KERCZI Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 po pierwsze, zobaczcie bo w wiekszosci pomimo iz nie ma czujnikow to zaslepka z uszczelka jest po drugie uszczelka kosztuje ok. 8pln w ASO. po trzecie po odblokowaniu FISa warto zrobic jedna rzecz; mianowicie FIS jest polaczony ze wskazowka do paliwa. Z racji tego ze FIS Ci liczy srednie spalanie w danym momencie to tez zasieg na paliwie moze sie zmieniac i przy tej samej ilosci mozesz przejezdzac 400 albo 600km. Wiec teraz najlepiej rozblokowac FISa ze wskazowka i wskazowka bedzie pokazywala faktyczna ilosc paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cineksik Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 ... Wiec teraz najlepiej rozblokowac FISa ze wskazowka i wskazowka bedzie pokazywala faktyczna ilosc paliwa. czyli :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KERCZI Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 ... Wiec teraz najlepiej rozblokowac FISa ze wskazowka i wskazowka bedzie pokazywala faktyczna ilosc paliwa. czyli :?: czyli klania sie VAG...ale nie pamietam, a nie mam VAG w domu zeby sprawdzic... Sprawdze w tygodniu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studziany Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 po trzecie po odblokowaniu FISa warto zrobic jedna rzecz; mianowicie FIS jest polaczony ze wskazowka do paliwa. Z racji tego ze FIS Ci liczy srednie spalanie w danym momencie to tez zasieg na paliwie moze sie zmieniac i przy tej samej ilosci mozesz przejezdzac 400 albo 600km. Wiec teraz najlepiej rozblokowac FISa ze wskazowka i wskazowka bedzie pokazywala faktyczna ilosc paliwa. uuuu... widze ze jeszcze malo wiem. ... Wiec teraz najlepiej rozblokowac FISa ze wskazowka i wskazowka bedzie pokazywala faktyczna ilosc paliwa. czyli :?: czyli klania sie VAG...ale nie pamietam, a nie mam VAG w domu zeby sprawdzic... Sprawdze w tygodniu... Czekam ze zniecierpliwieniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KERCZI Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 to moze bardziej na chlopski rozum. Wskazowka jest na fulla i w baku (dla uproszczenia) 60litrow paliwa. Jak depniesz bez fisa to wskazowka wskazuje Ci faktyczna ilosc paliwa w baku, natomiast jak masz fisa (komputer ktory liczy srednie spalanie m. in.) i depniesz i przez ostatnich np. 10km deptales ostro i srednie spalanie wyszlo Ci 20/100 to fis Ci pokazuje ze zostalo Ci do przejechania na tych 60l tylko 300km. i w normalnym przypadku wskazowka pokazywala by Ci tyle ile masz paliwa czyli lekko poniezej pelnego baku albo i jeszcze pelny, a przy odblokowanym FISIE wskazowka pokazuje tyle ile FIS, czyli pokaze pol zbiornika paliwa. Dlatego warto rozlaczyc wskazowke z FISem, zeby wskazowka pokazywala rzeczywista ilosc paliwa Dlatego tez samego powodu w Audi z kompem pokladowym nie wystepuje problem przechylonego auta na postoju i blednych wskazan paliwa. Mam nadzieje ze poprzez to przekolorowanie choc troche przekazalem jak to wyglada, bo nauczyciel ze mnie nienajlepszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fayera Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 Teraz załapałem.Dzięki Kerczi,ale wiesz jak to się konfiguruje..../?> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantastic Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 panowie ja zapytam jeszcze o jedną rzecz -w liczniku w miejscu gdzie powinien wchodzić kabelek od czujnika miałem zamontowany jakiś brązowy kabelek, wyciągnąłem go, zaizolowałem i wmontowałem na to samo miejsce swój bezpośrednio pociągnięty do czujnika tylko teraz nurtuje mnie pytanie od czego był tamten kabelek bo w okolicy zbiorniczka nie było żadnej kostki ani wolnego kabelka który mógłbym podłączyć do czujnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jabbog Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 u mnie tez jest taki kabelek i narazie nie ruszam go...spryski ciagle swieca.... czekam az wyjasni sie do czego jest ten kabelek kolor brązowy z jakims chyba paskiem ale na to nie zwrociłem uwagi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantastic Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 u mnie tez jest taki kabelek i narazie nie ruszam go...spryski ciagle swieca.... czekam az wyjasni sie do czego jest ten kabelek kolor brązowy z jakims chyba paskiem ale na to nie zwrociłem uwagi jest chyba z białym paskiem, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jabbog Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 Postanowiłem dolutować do tego kabelka ktory juz tam jest i wszystko chula. W opisach niektórzy koledzy informują że nie mają kontroli spalonych żarówek w FIS-ie u mnie to akurat jest, jest też zaślepka pod czujnik w zbiorniku płynu sprysków. Jeszcze nie dodałem czujnika wiec nie wiem czy gdzies pod nadkolem jest ten kabelek koloru brązowego z paskiem białym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x Opublikowano 26 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 No jak masz zaslepke to już połowa sukcesu. Tylko włozyć czujnik i ma działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 Postanowiłem dolutować do tego kabelka ktory juz tam jest i wszystko chula. W opisach niektórzy koledzy informują że nie mają kontroli spalonych żarówek w FIS-ie u mnie to akurat jest, jest też zaślepka pod czujnik w zbiorniku płynu sprysków. Jeszcze nie dodałem czujnika wiec nie wiem czy gdzies pod nadkolem jest ten kabelek koloru brązowego z paskiem białym. kabelka pod nadkolem raczej nie bedzie, przy liczniku niektorzy maja wyprowadzony kabelek (tak jak bylo u Ciebie), niektorzy nie (tak bylo u mnie:) ). Kup czujnik w ASO, pociagnij przewod i bedzie jak z fabryki powodzonka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sikszak Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 czy jest różnica który kabelek z dwóch idących od czujnika podpinamy do masy a który do licznika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x Opublikowano 30 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 Jest ale najlepiej metodą próby bo nie pamiętam który (1 czy 2) szedl na masy a który do licznika. Ja podpiąłem za pierwszym razem oczywiście źle i trzeba było wszystko rozbierać od nowa więc lepiej jest sprawdzić jak się ma zbiornik na wierzchu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sikszak Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 ale nic się nie stanie jak odwrotnie podłączę? Nic się nie spali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Nie nie spali się tylko nie będzie działało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apba Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Witam serdecznie. Mam problem, moje Audi to A4 B7 2007 2.0 140KM. Dziwna wersja, bo z tempomatem, ksenonami, parktronikiem itp. ale bez komputera pokładowego. W servisie stwierdzili, że w B7 tak jak B6 da sie odblokować FIS i ze robili to juz pare razy. No i kupiłem manetkę, zostawiłem fachowcom i kiszka, bo niby wszystko wg. VAGa działa, a wyswietlania danych komputera brak. Podobno sprawdzali na innej desce (z kolorowym wyświetlaczem) i wszystko działało a tutaj jest uszkodzone coś. W czym może tkwić problem i ewentualnie gdzie w pobliżu Kielc można coś z tym zrobić, bo alternatywa to dokupienie nowej tablicy wskażników, ale to koszt ok.3000 PLN, chyba nie warto?!?!?! Pozdrówka, może ktoś miał coś takiego juz ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantastic Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Witam serdecznie. Mam problem, moje Audi to A4 B7 2007 2.0 140KM. Dziwna wersja, bo z tempomatem, ksenonami, parktronikiem itp. ale bez komputera pokładowego. W servisie stwierdzili, że w B7 tak jak B6 da sie odblokować FIS i ze robili to juz pare razy. No i kupiłem manetkę, zostawiłem fachowcom i kiszka, bo niby wszystko wg. VAGa działa, a wyswietlania danych komputera brak. Podobno sprawdzali na innej desce (z kolorowym wyświetlaczem) i wszystko działało a tutaj jest uszkodzone coś. W czym może tkwić problem i ewentualnie gdzie w pobliżu Kielc można coś z tym zrobić, bo alternatywa to dokupienie nowej tablicy wskażników, ale to koszt ok.3000 PLN, chyba nie warto?!?!?! Pozdrówka, może ktoś miał coś takiego juz ?? co to za fachowcy ci robili ? moim zdaniem złe kodowanie ! ja u siebie ze 3 razy kodowanjie zmieniałem zanim dopasowałem właściwe. licznik mam monochromatyczny czyli wyświetlanie FIS tylko na czerwono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apba Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 No fachowcy z ASO. Czy możesz jakoś podesłac punkty w kodowaniu gdzie miałeś problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oZiX Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 No fachowcy z ASO. Czy możesz jakoś podesłac punkty w kodowaniu gdzie miałeś problem. jakie masz zegary?? Chodzi mi o oznakowanie z wlepki z kodami wyposażenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się