ollo Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 Panie i Panowie, Znalazłem trochę czasu i postanowiłem się zabrać w końcu za zlogowanie mojej fury. Prosiłbym o info czy logi są zrobione poprawnie oraz o podpowiedź czego się spodziewać w najbliższym czasie (czyli co wynika z logów). Poczytałem trochę na forum, poszukałem info, teraz chciałbym skonfrontować moją ocenę z bardziej doświadczonymi użytkownikami. W miarę możliwości prosiłbym o króciutki opis skąd wynika konkretna ocena i dlaczego (wartości w logach) - taki mały walor edukacyjny Z góry dzięki! ollo statyczne: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/ollos_52321.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/ollos_52322.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/ollos_52323.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ollos_52324.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/ollos_52325.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/ollos_52326.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/ollos_52327.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/ollos_52328.html Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/ollos_52329.html dynamiczne: Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/ollos_52330.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/ollos_52331.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ollos_52332.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/ollos_52333.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/ollos_52334.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/ollos_52335.html basic settings: Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/ollos_52336.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/ollos_52337.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ollos_52338.html
IDUAL Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 Myśle że termostat do wymiany a moja ocena wynika z logu 001 pozycji 4 powinno być ok 89 a ty masz 81,9
przemik Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 Termostat dobry. Ale swoje juz wypracował. Przeplywomierz tnie dawke w gornej partii obrotów. Dawno zmieniales filtr powietrza ? Reszta w miare OK.
vauxhall95 Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 kat synchronizacji do ustawienia,termostat na postoju juz nie trzyma tez nadaje sie do wymiany.Nie czuc ze slabiej idzie w przedziale 2700-3000 tys obrotow?
Piotrek98igo Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 te ciecia na przeplywce moze sa spowodowane spadkiem doladowania... najlepiej jakby zlogowal 2 grupy naraz 8 i 11
ollo Opublikowano 21 Lipca 2011 Autor Opublikowano 21 Lipca 2011 Termostat może być już lekko zużyty - ostatnio jakby szybciej uzyskiwał te swoje 90 stopni. Co prawda trzyma 90 i ani stopnia więcej nie wzrasta ale póki pogoda jest w miarę dobra to się chyba zabiorę za wymianę. Filtr powietrza ma rok i wkrótce zostanie wymieniony. Co do słabszego buta w przedziale 2700-3000 to niespecjalnie mam porównanie - chociaż ostatnio po logowaniu (konkretnym przegazowaniu) idzie jakby lepiej Fakt, że chyba jeździłem do tej pory trochę jak c*paa, bo nie wkręcałem za często powyżej 3000. Ale już wiem, że to złe i się poprawię :> Co do cięć na przepływce to się przyznam. Moje logi nie były tak do końca zrobione z nudów. Ostatnio fura dostała ze dwa razy notlaufa. Wyskoczył błąd: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Powszechnie znany problem: przeładowanie. Przypuszczalnie turbo do czyszczenia (zasyfione VTG) ale chciałbym jak najwięcej wyciągnąć z logów. Czy cięcie dawki na przepływce może powodować przeładowanie czy przeładowanie powoduje cięcie dawek? Mogę prosić o krótkie wyjaśnienie jak przepływomierz współpracuje z turbo i jaki ma wpływ? Czy z logów można wyciągnąć wniosek, że to nie N75? Ostatnio doczytałem, że można poruszać sztangą turbiny ręcznie - muszę to sprawdzić. Próbowałem obserwować pracę sztangi i porusza się mniej więcej 1 cm. Nie za mało? Dodatkowo przy dodawaniu gazu i puszczeniu słychać jakby metaliczne stuknięcie chyba właśnie z okolic sztangi. Wcześniej chyba nie było takiego odgłosu, albo nie zwróciłem po prostu uwagi. Równoczesne logowanie 008 i 011 rozumiem że dynamiczne? Dodam, że w trakcie ani po logowaniu nie dostałem jak na razie notlaufa, a z rożnych biegów wkręcałem dość konkretnie na obroty.
przemik Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 Nic nie kombinuj. Wymien filtr powietrza i powtorz logi dynamiczne 011, 010 i 008
ollo Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Minęło trochę czasu - ale w końcu okres urlopowy W międzyczasie przeprowadziłem coroczne wymiany (olej, filtr oleju, filtr powietrza, kabinowy) i dodatkowo wymieniony został termostat. Zawieszanie się turbo /przeładowywanie/ jak na razie nie występuje (trasa 900 km zrobiona bez żadnych problemów - średnia wyszła ~6l/100 ) Poniżej logi - jeśli ciągle widać coś niepokojącego prosiłbym o krótki komentarz: Grupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/ollos_55698.html Grupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/ollos_55697.html Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/ollos_55696.html Grupa 008 010 011: http://vaglog.rtnet.pl/ollos_55695.html
Sztomel Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Z tych logów wynika, że prędzej czy później będziesz się musiał szykować do czyszczenia turbo.
Biszczan Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Przegoniłeś auto w ciągu tego miesiąca od dodania logów? Przeładowanie samo z siebie nie znikło przecież...
Piotrek98igo Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 albo bedziesz upalal auto albo czyszczenie cie czeka
ollo Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Ostatnio zdecydowanie częściej korzystam z obrotów powyżej 3000 Jeśli to faktycznie zasyfione turbo to pewnie wcześniej czy później czyszczenie będzie nieuniknione. Jak na razie (odpukać w niemalowane ) notlaufy nie występują więc będę czekał na ewentualny dalszy rozwój symptomów.
Piotrek98igo Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 no jak bedziesz jezdzil PSJ to tak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się