Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Tylnie zawieszenie , kilka rad proszę


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jak w temacie mam problem z zawieszeniem z tyłu dokładnie chodzi o prawy tył ...

Problem mam od samego początku kupna auta z uciekaniem auta na "studzienkach ,dziurach ew piasku jak dostanie " , wymieniłem tulejki tylniej belki, amorki i później podjechałem na geometrię w celu poprawy kąta skrętu kierownicy bo była krzywo co si okazało problem duży z tylnim prawym kołem , nie wiem co robić czy belkę wymieniać czy ew. coś "niewiem co" autko sprowadzone z Niemiec pewnie coś tam było walnięte reszta auta ideał, a przez to zarzucanie normalnie spać nie mogę

Z góry dziękuje za pomoc ew. jakieś sugestie

CIMG0556.jpg

Pozdrawiam Adr3k

Opublikowano

Prawdopodobnie masz skrzywioną belkę lub piastę.

Piasta kosztuje około 300zł.

Opublikowano

ok ale i tak skrzywiona belka czy też piasta kwalifikuje belkę to wymiany czy też można szukać innych przyczyn ??? po czym to poznać co skrzywione do kogo się udać blacharz niewiem juz sam

Opublikowano

ok ale i tak skrzywiona belka czy też piasta kwalifikuje belkę to wymiany czy też można szukać innych przyczyn ???

Pomoże tylko wymiana belki lub samej piasty. Jeżeli auto miało taką przygodę, że skrzywiła się piast, to belka też raczej nie pozostała idealna.

Opublikowano

............ \po czym to poznać co skrzywione do kogo się udać blacharz niewiem juz sam

Opublikowano

Byłeś już w jednym miejscu i to wystarczy. Na geometrii wykazało :(

Inaczej ciężko będzie stwierdzić co jest uszkodzone.

Nie wiem co będzie warta ta z linka ale warto się zastanowić nad wymianą.

http://allegro.pl/zawieszenie-tylne-belka-os-audi-a4-b5-tdi-avant-i1710100974.html

Opublikowano

Thx za pomoc teraz sie muszę jakoś upewnić co krzywe "tylko jak " kupię piastę i dalej będzie ........ kupię belkę szarpnie po kieszeni :(

Link ciekawy ale jaka gwarancja ze nie będzie taka jak moja :(

Opublikowano

W linku, który Ci podesłałem masz kompletną belkę.

Jakoś zadziwiająco tania, ale warto spróbować.

Jeżeli chcesz to mam pewną belkę od poliftowego avanta, ale nie w takich pieniądzach.

Opublikowano

jeszcze pytanko dla znawców zmierzyłem przesunięcie koła i wychodzi mi jakieś 0,4- 0,5 mm do podłożenia pod czopem "piastą" czy już ktoś praktykował coś takiego bo obiło mi się o uszy ze są specjalne podkładki które korygują takie przesunięcia naprawdę brak mi kasy na belkę czy też piastę "czop " co myślicie o tym ..

podłożenie pod czop blachę nierdzewną 0,5 "

z góry dziękuje

Opublikowano

sluchaj podlozysz to i tak musisz jechac na geometrie sprawdzic czy sie poprawilo i kolejne 120zl i nie ma gwarancji ze to wypali ja o takim czyms nie slyszalem tu masz to samo, u mnie tez byla skrzywiona http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=63987.0;highlight=wymiana+tylnej+belki radze wymienic belke i niekombinowac,zorientuj sie czy belka tyl polift/przedlift jest taka sama,do przedlifta wyrwiesz za 100zl-200zl

Opublikowano

Witam mam podobny problem też prawy tył był już podobny temat ale jakoś ucichł i znalazłem ten , tył nie ma zbieżności prawe koło jest krzywe tzn zbyt pionowe tzn góra w stronę auta dół do zewnątrz w przeciwieństwie do strony lewej ,alu dojazdówke też mam po stłuczce zregenerowaną naprawioną ale widać ślady uderzenia no i błotnik też pod światło szpachlowany :kwasny: ale do rzeczy. Na przeglądzie stwierdzili że belka prosta mierzył przekątne więc postawiłem na czop piasty , 100zł nowy

-RK Niedziałek na dniach przymierzam się do wymiany przydała by się Etka to by popatrzył co i jak , po wymianie tzn sprawdzeniu zbieżności zdam relacje ale na oko też powinno być widać zmianę , gorzej jeśli to nie to :gwizdanie: podobno w takim przypadku szybko sypie się łożysko a ja już wymieniałem drugi raz , no i szkoda nowych oponek :kwasny:

Opublikowano

Witam ja zmieniłem beleczkę kupiłem od kolegi spetsnaz i jest ok nie robiłem ponownie geometrii "szkoda kasy " autko prowadzi się idealnie nie jest to duży koszt :) 200-300 pln

Opublikowano

właśnie jestem po wymianie tego czopa piasty stary był lekko skrzywiony ok milimetr na 10 cm więc na całym kole wychodziło tak wychodziło sporo , teraz jest lepiej na oko ale delikatna mała różnica została , zostaje belka ale ciekawe czy na zbieżności się mieści , pozdro[br]Dopisany: 03 Wrzesień 2011, 00:04_________________________________________________

właśnie jestem po wymianie tego czopa piasty stary był lekko skrzywiony ok milimetr na 10 cm więc na całym kole wychodziło tak wychodziło sporo , teraz jest lepiej na oko ale delikatna mała różnica została , zostaje belka ale ciekawe czy na zbieżności się mieści , pozdro

Dzisiaj byłem na zbieżności w speed carze : zbieżność przód był i jest ok, z tyłu nie było ale teraz po wymianie czopa piasty tzn 90zł(wymiana w domowym garażu) i też jest ok, sama zbieżność 10zł obie osie ale poświęciłem 50zł na zbieżność z geometrią i przekonałem się że też jest wszystko ok czy li w moim przypadku nie trzeba było ruszać belki w sumie koszt 90, czop 50 sprawdzenie czyli 140zł + troche wolnego czasu i ok 8 browarków :drinks:

Opublikowano

Mam pytanie odnośnie tylnego zawieszenia czy w Quattro się ustawia kont nachylenia kół bo jak z tyłu zajdę to są lekko do środka od czopa w górę Bo mam nie pokój ostatnio nie dawno zamontowałem opony używane było wszystko ok do teraz zaczęły huczeć i strasznie głośno w środku się zrobiło czy to wina opon używanych czy coś jest z tyłem nie tak Proszę o pilną odp > ,. dzięki ps . stwierdzając po moim amatorskim poziomie mechanika gumy są w miarę na wahaczach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...