miro_x Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Opublikowano 17 Marca 2011 A masz zaślepkę w zbiorniku bo jak nie to musisz zrobić dziurę i dać ten pierścień.
ben30 Opublikowano 18 Marca 2011 Opublikowano 18 Marca 2011 Nie sprawdzałem jeszcze, a bez rozbierania nadkola chyba się tego nie sprawdzi.
frugodh Opublikowano 21 Marca 2011 Opublikowano 21 Marca 2011 Manetka od fis założona. Pierwsze spostrzeżenia: po podłaczeniu aku zaczął piszczeć sygnał dzwiękowy taki jak się zostawi światła zapalone i chce się wysiąść oraz paliła się pozycja lewy przód i lewy tył xD. Odłączyłem aku i wszystko jeszce raz posprawdzałem bo epwnie coś nie kontaktowało. Po ponownym złożeniu wszystko ok, teraz tylko trzeba adaptacje porobić. Dziwna sprawa bo nie działa mi otwieranie i zamykanie szyb z pilota a wcześniej działało i chyba nie dziala otwieranie szyby do końca krótkim naciśnięciem przyciska do szyb w środku. Normalne otwieranie i zamykanie w środku jak najbardziej ok. Co to może być?
miro_x Opublikowano 21 Marca 2011 Autor Opublikowano 21 Marca 2011 odpiąłeś aku rozkodowałeś kluczyk. Przekręć zapłon i odsuń ze dwa razy do góry i na dół szybę lewą i prawą i zacznie działać.
miszka Opublikowano 21 Marca 2011 Opublikowano 21 Marca 2011 Witam wszystkich rezaczy opcji na którą niemcą było szkoda poru euro . Po przeczytaniu widzę że naprawdę nie jest to takie trudne jak sie może nie którym wydaje i nie powinienem mieć z tym większych problemów i mam zamiar odblokować tę opcję w mojej furce Przeczytałem ten wątek w całości parę razy i jedno co mi się rzuciło w oczy to jeden nie rozwiązany problem . Czy występuje to u wszystkich czy tylko w nielicznych przypadkach? Czy jest już na to rozwiązanie? Właśnie dzisiaj dołączyłem do grona szczęśliwców posiadających pełny FIS Mam kilka pytań do znawców natury technicznej: na nieodblokowanym fisie pokazywalo mi ze na tej ilosci paliwa co mam w baku (mniej jak 3/4 baku) moge zrobic jeszcze 650km. Jak odblokowalem fisa to skoczylo mi na 400 i nawet po kilkunastokilometrowej jezdzie niewrocilo do wartosci przed odblokowaniem. Poza tym na spalaniu chwilowym w pozycji 1 fisa skacze mi spalanie niemilosiernie nawet jak nieprzyspieszam dynamicznie tylko tak normalnie do 2,2 tys obrotow to skacze nawet powyzej 25 litrow/100km. Wiem ze przy przyspieszaniu spalanie chwilowe powinno sila rzeczy skakac ale w takich rozbieznosciach... Czy Wy macie tak samo czy u mnie cos jest nieskalibrowane? dzieki z gory za odpowiedzi. pozdrawiam po trzecie po odblokowaniu FISa warto zrobic jedna rzecz; mianowicie FIS jest polaczony ze wskazowka do paliwa. Z racji tego ze FIS Ci liczy srednie spalanie w danym momencie to tez zasieg na paliwie moze sie zmieniac i przy tej samej ilosci mozesz przejezdzac 400 albo 600km. Wiec teraz najlepiej rozblokowac FISa ze wskazowka i wskazowka bedzie pokazywala faktyczna ilosc paliwa. Nie łapię za bardzo o co chodzi,więc czekam bo też dokładałem fis... to moze bardziej na chlopski rozum. Wskazowka jest na fulla i w baku (dla uproszczenia) 60litrow paliwa. Jak depniesz bez fisa to wskazowka wskazuje Ci faktyczna ilosc paliwa w baku, natomiast jak masz fisa (komputer ktory liczy srednie spalanie m. in.) i depniesz i przez ostatnich np. 10km deptales ostro i srednie spalanie wyszlo Ci 20/100 to fis Ci pokazuje ze zostalo Ci do przejechania na tych 60l tylko 300km. i w normalnym przypadku wskazowka pokazywala by Ci tyle ile masz paliwa czyli lekko poniezej pelnego baku albo i jeszcze pelny, a przy odblokowanym FISIE wskazowka pokazuje tyle ile FIS, czyli pokaze pol zbiornika paliwa. Dlatego warto rozlaczyc wskazowke z FISem, zeby wskazowka pokazywala rzeczywista ilosc paliwa Dlatego tez samego powodu w Audi z kompem pokladowym nie wystepuje problem przechylonego auta na postoju i blednych wskazan paliwa. Mam nadzieje ze poprzez to przekolorowanie choc troche przekazalem jak to wyglada, bo nauczyciel ze mnie nienajlepszy Ok ! Wszystko ładnie pięknie ale jak rozłączyć tą wskazówkę z Fisem . Czy można to zrobić Vagiem , i czy wogule można???? Jeżeli ten problem jest opisany w jakimś innym watku to proszę o namiar , będę bardzo wdzieczny. Dzięki
frugodh Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 Hmm wszystko podłączylem, adaptacje zrobione ale caly czas pokazuje brak plynu do spryskiwaczy. Kabelek wpiolem w kostkę pod numerem 1 a drugi koniec przylutowałem do tej śruby za licznikiem widocznej na zdjęciu: http://images30.fotosik.pl/156/d9dfd5cdee869b82.jpg. Czy coś robię nie tak?
A4_Dominik_WAW Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 Nie wiem po co lutowałeś ? Trzeba odpowiednio przykręcić śrubkę tak aby duża powierzchnia kabla była połączona z karoserią. Druga sprawa to taka czy na pewno w kostce od licznika pin który zastosowałeś dobrze styka :gwizdanie:
frugodh Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 Już wszystko ok, wolałem przylutować niż odkręcać tą śrubę
A4_Dominik_WAW Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 To może chociaż napisz co zrobiłeś a nie tak wszystko ok i po sprawie. Może komuś się jeszcze przyda ...
frugodh Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 Po prostu miałem ciężki dostęp lutownicą i tak tylko leciutko przyłapałem więc co nie stykało. Teraz wyjąłem licznik i przykręciłem tak jak mówisz i jest ok:) Manetka hula, kupowałem nawet od Ciebie:)
A4_Dominik_WAW Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 No to było pisać PW coś bym pomógł albo doradził jednak ważne że już wszystko działa
Barn1 Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 Mam i ja Wszystko działa bardzo fajnie pokazuje nawet spaloną postojówke. Muszę tylko usunąć błąd sprysków bo na razie nie ma czasu na zamontowanie czujnika. I teraz mam dwa pytania: 1. Zmasować 1 pin (czyli na kostce jest zaznaczone który jest 1??) 2. Kabel od cd-romu czyli taki?? http://sklep.kg.net.pl/produkt/171/kabel-cdaudio-cdrom-048m-act I jak go tam umieścić?? Powiedzcie czy dobrze rozumuje: Wyciągam pojedyńczy kabelek z tej kostki od cd-romu i wkładam w pin 1 a drugi koniec gdzieś do śrubki?? Może błache pytania ale nie chce nic uszkodzić. Pozdrawiam
wielki1980 Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 na kostce masz opisane nr pinów. Kabelek dokładasz do wtyku w pozycję pinu 1 drugi koniec podpinasz gdzieś do masy.
Onkel Opublikowano 24 Marca 2011 Opublikowano 24 Marca 2011 Ja też już mam. Opis super. Wszystko działa bardzo dobrze. Jeszcze tylko zrobie sobie kalibracje bo chyba za mało mi pokazuje spalanie A najlepsze, że zaświeciła mi się kontrolka od spryskiwaczy. No to mówie podjadę dzisiaj do serwisu, kupie czujnik, kostki i zamontuje w weekend. Okazało się, że faktycznie miałem za niski poziom płynu w spryskiwaczach i wieczorem brakło mi, dolałem --> przekręcam kluczyk a tu mnie wita OK Kupiłbym czujnik który mam już zamontowany
jezuwrc Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 Witam wszystkich rezaczy opcji na którą niemcą było szkoda poru euro . Po przeczytaniu widzę że naprawdę nie jest to takie trudne jak sie może nie którym wydaje i nie powinienem mieć z tym większych problemów i mam zamiar odblokować tę opcję w mojej furce Przeczytałem ten wątek w całości parę razy i jedno co mi się rzuciło w oczy to jeden nie rozwiązany problem . Czy występuje to u wszystkich czy tylko w nielicznych przypadkach? Czy jest już na to rozwiązanie? Właśnie dzisiaj dołączyłem do grona szczęśliwców posiadających pełny FIS Mam kilka pytań do znawców natury technicznej: na nieodblokowanym fisie pokazywalo mi ze na tej ilosci paliwa co mam w baku (mniej jak 3/4 baku) moge zrobic jeszcze 650km. Jak odblokowalem fisa to skoczylo mi na 400 i nawet po kilkunastokilometrowej jezdzie niewrocilo do wartosci przed odblokowaniem. Poza tym na spalaniu chwilowym w pozycji 1 fisa skacze mi spalanie niemilosiernie nawet jak nieprzyspieszam dynamicznie tylko tak normalnie do 2,2 tys obrotow to skacze nawet powyzej 25 litrow/100km. Wiem ze przy przyspieszaniu spalanie chwilowe powinno sila rzeczy skakac ale w takich rozbieznosciach... Czy Wy macie tak samo czy u mnie cos jest nieskalibrowane? dzieki z gory za odpowiedzi. pozdrawiam po trzecie po odblokowaniu FISa warto zrobic jedna rzecz; mianowicie FIS jest polaczony ze wskazowka do paliwa. Z racji tego ze FIS Ci liczy srednie spalanie w danym momencie to tez zasieg na paliwie moze sie zmieniac i przy tej samej ilosci mozesz przejezdzac 400 albo 600km. Wiec teraz najlepiej rozblokowac FISa ze wskazowka i wskazowka bedzie pokazywala faktyczna ilosc paliwa. Nie łapię za bardzo o co chodzi,więc czekam bo też dokładałem fis... to moze bardziej na chlopski rozum. Wskazowka jest na fulla i w baku (dla uproszczenia) 60litrow paliwa. Jak depniesz bez fisa to wskazowka wskazuje Ci faktyczna ilosc paliwa w baku, natomiast jak masz fisa (komputer ktory liczy srednie spalanie m. in.) i depniesz i przez ostatnich np. 10km deptales ostro i srednie spalanie wyszlo Ci 20/100 to fis Ci pokazuje ze zostalo Ci do przejechania na tych 60l tylko 300km. i w normalnym przypadku wskazowka pokazywala by Ci tyle ile masz paliwa czyli lekko poniezej pelnego baku albo i jeszcze pelny, a przy odblokowanym FISIE wskazowka pokazuje tyle ile FIS, czyli pokaze pol zbiornika paliwa. Dlatego warto rozlaczyc wskazowke z FISem, zeby wskazowka pokazywala rzeczywista ilosc paliwa Dlatego tez samego powodu w Audi z kompem pokladowym nie wystepuje problem przechylonego auta na postoju i blednych wskazan paliwa. Mam nadzieje ze poprzez to przekolorowanie choc troche przekazalem jak to wyglada, bo nauczyciel ze mnie nienajlepszy Ok ! Wszystko ładnie pięknie ale jak rozłączyć tą wskazówkę z Fisem . Czy można to zrobić Vagiem , i czy wogule można???? Jeżeli ten problem jest opisany w jakimś innym watku to proszę o namiar , będę bardzo wdzieczny. Dzięki Dobre pytanie....Ktoś wie jak to zrobić????
Jakub555 Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 Ok ! Wszystko ładnie pięknie ale jak rozłączyć tą wskazówkę z Fisem . Czy można to zrobić Vagiem , i czy wogule można???? Jeżeli ten problem jest opisany w jakimś innym watku to proszę o namiar , będę bardzo wdzieczny. Dzięki Dobre pytanie....Ktoś wie jak to zrobić???? [br]Dopisany: 26 Marzec 2011, 23:48_________________________________________________To i ja sie dołączę bo na dniach zakłądam full fis oraz tempomatProsze WAS o jakieś wskazówki za co z góry ślicznie dziękuje Na co uważać zeby czegoś nie urwać itp I pytanko jak rozłączyć te wskazówkę fis żeby nie mieszał na jak sie troche da ognia diselkiem
jezuwrc Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Manetka założona, Fis działa Dodatkowo pokazuje info o przepalonych żarówkach. Niektóre miałem ledy trzeba było podmienić Ale tak to super dzięki Musashi za pomoc
Jakub555 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Witam Właśnie dziś stałem się posiadaczem innego modułu , pełnego fisu , oraz tempomatu . Ślicznie dziękuje koledze z forum Domin79 Grzebałem od 7.45 do około 17 ( z małymi przerwami i problemami jakie mi się napotkały gdzie zajęły kilka godzin a były to pierdoły ) Ogólnie po przeczytaniu kilka razy tematu na forum rezanie było bardzo łatwe gdyby nie napotkane problemy ( pózniej je opisze i dodam foty ) Ślicznie dziękuje forum a4 oraz w szczególności Domin79 oraz Bart-s , siemian i każdemu który się przyczynił do pomocy Pozdrawiam serdecznie i dziękuje ślicznie [br]Dopisany: 09 Kwiecień 2011, 21:50_________________________________________________Oto i wspominane foty z rezania Uploaded with ImageShack.us Od tego się zaczeło Pomału ale do przodu Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us [br]Dopisany: 10 Kwiecień 2011, 00:42_________________________________________________Po ściągnieciu wszystkiego tak to wygląda , cały czas szło bardzo łątwo Uploaded with ImageShack.us aż tu nagle wyskoczyło takie coś z manetki lewej bo zamiast tylko polużnić ja chciałem całe odkręcić to masz wyskoczyło niewiadomo kiedy Uploaded with ImageShack.us i żeby to coś włożyć jak się należy to około aż 1-1.5h załamka na ,maxa i następna rzecz i następne 1-1.5h no nieszło tego odeczepić za nic .... Uploaded with ImageShack.us slynna kostka z licznika z lewej strony wyciągana w wiadomym celu pin1 zmasować żeby błąd braku sprysków się nie świecił [br]Dopisany: 10 Kwiecień 2011, 00:59_________________________________________________a wystarczyło tylko nacisnąć i w takim oto ruchu odczepić żebym to widział co jest od tyłu ale niestety Uploaded with ImageShack.us tutaj już po włożeniu kabelka w pin1 gotowe do zmasowania Uploaded with ImageShack.us [br]Dopisany: 10 Kwiecień 2011, 01:02_________________________________________________ Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us[br]Dopisany: 10 Kwiecień 2011, 01:04_________________________________________________I tutaj już po zmasowaniu przykręcone pod pierwszą lepszą śrubkę Uploaded with ImageShack.us i tutaj na co trzeba wręcz uważać żeby to pod żadnym pozorem nam nie wyleciało Uploaded with ImageShack.us [br]Dopisany: 10 Kwiecień 2011, 01:06_________________________________________________na tej focie widać że zle wkładam do góry nogami powinno iść ale niestety wtedy jeszcze nie wiedziałem i chyba z 5razy conajmniej skręcałęm i odkręcałem tą manetke bo nie chodziła jak należy [br]Dopisany: 10 Kwiecień 2011, 01:08_________________________________________________dobra idziemy dalej jak już widziałem ze że nie poszło nie tak więc stwierdziłem ze dla forum i siebie porobię jak najwięcej fot napewno się przyda dla innych [br]Dopisany: 10 Kwiecień 2011, 01:10_________________________________________________kolejna próba nieudana Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us[br]Dopisany: 10 Kwiecień 2011, 01:13_________________________________________________ Uploaded with ImageShack.us i ciąg dalszy Uploaded with ImageShack.us [br]Dopisany: 10 Kwiecień 2011, 01:14_________________________________________________aż tu nagle w końcu zaczelo isc do przodu Uploaded with ImageShack.us moduł i temp oraz fis Uploaded with ImageShack.us[br]Dopisany: 10 Kwiecień 2011, 01:18_________________________________________________taśma , kierowajka Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us [br]Dopisany: 10 Kwiecień 2011, 01:24_________________________________________________ Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us aż tu nagle o kur......cze ( hehe nie przeklinam ) 4 śrubki zostały , dziwne ale jest dobrze nic nie lat itp Uploaded with ImageShack.us no nic ale w końcu przyszedł czas na logovanie Uploaded with ImageShack.us ciągła pomoc forumowicza a4 Domin79 Uploaded with ImageShack.us i na koniec wpsaniała wiadomość że wszystko jest tak jak na tym zdjęciu Uploaded with ImageShack.us efekt końcowy miodzio Uploaded with ImageShack.us oraz narzędzia schowane i gotowe do odłożenia Uploaded with ImageShack.us i oryginalna siateczka zdająca egzamin na 6+ Uploaded with ImageShack.us Ale niestety cieszyłem się za wcześnie co się okazało jak to Bart-s wspomniał ze zle wsadziłem i miał rację mowa o module tak tak znowu odkręcanie bo po złożeniu cośmi skrzypiało czeszczało itp w sumie to chyba kierowajkę odkręcalem z 5-6razy I po tym znowu logovanie ale w końcu wszystko się udało po kiklu godzinach pracy Postanowiłem się odwdzięczyć wszystkim w taki sposób na początek że wkleję całą historie mojego rezania z opisem i fotami I co sądzicie chłopaki ? Szczerze miałem dosyć ale jak zobaczyłęm full fis i temp uuuuuuuu Jutro już bym mógł komuś wymienić I było by to prędko Doświadczenie to doświadczenie Ale jak to się mówi zawsze jest ten pierwszy ( 1 ) " RAZ " POzdrawiam WAS wszystkich..... Mam nadzieję że się przyda
adadur Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Nie obawiałeś się że VCDS się wysypie kiedy łączyłeś się z netem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się