manius_29 0 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Witam Wymieniałem ostatnio w mojej B6 amortyzatory przednie, i komplet górnych wahaczy. Po wymianie nie ma niepokojących objawów w samochodzie (ściąganie, drżenie kierownicy itp), mimo to mam pytanie jak w temacie: czy należy w takim przypadku bezwzględnie badać zbieżność? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepik 1 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Bezwzględnie to nie, ale napewno nie zaszkodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgredek27 1 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Ja bym nie robił... końcówki drążków w końcu nie ruszane.. wahacz wskakuje w to samo miejsce więc po co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryszard1961 0 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 ja też bym nie robił bo jak nie były wymieniane końcówki to zbieżność sie nie zmieniła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agabar 0 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 można lecz niema koniecznośći Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4bydgoszcz 0 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 toc po amorach trza ustawiac cala geometrie bo sie zmienia po wlozeniu nowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcuso86 1 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Ja bym sprawdził. Moze auto nie sciągac ale bedzie scinac ci opony - nie bedziesz tego czuł a opon szkoda. Sprawdzic nie zaszkodzi, nie jest to znowu jakis nieziemski koszt zeby oszczędzać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnnythebest 4 Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 a czemu niby miało by ścinać opony?? Przeciez wachacze sa tych samych wymiarów, gdyby wymieniał koncowki drazków to tak a w tym wypadku to szkoda kasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcuso86 1 Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 Kazdy robi jak uważa, ja bym np zrobił dla świetego spokoju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mobil014 0 Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 dla bezpieczenstwa najlepiej zrobic ta zbieżnosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iras_gda 0 Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 Każda ingerencja w zawieszenia wymaga kontroli geometrii bez względu na to co mówią warsztaty, mity i legendy. Jestem świeżo po wymianie sprężyn i amortyzatorów. Geometria z przodu praktycznie bez zmian. Natomiast z tyłu korekta kąta pochylenia i tym samym zbieżności. Przed wymianą auto było mierzone i wszystkie kąty były OK. Koszt geometrii od 100 do 200 zł. Koszt jednej opony 500 zł .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 ja bym sprawdział... sam zmieniałem rok temu i ,, miota nim jak szatan'' nigdy nie bedzie idealnie, zawiecha zostala ruszona a to tylko koszt 100 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4bydgoszcz 0 Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 dokladnie ja tez robie to po kazde ingerencji w zawieszenie czy to jakies koncowki czy tuleje na wahaczu jak mialem golfa zawsze ustawic i hola Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabson765 0 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 dokladnie ja tez robie to po kazde ingerencji w zawieszenie czy to jakies koncowki czy tuleje na wahaczu jak mialem golfa zawsze ustawic i hola golf to inna bajka jak a4... sa magicy co nawet koncowki drazkow wymienia bez ingerencji w zbieznosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4bydgoszcz 0 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 ja nie mowie ze nie moj ojciec okulara robi u goscia co mu poziomica ustawia zbieznosc i zawsze idzie jak po sznurku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manius_29 0 Opublikowano 21 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Każdy robi jak uważa, ja bym np zrobił dla świętego spokoju Wychodząc właśnie z takiego założenia (stąd to moje pytanie) że bezpieczeństwo rodziny i majątku ponad wszystko oddałem samochód na badanie i finalnie na ustawienie geometrii - ustawienie, bo wyszło że jest kaszana zarówno z przodu jak i z tyłu !!! Tył nie był ostatnio robiony i to dało mi do myślenia i przypomniałem sobie że 2 lata temu wymieniane były wszystkie sprężyny i nie było badania geometrii. Tak więc, reasumując, nie jestem wstanie jednoznacznie potwierdzić bezwzględnej konieczności badania po wymianie amorów ale na pewno warto to sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 panowie bez przesady zbieżność robi sie po wymianie końcówek lub generalnym remoncie zawiasu ,a jeśli ktoś robi zbieżność po wymianie łącznika czy jednego wahacza to albo ma za dużo kasy albo niemożne sobie znaleźć innego zajęcia w życiu, poza tym tak naprawdę mało który mechanik /serwis potrafi ustawić zbieżność prawidłowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4bydgoszcz 0 Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 , poza tym tak naprawdę mało który mechanik /serwis potrafi ustawić zbieżność prawidłowo i z tym sie zgodze bo jezdzilem po roznych stacjach zaliczylem ich z 6 w bydzi albo lepiej na jednej mi kiedys ktos powiedzial ze tyl mam krzywy i on nie ustawi zbieznosci. az w koncu znalalzlem kogos kto bez problemowo mi to zrobil w rzekomo aucie z krzywym tylem i golf szedl jak po sznurku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundzio 0 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Witam,wszystkich forumowiczów,i chciałbym zasięgnąć porady,na przeglądzie wyszło,żę moja audiola ma zły kąt pochylenia i że muszę to skorygować ,pojechałem do mechaniora i po próbie ustawienia ,mechanik stwierdził,że mam do wymiany śróby regulacyjne ,bo nie można nic zdziałać,i tu pojawia się problem ,nie moge kupić tych śrób ,może ktoś zna numery katalogowe to będę bardzo wdzięczny.pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
david. 0 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 ja ustawiam zbieznosc po kazdej wymianie, pozatym zbieznosc mozna przestawic bez ingerencji w zawieszenie lub uklad kierowniczy wystarczy zwykla dziura w drodze. Wiec chyba lepiej sprawdzic i zaplacic 100-150zl to mniej niz nowe opony. Ale kazdy robi jak uwaza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się