Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AVG] Gaśnie silnik - Biały dym POMOCY !!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Krisrw23 zajrzyj do działu Diagnostyka VAG i zobacz jak się powinno logi wrzucać.

Opublikowano

Narobiłem :wallbash: bałaganu z tymi Logami :decayed:

Adadur dzieki za podpowiedz inaczej bym nie wiedział :th:

Spanky zrobiłem porządek teraz możesz powiedzieć coś wiecej :)

Logi Statyczne

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ac8b32dc34199138.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fef68c75f4b59285.html

Dynamiczne

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/113b2358a61faa35.html

nic nowego nie wymysle [podtrzymuje to co napisalem wyzej]

... mozna jeszcze sprobowac podmienic N75 ...

zrob 000 BS, 003 BS i 011 BS ...

Opublikowano

Powodem białego dymu może być nieprawidłowe ciśnienie wewnętrzne w pompie wtryskowej. Możesz je zmierzyć manometrem, ale musisz mieć redukcję pod zawór nadmiarowy. Na wolnych obrotach powinno wynosić ok 4-5 atm.

Opublikowano

-kat mozna delikatnie skorygowac [na 49-54]

-egr do czyszczenia [nie otwiera sie do konca] - oprocz tego ze zatruwasz srodowisko i silnik pracuje glosniej to nie ma to negatywnego wplywu na motorownie ale razde wyczyscic ... :wink4:

-zaluzje stoja dęba

-termostat do wymiany ...

Opublikowano

hm, tego EGR bym akurat się nie czepiał... owszem można spojrzeć czy jest jakiś syf, ale czy ja wiem czy by mi się chciało ?

03BS całkiem ok jest raczej przecież

Opublikowano

hm, tego EGR bym akurat się nie czepiał... owszem można spojrzeć czy jest jakiś syf, ale czy ja wiem czy by mi się chciało ?

03BS całkiem ok jest raczej przecież

ja tylko napisalem co jest nie tak .. a co zrobi zainteresowany to jego sprawa ... :naughty:

EGR nie jest Ok ... przy prawidlowym otwarciu lmm powinien mierzyc delikatnie powyzej 200 mg/r ... :wink4:

Opublikowano

hm, tego EGR bym akurat się nie czepiał... owszem można spojrzeć czy jest jakiś syf, ale czy ja wiem czy by mi się chciało ?

03BS całkiem ok jest raczej przecież

ja tylko napisalem co jest nie tak .. a co zrobi zainteresowany to jego sprawa ... :naughty:

EGR nie jest Ok ... przy prawidlowym otwarciu lmm powinien mierzyc delikatnie powyzej 200 mg/r ... :wink4:

FAKT, masz rację

Zasugerowałem się tylko czwartą kolumną przy off/on

Opublikowano

fakt egr nie dziala jak trzeba. mnie by wkurzalo. :naughty:

kierownice ani drgna.

Opublikowano

Ok Dzieki chłopaki :decayed: naprawię to co piszecie :hi:

Po naprawie napiszę jak moja niunia chodzi :chytry:

Pozdrawiam

[br]Dopisany: 17 Luty 2008, 23:57 _________________________________________________Witam :hi: długo mnie nie było :decayed:

Moja niunia teraz śmiga :naughty: problem polegał na tym tak jak koledzy mi podpowiedzieli EGR dałem do czyszczenia Nie działało teraz jest ok oprócz tego było pęknięcie na Turbinie od strony Gorącej i być może dlatego kierowniczki nie działały możliwe że przy dużej temperaturze materiał sie zniekształcał i blokował kierowniczki,a co do tego Dymienia jak z lokomotywy przyczyną był stary OLEJ w silniku (Smoła) Właściciel przedemną pewnie nic nie robił przy autku,Mechanik powiedział mi że jakieś tam zawory się nie otwierały dlatego przy 3.000 tyś obrotów silnik robił BRRRRRRRR :gwizdanie:,po wyczyszczeniu EGR i po wlaniu nowego oleju problem Znikł,oczywiście spalanie spadło do normy :th:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...