Lipca 2011 Autor Opublikowano 13 Lipca 2011 Moglem odrazu po zakupie wymienic :/ ale bez tego bledu co teraz popelnilem by sie i tak nie obyło :/
dariodario Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 spróbuj odpalać na włączonych światłach. Częstą usterka w b6 to uszkodzony przełącznik włącznik świateł
Golem1 Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 No można było ale tak jak było wspominane podepnij się najpier pod vaga może on coś cię nakieruje co dalej.
wiktorek Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Opublikowano 14 Lipca 2011 Temat do zamknięcia. Podczas wyciągania mechanizmu wycieraczek tak jak już wspomniałem zostało odkręcone cale pudełko z komputerem podczas siłowania się z wycieraczkami odpięła się czerwona wtyczka od komputera trudna do zauważenia dla kogoś, kto nie wie jak to wygląda cały ten moduł cale szczęście zanim kogoś ściągnąłem z laptopem zauważyłem to. Jest to kolejna lekcja z cyklu sprawdź jeszcze raz wszystko bo jednak mogło się cos odpiąć. Dzięki wszystkim za zainteresowanie i pomoc.
raffik Opublikowano 14 Lipca 2011 Opublikowano 14 Lipca 2011 A w jakiej kolejności odłączyłeś klemy i w jakiej podłączyłeś do nowego aku? A ma to jakieś znaczenie??? Druga sprawa: Nie wiem czy tylko nie zwróciłem uwagi wcześniej,czy co,ale odpalam mojego AWX-a i pali od pierwszego dotknięcia-rewelacyjnie.Ale patrzę że przy odpalaniu przygasają kontrolki na czas odpalania.Myślę chyba aku się kończy. Jadę do kolesia do sklepu,biorę nówkę aku boscha S4-taki jaki ma być,podłączam i co.... to samo Powiedzcie że to tylko ja nie zwróciłem uwagi wcześniej że tak jest i ten typ tak ma i tak ma być Jak jest u was????
wiktorek Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Opublikowano 14 Lipca 2011 Ja wlasnie kupilem dzisiaj ten akumulator i nie mam takich objawow jak ty
kalik Opublikowano 14 Lipca 2011 Opublikowano 14 Lipca 2011 Moim zdaniem normalna reakcja na spadek napięcia podczas odpalania auta. W B5 podczas odpalania wyłącza się radio, żeby było większe uderzenie prądu na rozrusznik.
wiktorek Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Opublikowano 14 Lipca 2011 TO ze wylancza sie radio to prawda .... umnie tez klima
Golem1 Opublikowano 14 Lipca 2011 Opublikowano 14 Lipca 2011 no to fajnie wiktorek że wszystko jest OK i auto ci działa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się