Młody_drog Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 A jak ją 'odhaczyć' tą zawleczką? Widać ją w ogóle jak tam głowę wsadzę?
Lukaszxxx Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 A jak ją 'odhaczyć' tą zawleczką? Widać ją w ogóle jak tam głowę wsadzę? Ona jest identyczna jak w grzwiach wiazka do sterownika, taka różowazapinka, ciagniesz do tylu i wypina sie od razu kostka.. Mateusz ale ty masz kiere po prawej to nie zrobisz tego bez odkrecania dolnej obudowy..
Młody_drog Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Obudowę odkręce, to jest 2 minuty roboty. Tylko jakoś to wyciąganie liczników mi się nie widzi
audilover Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Nie odkręcaj liczników nie ma sensu. Ściągnij dolną obudowę zanurkuj pod kierownicę i po twojej prawej stronie zobaczysz tą wtyczkę. Moja miała czarna zapinkę. Musisz ja podważyć jakimś małym śrubokręcikiem za te takie wąsy i unieść do góry wtyczka sama wyjdzie. Nie bój się nic nie połamiesz. Przy montowaniu spowrotem musisz zrobić wszystko na odwrót podnosisz spinkę do góry wsuwasz lekko wtyczkę i zamykasz pomału zapinkę sama powinna wejść bez problemu bez użycia jakiejkolwiek siły.
woodzuu Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 też bym nie wyciągał licznika .Przynajmniej ja nie wyciagałem.przewody nie za długie ale spokojnie da się zrobić
zarzyk2 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 kurcze fajna sprawa kto by się podjął zmiany na pełny fis u mnie..??
A4_Dominik_WAW Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Nie odkręcaj liczników nie ma sensu. Ściągnij dolną obudowę zanurkuj pod kierownicę i po twojej prawej stronie zobaczysz tą wtyczkę. Moja miała czarna zapinkę. Musisz ja podważyć jakimś małym śrubokręcikiem za te takie wąsy i unieść do góry wtyczka sama wyjdzie. Nie bój się nic nie połamiesz. Przy montowaniu spowrotem musisz zrobić wszystko na odwrót podnosisz spinkę do góry wsuwasz lekko wtyczkę i zamykasz pomału zapinkę sama powinna wejść bez problemu bez użycia jakiejkolwiek siły. Po prawej stronie jest wtyczka zielona po lewej jest wtyczka niebieska o którą nam chodzi (oczywiście patrząc od przodu na licznik). I obojętne jest to czy jest to wersja Europejska czy UK.
woodzuu Opublikowano 16 Czerwca 2011 Opublikowano 16 Czerwca 2011 kurcze fajna sprawa kto by się podjął zmiany na pełny fis u mnie..?? ja możesz do mnie przyjechać ( żart ) Spoko sam dasz rade ...
kanu Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 u mnie po wymianie manetki i odblokowaniu FIS'a wyszło, że czujnik chyba seryjnie mam bo nic nie krzyczało... zobaczymy czy coś się będzie świecić jak wypsikam cały płyn
Młody_drog Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 E no ta kostka faktycznie jest bardzo łatwo dostępna 10 minut i zworka z masą zrobiona
emil0510 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Witam wszystkich bardzo serdecznie. Właśnie dzisiaj zakończyłem walkę z odblokowaniem pełnego FIS. Zastanawia mnie tylko dlaczego przy uruchomieniu silnika pokazuje 40 litrów spalania i po przejechaniu ok. 2-3 km stabilizuje się do prawie normnalności czyli 6, 7 litrów. Czy tak ma być?? Poza tym nie mam kontroli spalenia żarówki. Czy po wymianie wyłącznika świateł będzie??
audilover Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Witam, Brałem udział w tym wątku http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=6661.0 . Według kolegów można wyłączyć błąd spryskiwaczy vagiem zmieniając kodowanie w 17 instruments. Czy ktoś już z was tego próbował?
emil0510 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Dzięki miro_x. Wszystko działa. Tylko czy po uruchomieniu silnika ma być spalanie 40 l??
miszcz_kierownicy Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Panowie Dzisiaj zainstalowałem manetkę i oczywiście swieci się kontrolka sprysków. Zmasowałem kabelek przy wtyczce niebieskiej Czyli wychodzi na to że nie ten kabel co trzeba Może mi ktoś podać jaki kolor ma kabel do zmasowania? U mnie przy wyczce nie widać który idzie do pierwszego pinu Zmasowałem żółty z białym paskiem
bosmaneq Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Zmasować musisz PIERWSZY PIN w kostce niebieskiej... przyjrzyj się uważnie kostce bo na niej jest napisany nr pinu w narożniku... takimi bardzo małymi cyferkami w rogu kostki na pewno jest PIN 1 i PIN 32 poniżej masz schemat kostki i jak są ponumerowane piny...przyjrzyj się dobrze kostce a znajdziesz... wtedy tylko wtykasz w tenże pin kabelek, składasz kostkę z powrotem i do masy..
miszcz_kierownicy Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Zmasować musisz PIERWSZY PIN w kostce niebieskiej... przyjrzyj się uważnie kostce bo na niej jest napisany nr pinu w narożniku... takimi bardzo małymi cyferkami w rogu kostki na pewno jest PIN 1 i PIN 32 poniżej masz schemat kostki i jak są ponumerowane piny...przyjrzyj się dobrze kostce a znajdziesz... wtedy tylko wtykasz w tenże pin kabelek, składasz kostkę z powrotem i do masy.. No ok. Wiem który to jest pierwszy pin. Ale u mnie nie widać który kabel idzie do którego pinu bo cała wiązka wchodzi w kostke i tam się dopiero rozdziela, a tego juz nie widac. Dlatego proszę o kolor kabelka
Lukaszxxx Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 No ok. Wiem który to jest pierwszy pin. Ale u mnie nie widać który kabel idzie do którego pinu bo cała wiązka wchodzi w kostke i tam się dopiero rozdziela, a tego juz nie widac. Dlatego proszę o kolor kabelka hi Pin nr 1 w wiekszosci b6 jest pusty wiec musisz go dolozyc.. bynajmniej u mnie w trzech jakie przerabialem pinu nr 1 po prostu nie bylo
miszcz_kierownicy Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 No ok. Wiem który to jest pierwszy pin. Ale u mnie nie widać który kabel idzie do którego pinu bo cała wiązka wchodzi w kostke i tam się dopiero rozdziela, a tego juz nie widac. Dlatego proszę o kolor kabelka hi Pin nr 1 w wiekszosci b6 jest pusty wiec musisz go dolozyc.. bynajmniej u mnie w trzech jakie przerabialem pinu nr 1 po prostu nie bylo I jak po dołożeniu wepniesz kostke do licznika?
audilover Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Muisz wysunąć to zabezpieczenie różowe i wtedy kostkę białą wysuwasz z niebieskiej oprawki i masz dostęp do tych pinów.
Lukaszxxx Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Rozbierasz kostke, dokladasz pin 1 i skladasz wszystko do kupy :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się