Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS


miro_x

Rekomendowane odpowiedzi

Na stronie 44 masz dobre fotki. Z tego co pamiętam jest tam plastikowe zabezpieczenie co trzeba lekko odgiąć ale nie jestem pewien na 100%?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma tam pinu, miejsce jest puste, pin pasuje jak dobrze pamietam od napedu cdromu z kompa..

4bebb318e73297c1med_1.jpg

czerwona strzalka - rozcinasz mini zipa

czarna - zsowasz różowa zaslepke w kierunku strzalki

zółta - zsowasz niebieska obudowe w kierunku strzalki

No lepiej to juz wytłumaczyc sie nie da :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma tam pinu, miejsce jest puste, pin pasuje jak dobrze pamietam od napedu cdromu z kompa..

4bebb318e73297c1med_1.jpg

czerwona strzalka - rozcinasz mini zipa

czarna - zsowasz różowa zaslepke w kierunku strzalki

zółta - zsowasz niebieska obudowe w kierunku strzalki

No lepiej to juz wytłumaczyc sie nie da :cool1:

W wielu B6 z końca produkcji np. 2004 bardzo często zdarza się że 1 pin jest już obsadzony 1 pinem jednak nie spotkałem się jeszcze z sytuacją żeby ten przewód szedł już do zbiorniczka sptysków a w tym do czujnika poziomy płynu. Jeszcze nie namierzyłem gdzie ten przewód się kończy :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i ja dzięki temu wątkowi a zwłaszcza precyzyjnemu foto story autora wątku stałem się posiadaczem pełnego FIS-a. W planach niebawem (części zamówione) eliminacja wieloryba z wyświetlacza.

Dla ewentualnych kolejnych zainteresowanych rzezaniem mam jedną drobną uwagę : przygotujcie się z narzędziami na różne niespodzianki tj. różne śrubki.

W moim przypadku:

- kierownica: M12 spline, udało mi sie kupić bit firmy YATO za 2.80zł

- poduszka: TORX 30

- dwie śrubki trzymające osłonę kierownicy: śrubokręt krzyżakowy 4

- kolejna 1 śruba trzymająca te osłonę: TORX 25

- śruby mocujące manetkę: TORX8

Polecam, robota prościutka, a satysfakcja gwarantowana, tym bardziej że CHECK sprawdza mi też żarówki :>

Mam pytanie do znawców tematu:

zrobiłem następujące kodowanie i adaptację w VAG:

STG 17 miałem 100 adaptacja na 31001

STG 16 miałem 00001 kodowanie 00011

i niestety nie mam symbolu antenki przy zegarze, w czy tkwi zagadka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i ja dzięki temu wątkowi a zwłaszcza precyzyjnemu foto story autora wątku stałem się posiadaczem pełnego FIS-a. W planach niebawem (części zamówione) eliminacja wieloryba z wyświetlacza.

Dla ewentualnych kolejnych zainteresowanych rzezaniem mam jedną drobną uwagę : przygotujcie się z narzędziami na różne niespodzianki tj. różne śrubki.

W moim przypadku:

- kierownica: M12 spline, udało mi sie kupić bit firmy YATO za 2.80zł

- poduszka: TORX 30

- dwie śrubki trzymające osłonę kierownicy: śrubokręt krzyżakowy 4

- kolejna 1 śruba trzymająca te osłonę: TORX 25

- śruby mocujące manetkę: TORX8

Polecam, robota prościutka, a satysfakcja gwarantowana, tym bardziej że CHECK sprawdza mi też żarówki :>

Mam pytanie do znawców tematu:

zrobiłem następujące kodowanie i adaptację w VAG:

STG 17 miałem 100 adaptacja na 31001

STG 16 miałem 00001 kodowanie 00011

i niestety nie mam symbolu antenki przy zegarze, w czy tkwi zagadka?

hmm przykra rzecz, klakson mi wcięło.. co może być przyczyną? coś źle złożyłem?

nie wiem czy zginął po mojej robocie, czy mechanik coś nabroił, wymieniał amorki i wywalał skrzynię do wymiany łożyska igiełkowego, ponadto po wymianie amorków nie ustawił zbieżności i kierownica krzywo stoi....ja założyłem tak jak zaznaczyłem :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też nie miałem klaksonu (i dodatkowo bład poduszki) . sprawdź czy wtyczki są dobrze wpietę w taśmę .U mnie okazało sie ze taśma została uszkodzona i pomogła tylko jej wymiana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie okazało sie ze taśma została uszkodzona i pomogła tylko jej wymiana.

Uszkodzenie taśmy było widoczne czy diagnoza VAG-iem? Jaki koszt taśmy?

Ważne żeby nie kręcić taśmą. Najlepiej jakby pozostała w takim położeniu jak jest.

A co jeśli troszkę mi się przesunęła? Niewiele, tak 5-10 stopni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyskoczyły Ci jakieś inne błędy? Jak taśma się uszkodzi to wyskakuje też błąd airbag. Sprawdź 16-steering wheel i airbagi. Zobacz, czy nie ma błędów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyskoczyły Ci jakieś inne błędy? Jak taśma się uszkodzi to wyskakuje też błąd airbag. Sprawdź 16-steering wheel i airbagi. Zobacz, czy nie ma błędów

Do VAG-a dostęp będę miał w środę. Ale już po problemie ....wprawdzie ludowa prawda mówi że w niedzielę praca w g.. się obraca, to mimo to zaryzykowałem. Przed chwilą zwaliłem kierownicę i ponownie wypiąłem i wpiąłem taśmę. Na lewym górnym zaczepie taśma nie była zatrzaśnięta, jakoś tak ciężko tam wchodzi ale docisnąłem i klakson jest. Tak więc dla potomnych - zadbajcie o poprawny miontaż taśmy.

Dzięki za podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie bo nie do końca jest wyjaśnione jak zamontować czujnik spalonych żarówek lub który pin z kostki licznika zmasować żeby na wyświetlaczu już ten komunikat się nie świecił. temat jest zaczęty, że może to przełącznik świateł dziennych ale nie potwierdzony. Proszę o nakierowanie na temat lub odpowiedz. z góry dzięki

Witam, podpinam sie pod pytanie, zamontowalem manetke, fis hula, bald ze spryskiwaczami mam, sprawdzalem jest czujnik wiec wystarczy ze go podlacze, natomiast co zrobic zeby pokazywalo ze mam przepalona zarowke, gdy wciskam check to widze ta ikonke z przekreslona zarowka, ale nie informuje mnie gdy jest jakas przepalona.... chodzi tu o jakis modul, czy o zabawe vagiem... pomocy...[br]Dopisany: 16 Lipiec 2011, 01:53_________________________________________________

a jeszcze jedno mieliśmy sprawdzić czy po odblokowaniu pełnego FISu jest też komunikat o spalonych żarówkach :mysli:

Czy ktos wie jak uruchomic komunikaty o przepalonych zarowkach? jak wciskam check, to sposrod ws

a jeszcze jedno mieliśmy sprawdzić czy po odblokowaniu pełnego FISu jest też komunikat o spalonych żarówkach :mysli:

opcja jest aktywna jednak brakuje ukladu kontroli przepalonych zarowek. u mnie nie dziala.

U mnie tez nie działa.

opcja jest aktywna jednak brakuje ukladu kontroli przepalonych zarowek. u mnie nie dziala.

U mnie tez nie działa.

Czy ktos wie jak uruchomic komunikaty o przepalonych zarowkach? po nacisnieciu przycisku check, wyskakuja rozne ikonki i widze tam olej, spryskiwacze i miedzy innymi zarowke, ale nie dostaje informacji jak mi sie jakas przepali... mozna jakos dolozyc ten uklad kontroli przepalonych zarowek? pomocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już było omawiane w tym watku wiele razy. Żeby to działało trzeba zmienic mce. Tu masz linka do odpowiedniego wątku: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=157734.0;highlight=modu%B3+centralnej+elektryki :szukaj:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak usuwasz to wraca? Często właśnie wyskakuje ale po usunięciu już nie wraca. Jak wraca to sprawdź tą żółtą kostkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...