Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A jak ją 'odhaczyć' tą zawleczką? Widać ją w ogóle jak tam głowę wsadzę?

Opublikowano
A jak ją 'odhaczyć' tą zawleczką? Widać ją w ogóle jak tam głowę wsadzę?

Ona jest identyczna jak w grzwiach wiazka do sterownika, taka różowazapinka, ciagniesz do tylu i wypina sie od razu kostka..

Mateusz ale ty masz kiere po prawej to nie zrobisz tego bez odkrecania dolnej obudowy..

4bebb318e73297c1med_1.jpg

Opublikowano

Obudowę odkręce, to jest 2 minuty roboty. Tylko jakoś to wyciąganie liczników mi się nie widzi

Opublikowano

Nie odkręcaj liczników nie ma sensu. Ściągnij dolną obudowę zanurkuj pod kierownicę i po twojej prawej stronie zobaczysz tą wtyczkę. Moja miała czarna zapinkę. Musisz ja podważyć jakimś małym śrubokręcikiem za te takie wąsy i unieść do góry wtyczka sama wyjdzie. Nie bój się nic nie połamiesz. Przy montowaniu spowrotem musisz zrobić wszystko na odwrót podnosisz spinkę do góry wsuwasz lekko wtyczkę i zamykasz pomału zapinkę sama powinna wejść bez problemu bez użycia jakiejkolwiek siły.

Opublikowano

też bym nie wyciągał licznika .Przynajmniej ja nie wyciagałem.przewody nie za długie ale spokojnie da się zrobić

Opublikowano

Nie odkręcaj liczników nie ma sensu. Ściągnij dolną obudowę zanurkuj pod kierownicę i po twojej prawej stronie zobaczysz tą wtyczkę. Moja miała czarna zapinkę. Musisz ja podważyć jakimś małym śrubokręcikiem za te takie wąsy i unieść do góry wtyczka sama wyjdzie. Nie bój się nic nie połamiesz. Przy montowaniu spowrotem musisz zrobić wszystko na odwrót podnosisz spinkę do góry wsuwasz lekko wtyczkę i zamykasz pomału zapinkę sama powinna wejść bez problemu bez użycia jakiejkolwiek siły.

Po prawej stronie jest wtyczka zielona po lewej jest wtyczka niebieska o którą nam chodzi (oczywiście patrząc od przodu na licznik). I obojętne jest to czy jest to wersja Europejska czy UK.

Opublikowano

kurcze fajna sprawa kto by się podjął zmiany na pełny fis u mnie..??

ja :naughty: możesz do mnie przyjechać ( żart ) Spoko sam dasz rade ...

Opublikowano

u mnie po wymianie manetki i odblokowaniu FIS'a wyszło, że czujnik chyba seryjnie mam bo nic nie krzyczało... :rolleyes: zobaczymy czy coś się będzie świecić jak wypsikam cały płyn :mysli:

Opublikowano

E no ta kostka faktycznie jest bardzo łatwo dostępna :) 10 minut i zworka z masą zrobiona :)

Opublikowano

Witam wszystkich bardzo serdecznie.

Właśnie dzisiaj zakończyłem walkę z odblokowaniem pełnego FIS.

Zastanawia mnie tylko dlaczego przy uruchomieniu silnika pokazuje 40 litrów spalania i po przejechaniu ok. 2-3 km stabilizuje się do prawie normnalności czyli 6, 7 litrów. Czy tak ma być??

Poza tym nie mam kontroli spalenia żarówki. Czy po wymianie wyłącznika świateł będzie??

Opublikowano

Panowie

Dzisiaj zainstalowałem manetkę i oczywiście swieci się kontrolka sprysków. Zmasowałem kabelek przy wtyczce niebieskiej :embarrassed:

Czyli wychodzi na to że nie ten kabel co trzeba :tongue4: Może mi ktoś podać jaki kolor ma kabel do zmasowania? U mnie przy wyczce nie widać który idzie do pierwszego pinu :confused4: Zmasowałem żółty z białym paskiem :disgust:

Opublikowano

Zmasować musisz PIERWSZY PIN w kostce niebieskiej...

przyjrzyj się uważnie kostce bo na niej jest napisany nr pinu w narożniku... takimi bardzo małymi cyferkami w rogu kostki na pewno jest PIN 1 i PIN 32

poniżej masz schemat kostki i jak są ponumerowane piny...przyjrzyj się dobrze kostce a znajdziesz... wtedy tylko wtykasz w tenże pin kabelek, składasz kostkę z powrotem i do masy..

kostkam.th.jpg

Opublikowano

Zmasować musisz PIERWSZY PIN w kostce niebieskiej...

przyjrzyj się uważnie kostce bo na niej jest napisany nr pinu w narożniku... takimi bardzo małymi cyferkami w rogu kostki na pewno jest PIN 1 i PIN 32

poniżej masz schemat kostki i jak są ponumerowane piny...przyjrzyj się dobrze kostce a znajdziesz... wtedy tylko wtykasz w tenże pin kabelek, składasz kostkę z powrotem i do masy..

kostkam.th.jpg

No ok. Wiem który to jest pierwszy pin. Ale u mnie nie widać który kabel idzie do którego pinu bo cała wiązka wchodzi w kostke i tam się dopiero rozdziela, a tego juz nie widac. Dlatego proszę o kolor kabelka :hi:

Opublikowano
No ok. Wiem który to jest pierwszy pin. Ale u mnie nie widać który kabel idzie do którego pinu bo cała wiązka wchodzi w kostke i tam się dopiero rozdziela, a tego juz nie widac. Dlatego proszę o kolor kabelka hi

Pin nr 1 w wiekszosci b6 jest pusty wiec musisz go dolozyc.. bynajmniej u mnie w trzech jakie przerabialem pinu nr 1 po prostu nie bylo :kwasny:

Opublikowano
No ok. Wiem który to jest pierwszy pin. Ale u mnie nie widać który kabel idzie do którego pinu bo cała wiązka wchodzi w kostke i tam się dopiero rozdziela, a tego juz nie widac. Dlatego proszę o kolor kabelka hi

Pin nr 1 w wiekszosci b6 jest pusty wiec musisz go dolozyc.. bynajmniej u mnie w trzech jakie przerabialem pinu nr 1 po prostu nie bylo :kwasny:

I jak po dołożeniu wepniesz kostke do licznika?

Opublikowano

Muisz wysunąć to zabezpieczenie różowe i wtedy kostkę białą wysuwasz z niebieskiej oprawki i masz dostęp do tych pinów.

Opublikowano

Rozbierasz kostke, dokladasz pin 1 i skladasz wszystko do kupy :>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...