Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a gdzie jest ten modul?? jezeli chodzi o licznik to nawet gdy posiadam ten czujnik to tez wyskakuje ten blad?? nie mozna go skasowac vag??

Moduł mówiąc skrótowo i bardzo laicko to jest to ustrojstwo do którego wpiąłeś manetkę tempomatu i wycieraczek. Poczytaj w wątku o instalacji tempomatu a pewne sprawy sobie przybliżysz. Jeśli chodzi o spryskiwacze to zacznijmy od tego, że to co ci się wyświetla to nie jest błąd a jedynie komunikat o niskim poziomie płynu w zbiorniczku spryskiwacza. Zazwyczaj ten komunikat pojawia się wszystkim, którzy odblokowali FIS ponieważ nie posiadają fabrycznie zamontowanego i podpiętego czujnika. Bez tego czujnika (sprawnego oczywiście) będzie cały czas lamentował o płyn... chyba że tak jak kolega wcześniej już napisał zewrzesz do masy odpowiedni pin. Jeśli jesteś przekonany o posiadaniu czujnika to powinien być on prawidłowo podpięty i komunikat nie powinien się wyświetlać. No chyba że masz czujnik uszkodzony albo po prostu nie masz płynu w zbiorniku :kox:

Opublikowano

rozumiem juz. czyli raczej nie mam tego czujnika i wole go zamontowac. dzieki za info. a z tempomatem to sprobuje zmienic w kodzie z 4 na 3. modul mialem oryginalny i nie zmienialem, dodalem tylko manetki od fis i tempo. dzieki za info pzdr.

Opublikowano

A masz modul obslugujacy tempomat?

Opublikowano

tak mam[br]Dopisany: 09 Grudzień 2009, 17:07_________________________________________________tak mi sie wydaje ze mam bo jak zakladalem manetke to bylo miejsce z kostka na tempomat wiec ja przykrecilem

Opublikowano

Sprawdz oznaczenie tzn. literke na koncu.

Mozesz vagiem jak i odkrecic obudowe i zobaczyc.Wiecej w watku o tempomacie.

Opublikowano

tak mam[br]Dopisany: 09 Grudzień 2009, 17:07_________________________________________________tak mi sie wydaje ze mam bo jak zakladalem manetke to bylo miejsce z kostka na tempomat wiec ja przykrecilem

Wszystkie moduły tak maja. Nawet te bez obsługi tempomatu. Sprawdz numer.

Opublikowano

oka. dzieki serdeczne. mowisz ze to moze byc przyczyna za nie chce sie zaprogramowac. kod 4 odpowiada napewno za tempomat/komputer

Oczywiście. Podasz w końcu ten numer???? :disgust:

Opublikowano

tak, na koncu jest litera L[br]Dopisany: 11 Grudzień 2009, 13:07_________________________________________________dokladny nr to 8E0953549L tylko problem polega na tym ze ten modul kupilem wraz z przelacznikami tempomatu i fis ale go nie przelozylem, tylko same manetki. czy ten modul obsluguje tempomat bo jak tak to zamierzam go przelozyc pytanie tylko czy na nim bedzie dzialac tempo

Opublikowano

L Obsluguje. A szczegoly, ktory modul sie nadaje pod tempomat i komputer sa TUTAJ

Pozdrawiam

Opublikowano

tak, na koncu jest litera L[br]Dopisany: 11 Grudzień 2009, 13:07_________________________________________________dokladny nr to 8E0953549L tylko problem polega na tym ze ten modul kupilem wraz z przelacznikami tempomatu i fis ale go nie przelozylem, tylko same manetki. czy ten modul obsluguje tempomat bo jak tak to zamierzam go przelozyc pytanie tylko czy na nim bedzie dzialac tempo

A czemy przekładałeś manetki jak miałeś wszystko zespolone??????

Opublikowano

tak naprawde to nie robilem tego ja tylko mechanik i nie chcialo mu sie wszystkiego przekladac a teraz czeka go podwojna robota:)[br]Dopisany: 11 Grudzień 2009, 21:03_________________________________________________wraz z odblokowaniem fis pojawil sie dodatkowy problem. tak jak pisaliscie ze zapali sie kontrolka od poziomu plynu spryskiwaczy i przez to nie dziala spryskiwacz lamp, ale to chyba normalne gdyz pamietam ze jak jest maly poziom plynu to nie wlaczaja sie spryskiwacze lamp ??

Opublikowano

Cześć, po przeczytaniu całego tematu, mam pytanie. Ktoś juz je zadał, ale nie dostał odpowiedzi. Czy podany instruktaż dotyczący odblokowania pełnego FISu jest możliwe w b5 po drugim lifcie, konkretnie rok 2000?

Pozdrawiam

Opublikowano

W b5 masz inne manetki i sterownik więc ten opis nie pasuje.

Opublikowano

Panie i panowie mam problem czy manetka o numerze 8E0953649L bedzie pasowała do audi a4 b6 z 2002 r w wersji kombi i czy nie bedzie problemu spasowania ja z tempomatem. Bo z tego co wyczytałem powinna być na końcu literka "C"

Opublikowano

z wlasnego doswiadczenia nie wystarczy zmienic manetke zeby uruchomic tempomat, ja musialem zmienic jeszcze modul bo nie moglem zaprogramowac kodowania.[br]Dopisany: 07 Styczeń 2010, 16:51_________________________________________________manetka bedzie dzialac jakakolwiek ale chodzi o symbol modulu. jezeli masz C to nie bedzie dzialac tempo.

Opublikowano

Witam.Czy po założeniu nowej manetki beda dzialaly wycieraczki bez kodowania vagiem?

Opublikowano

Będą. Nic sie nie zmieni jak nie zakodujesz Vagiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...