Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS


miro_x

Rekomendowane odpowiedzi

kolego przeczytalbys pierwszy post nie zadawalbys tych pytan, a watku calego czytac tez nie trzeba ,, moze dwie ostatnie strony, a znalalzlbys odpowiedz na swoje pytanie...

Kolego, przeczytałbyś dwie ostatnie strony to byś wiedział, że odpowiedzi na moje pytanie tam nie ma.

Cytat z pierwszego postu:

Drugi kabelek od czujnika przykręcamy do masy. Ważne jest miejsce wpięcia kabelków w czujniku. Od wtyczki w zegarach do pinu w czujniku oznaczonego cyfrą "1" , "2" do masy (thx Luc_i_Ang)

Skoro ważnie jest miejsce wpięcia kabelków w czujniku zakładam, że istotne jest rozróżnienie pinu "1" i "2". Autor pisze, że pin oznaczony "1" idzie do licznika, a "2" do masy. Co jeśli nie mam oznaczonych pinów w czujniku (ani na kostce od czujnika)? Mam przyjąć, że który jest "1"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze o poradę:)

Nie planuje montazu czujnika poziomu płynu spryskiwaczy, dlatego chce pin nr 1 doprowadzić do masy.

Nie chce zdejmować licznika, jeśli nie bedzie takiej potrzeby.

Po zdjęciu pokrywy bezpiecznikow (po lewej stronie przy drzwiach) widzę kostkę, do której mam doprowadzić przewód. Prosze o informacje:

1. jak wyjąc ta kostkę?

2. Gdzie znajdę najbliższy punkt masy?

3. Potrzebuje specjalny wtyk do przewodu który połącze z kostka?

Pozdrawiam i dziekuje za pomoc. Cały poradnik jest super, nie mam doświadczenia w takich pracach, a uporalem sie z tym w 30 minut:) w dalszej kolejności czas na tempomat ;)

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da radę bez wyjmowania licznika, choć wyjecie to nic takiego (no może czasem z usadzaniem różnie bywa)

1. Wciskasz lekko nad tym języczkiem różowym (lub gdzieś widziałem też czarny) i idzie do samej góry a wtyczka sama wychodzi, jak nie dasz rady wcisnąć to czymś mocniej pyknij w górę w języczek, nic się nie stanie - przeskoczy tylko tą blokadę.

2. Punkt masy możesz zrobić w każdym nieoficjalnym punkcie styku z masą (widać taką śrubkę wkręconą w karoserię jak się zdejmie klapkę)

3. Prawdopodobnie u Ciebie jeszcze powinien się znajdować pin, tylko go wyciągniesz połączysz cieniutkim kabelkiem i włożysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego przeczytalbys pierwszy post nie zadawalbys tych pytan, a watku calego czytac tez nie trzeba ,, moze dwie ostatnie strony, a znalalzlbys odpowiedz na swoje pytanie...

Kolego, przeczytałbyś dwie ostatnie strony to byś wiedział, że odpowiedzi na moje pytanie tam nie ma.

Cytat z pierwszego postu:

Drugi kabelek od czujnika przykręcamy do masy. Ważne jest miejsce wpięcia kabelków w czujniku. Od wtyczki w zegarach do pinu w czujniku oznaczonego cyfrą "1" , "2" do masy (thx Luc_i_Ang)

Skoro ważnie jest miejsce wpięcia kabelków w czujniku zakładam, że istotne jest rozróżnienie pinu "1" i "2". Autor pisze, że pin oznaczony "1" idzie do licznika, a "2" do masy. Co jeśli nie mam oznaczonych pinów w czujniku (ani na kostce od czujnika)? Mam przyjąć, że który jest "1"?

tomasz, odpowiedz byla jednak na poprzedniej stronie :wink:

http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-wymiana-przelacznika-wycieraczek-odblokowanie-pelnego-fis-16394/index47.html#post3949472

a z pinami oblukaj i czujnik i kostke bo jest opisane na bank. jak nie zapomne sprawdze jutro w garazu , bo gdzies mam jeden czujnik...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powie ktos jak ogarnac kodowanie , aby na fisie wyswietlało ie info z radia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem że CANy masz podłączone?

W liczniku (17), kanał 62 w Adaptacji (10) - dodajesz 1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wyjęcia licznika i podłączenia przewodu do masy musze zdejmować kierownice?

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdejmij osłone pod kierownica wypnij kostke z licznika i zrob to od dołu po co wyjmowac licznik, w belce masz nawet otwor na srube 8 i tam mozesz podłaczyc mase :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napiszesz mi gdzie sa śruby od osłony spod kierownicy?

Edition.

Odkrecilem.

Mecze ta wtyczkę. Bede wdzięczny za łopatologicznie wytłumaczenie jak ja wyjąc ?

Edition.

Wrzucam zdjęcie wpietej wtyczki. Gdzie naciskać?

aqyza5uj.jpg

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różowy język pójdzie do góry i wypnie się wtyczka, jak zaraz nad nim centralnie wyszukasz blokadę - taki pstyczek, wciskasz i język luźno dajesz w górę.

kostka.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało sie. Niestety nie ma tam luznego pinu. Gdzie zdobędę pin?

Edition.

Bez pinu tez sie da. Działa wszystko cacy. Teraz pora na tempomat:)

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już pisaliśmy Pin od kabelka z CD nawet pasuje. A co do opisu wtyczki to tak jak Czaki pisał są numerki. I kolejność też ważna bo nie zadziała nam pomiar. Ja za pierwszym razem odwrotnie podpiąłem i nie działało musiałem rozbierać.

Taka informacja. Jak ktoś ma wyjęty IC oryginalny a ma IC centralny to dostanie się do miejsca montażu czujnika po wyjęciu lampy. Wszystko jest na wierzchu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po tym modzie zrobionym przez znajomego auto owszem pokazuje spalanie a po zmasowaniu tego pinu we wtyczce nie pokazuje komunikatu o spryskiwaczach lecz wystąpił inny problem po kilku uruchomieniach samochodu podczas jazdy auto raptownie gaśnie (przestaje działać wspomaganie i wszystkie inne rzeczy z tym związane) gdy się zatrzymam i próbuje odpalić auto zachowuje się jakby miał odcięty dopływ paliwa czyli kręci ale nie może zadziałać. Po odłączeniu akumulatora na jakąś chwilę po 1 ,2 lub 3 próbach resetowania komputera auto normalnie odpala. Czym to może być spowodowane ? Problem pojawił się po zrobieniu tej przekładki manetki. Miał już ktoś taki dziwny problem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne rzeczy, raczej mało możliwe żeby takie coś się działo przez zrobienie FISu. Musisz sprawdzić błędy. A z tym paleniem po zgaszeniu... hmm masz gaz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy to ma coś do problemu ale opis dotyczy modelu B6 a nie B7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...