Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS


miro_x

Rekomendowane odpowiedzi

wg wlepki to 9Q3[br]Dopisany: 02 Lipiec 2009, 13:44_________________________________________________Halo jest tu kto ???[br]Dopisany: 07 Lipiec 2009, 16:45_________________________________________________Witam raz jescze

Wprawdzie nikt sie juz z pomocą nie odezwał, ale sie udało.

Gościowi z laptopem zajęło wszystko 5 min.

Rada dla kolejnych potrzebujacych, nie ma problemu z rekonfiguracją ustawien w komputerze. Wymienic manetke (nowa ok 300 PLN) Vag i wszystko hula.

Powodzonka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, dziękuję za podpowiedź. Tak na przyszłość to czy np z A4 B7 lub z B8 będą pasowały manetki do A4 B6?

Jeszcze drugie pytanie co do:

Nie łapię za bardzo o co chodzi,więc czekam bo też dokładałem fis...

to moze bardziej na chlopski rozum.

Wskazowka jest na fulla i w baku (dla uproszczenia) 60litrow paliwa. Jak depniesz bez fisa to wskazowka wskazuje Ci faktyczna ilosc paliwa w baku, natomiast jak masz fisa (komputer ktory liczy srednie spalanie m. in.) i depniesz i przez ostatnich np. 10km deptales ostro i srednie spalanie wyszlo Ci 20/100 to fis Ci pokazuje ze zostalo Ci do przejechania na tych 60l tylko 300km. i w normalnym przypadku wskazowka pokazywala by Ci tyle ile masz paliwa czyli lekko poniezej pelnego baku albo i jeszcze pelny, a przy odblokowanym FISIE wskazowka pokazuje tyle ile FIS, czyli pokaze pol zbiornika paliwa.

Dlatego warto rozlaczyc wskazowke z FISem, zeby wskazowka pokazywala rzeczywista ilosc paliwa :)

Dlatego tez samego powodu w Audi z kompem pokladowym nie wystepuje problem przechylonego auta na postoju i blednych wskazan paliwa.

Mam nadzieje ze poprzez to przekolorowanie choc troche przekazalem jak to wyglada, bo nauczyciel ze mnie nienajlepszy :)

Teraz załapałem.Dzięki Kerczi,ale wiesz jak to się konfiguruje..../?>

Czy już ktoś wie jak rozłączyć FIS ze wskazówką paliwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tego nie zaobserwowałem. Jeśli są wachania to bardzo małe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

chciałem puścić kabel od czujnika płynu do licznika poprzez obudowę komputera ale nie umiem zdjąć podszybia. Wiem żę trzeba zdjąć wycieraczki ale jak się zdejmuje ten plastik On wygląda jak przyklejony do szyby. Macie jakieś sugestie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

chciałem puścić kabel od czujnika płynu do licznika poprzez obudowę komputera ale nie umiem zdjąć podszybia. Wiem żę trzeba zdjąć wycieraczki ale jak się zdejmuje ten plastik On wygląda jak przyklejony do szyby. Macie jakieś sugestie?

nie prosciej zdjac nadkole i puscic kabel gora? w nadkolu (jak patrzysz na kolo po prawej stronie) jest zrobiona gumowa przelotka do kabiny, tam wciskasz przewod i wychodzi pod nogami kierowcy za skrzynka bezpiecznikow, przeciagasz w gore do licznika i gotowe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zauważyłem tej gumowej przelotki Muszę się jutro temu przyglądnąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi sie ze jak fabrycznie montuja czujnik to wlasnie tamtedy prowadza przewody, ale to by musial sie wypowiedziec ktos kto mial fabrycznie zamontowany ten czujnik :wink4: ja dokladalem i puscilem wlasnie ta droga i zeszlo mi moze z 40 minut i gotowe, takze zobacz czy masz ta przelotke i dzialaj :naughty: powodzonka

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też puszczałem przez tą przelotke jednak musiałem sobie poradzić bez ściągania koła (ciężko jest wtedy ztym czujnikiem) bo tak masakrycznie mi się koło zakleszczyło, że nie mogłem go ruszyć. Kopałem, ciągłem, pchałem (oczywiście koło) i ani rusz. Zapuszczałem też WD-40 i dalej nic. Wie ktoś może jakim sposobem ściągnąc to koło, bo nie daj Panie Boże złapie kapcia wtym kole to co wtedy zrobie??

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w B6 kolegi zrobiłem pełnego FIS-a bez problemu natomiast u siebie w B7 napotkałem problem bo miga kontrolka ciśnienia powietrza w oponach :angry: można to wyłączyć kodowaniem ??? :wink4: czy po prostu wyciągnąć żarówkę o ile tam jest ??? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pany mam problem :wallbash:

kupilem kabelek tak zwany "ten za siedem zloty" rozkrecilem zegary rozebralem kostke ta niebieska

a tam niespodzianka w pinie numer 1 jest juz kabelek brazowy z czerwonym paskiem co mam zrobic ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyjmij go i zamień na ten za 7 zł lub podłącz do tego brązowego ten nowy (przylutuj) Ja wyciągnąłem brązowy i wpiąłem w to miejsce nowy Brązowy wisi obok licznika :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pany mam problem :wallbash:

kupilem kabelek tak zwany "ten za siedem zloty" rozkrecilem zegary rozebralem kostke ta niebieska

a tam niespodzianka w pinie numer 1 jest juz kabelek brazowy z czerwonym paskiem co mam zrobic ;(

a gdzie idzie drugi jego koniec?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem idzie gdzieś z cala wiązka

myślicie ze Niemiec wyciągnął kabel do czujnika i gdzieś go zakończył kolo zbiornika jest to możliwe ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem idzie gdzieś z cala wiązka

myślicie ze Niemiec wyciągnął kabel do czujnika i gdzieś go zakończył kolo zbiornika jest to możliwe ?

Moze tak byc, ze instalacje masz pociagnieta do czujnika ale samego czujnika brakuje. Najlepiej jak bys sprawdzil przy zbiorniku czy sa jakies przewody (moze beda gdzies przypiete albo przyklejone tasma).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem idzie gdzieś z cala wiązka

myślicie ze Niemiec wyciągnął kabel do czujnika i gdzieś go zakończył kolo zbiornika jest to możliwe ?

Moze tak byc, ze instalacje masz pociagnieta do czujnika ale samego czujnika brakuje. Najlepiej jak bys sprawdzil przy zbiorniku czy sa jakies przewody (moze beda gdzies przypiete albo przyklejone tasma).

oby miałbyś już 1/2 roboty zrobione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie widac tam zadnych przewodow przy zbiorniku

pin 1 jest odpowiedzialny tylko za czujnik poziomu plynu ?

tylko płyn

odkręć zbiornik płynu i zobacz może masz czujnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie widac tam zadnych przewodow przy zbiorniku

pin 1 jest odpowiedzialny tylko za czujnik poziomu plynu ?

wczoraj wszystko po pomontowalem nowy czujnik i kabel doszlem do etapu rozebrania kostki czyli sama koncowka zaraz wypne ten bronzowy i wszaze nowy z czujnika :naughty:[br]Dopisany: 11 Sierpień 2009, 19:07_________________________________________________

nie widac tam zadnych przewodow przy zbiorniku

pin 1 jest odpowiedzialny tylko za czujnik poziomu plynu ?

wczoraj wszystko po pomontowalem nowy czujnik i kabel doszlem do etapu rozebrania kostki czyli sama koncowka zaraz wypne ten bronzowy i wszaze nowy z czujnika :naughty:

no i jest tak jak pisaliscie obcielem brazowy kabelek wpielem nowy i wszystko gra :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie widac tam zadnych przewodow przy zbiorniku

pin 1 jest odpowiedzialny tylko za czujnik poziomu plynu ?

wczoraj wszystko po pomontowalem nowy czujnik i kabel doszlem do etapu rozebrania kostki czyli sama koncowka zaraz wypne ten bronzowy i wszaze nowy z czujnika :naughty:[br]Dopisany: 11 Sierpień 2009, 19:07_________________________________________________

nie widac tam zadnych przewodow przy zbiorniku

pin 1 jest odpowiedzialny tylko za czujnik poziomu plynu ?

wczoraj wszystko po pomontowalem nowy czujnik i kabel doszlem do etapu rozebrania kostki czyli sama koncowka zaraz wypne ten bronzowy i wszaze nowy z czujnika :naughty:

no i jest tak jak pisaliscie obcielem brazowy kabelek wpielem nowy i wszystko gra :good:

no to super, czyli misja zakonczona powodzeniem i wszystko dziala?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie widac tam zadnych przewodow przy zbiorniku

pin 1 jest odpowiedzialny tylko za czujnik poziomu plynu ?

wczoraj wszystko po pomontowalem nowy czujnik i kabel doszlem do etapu rozebrania kostki czyli sama koncowka zaraz wypne ten bronzowy i wszaze nowy z czujnika :naughty:[br]Dopisany: 11 Sierpień 2009, 19:07_________________________________________________

nie widac tam zadnych przewodow przy zbiorniku

pin 1 jest odpowiedzialny tylko za czujnik poziomu plynu ?

wczoraj wszystko po pomontowalem nowy czujnik i kabel doszlem do etapu rozebrania kostki czyli sama koncowka zaraz wypne ten bronzowy i wszaze nowy z czujnika :naughty:

no i jest tak jak pisaliscie obcielem brazowy kabelek wpielem nowy i wszystko gra :good:

no to super, czyli misja zakonczona powodzeniem i wszystko dziala?

tak jest wszystko gra fontanna znikla plastik wyryzany :good:

przy okazji polutowałem wszystkie kable od radia bo byl balagan :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...