ztr Opublikowano 8 Czerwca 2016 Opublikowano 8 Czerwca 2016 (edytowane) Witam... moj problem polega na tym ze wymienilem kierownice 4 na 3 sport i dolorzylem manetke podpiolem kabelek do pin1 zmasowalem go... jak podpiolem zegary to znikla mala 2 i komunikat o braku plynu i pojawila sie mala jedynka ale manetka nie reaguje... czy ktos moze mi pomuc? W kodowaniu wpisalem 31000 i nie dziala ;( Juz wszystko dziala... zle zakodowalem w 16 koncowka byla 22 a mialo byc 42 moge sie juz cieszyc komputerkiem podkladowym... wielkie dzieki dla autora tematu... pozdrawiam 5! Edytowane 8 Czerwca 2016 przez ztr
Pablo2506 Opublikowano 1 Lipca 2016 Opublikowano 1 Lipca 2016 (edytowane) Witam , mam kilka pytań. 1.Czy w b7 jest tak sam z podłączeniem? 2. Ja w niebieskiej wtyczce w pinie pierwszym mam już jakiś przewód , brązowo czerwony , nie wiem od czego on jest . 3. Czy oryginalnie przewód przechodzi przez kostki u dołu słupka A ? Ad. 2 przewód jest zmasowany tylko, tylko nie wiem gdzie. Edytowane 1 Lipca 2016 przez Pablo2506
golfagn Opublikowano 18 Lipca 2016 Opublikowano 18 Lipca 2016 Jak to jest z tą pasująca/niepasującą manetką z A6/A8? Mam na oku manetkę z oznaczeniami 4E0953503C pochodzącą ponoć z A6/A8. Niby numer taki jak do A4 B6 kombi ale na pierwszej stronie autor twierdzi, że nie pasuje. Więc jak ma takie numery to podejdzie czy nie? Na mój gust jak z etką się zgadza to powinno podejść bez problemu.
miro_x Opublikowano 19 Lipca 2016 Autor Opublikowano 19 Lipca 2016 (edytowane) Witam.Zapis wziął się chyba stąd że ktoś pisał o tym że kupił od A6 i nie działała. Rzeczywiście od a6 c6 nr są te same. Jak masz dostęp możesz to zweryfikować bo być może będzie działać tylko ktoś coś źle robił. Części do a6 miały też oznaczenie 4F0 ale po co szukać jak na allegro tego pełno np . http://allegro.pl/manetki-kierunek-wycieraczki-audi-a4-b6-b7-i5998846522.html#thumb/1 komplet Edytowane 19 Lipca 2016 przez miro_x
golfagn Opublikowano 19 Lipca 2016 Opublikowano 19 Lipca 2016 O, te z linku nawet dyszkę tańsze od tych, co ja znalazłem Ale będą na bank pasowały do kombiaka? Nie miały być z końcówką "C"? Takie z "S" też pasują? Te co ja miałem na oku: http://allegro.pl/audi-a6-c6-a8-przelacznik-wycieraczek-4e0953503c-i6292432736.html Są ok jak coś?
wrclaguna Opublikowano 19 Lipca 2016 Opublikowano 19 Lipca 2016 Te co ja miałem na oku: http://allegro.pl/audi-a6-c6-a8-przelacznik-wycieraczek-4e0953503c-i6292432736.html Są ok jak coś? Tak pasuje do A4 Mały UPDATE w 1 poscie A4 B6 2000-2004 Manetka do avanta z pełną obsługą FIS - 8E0 953 503 C 2010-2003.03 - 4E0 953 503 C 2003.03- 2004.12 do sedana - 8E0 953 503 B 2010-2003.03 - 4E0 953 503 B 2003.03- 2004.12 A4 B7 2004-2008 Manetki pasują z A6 A8 Q7 SEAT EXEO Manetka do sedana - 4E0 953 503 F 2004.12-2008.06 do avanta - 4E0 953 503 C 2004.12-2008.06
miro_x Opublikowano 20 Lipca 2016 Autor Opublikowano 20 Lipca 2016 Dzięki Grzegorz. W 2008 roku jednak nie mieliśmy takiej wiedzy.
golfagn Opublikowano 29 Lipca 2016 Opublikowano 29 Lipca 2016 Wczoraj wymieniłem manetkę, zaprogramowałem i wsio śmigało. Ale dzisiaj zwariowała wycieraczka tył. Najpierw ruszała się jak żółw albo się nie ruszała popchnięciu manetki a potem zaczęła chodzić cały czas, pomimo wyłączonej manetki. Myślę- manetka. Wymieniłem na starą i to samo. Z wyjętą manetką to samo, cały czas chodzi jak tylko włączę zapłon. Tylko wyjęcie bezpiecznika pomaga. 2 razy sprawdziłem manetkę, kodowanie itp.(zaprogramowane poprawnie na avant). Co to może być? Czy uruchamiając wycieraczkę tył słychać cyknięcie bardzo ciche z okolic przekaźników? Jakieś zwarcie? Przy włączeniu przednich cyknięcia nie ma. Cyknięcie słychać też, jak włączy się sprysk tyłu (zwarcie?). Czy przypadek i zalało silnik wycieraczki? Błędów brak,
biggman Opublikowano 30 Lipca 2016 Opublikowano 30 Lipca 2016 Na 99 zalewa silniczek. Zdejmij tapicerke klapy to sprawdzisz w jakim jest stanie
golfagn Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Tak jak mówiłeś. Niezły przypadek-8 godzin po montażu manetki pod full FISa zdechł zalany silniczek wycieraczki. Wyczyściłem, zasmarowałem, poprawiłem pola lutownicze. Może jeszcze zadziała. Wieczorem zamontuję. Silniczek nie wstał, kupiłem nowy. A z innej beczki: do montażu czujnika płynu do sprysków wcale nie trzeba zdejmować licznika, wystarczy zdjąć pokrywkę bezpieczników. Kostka do spięcia jest dobrze widoczna.
Solemo Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 (edytowane) A4 B7 2004-2008 Manetki pasują z A6 A8 Q7 SEAT EXEO Manetka do sedana - 4E0 953 503 F 2004.12-2008.06 do avanta - 4E0 953 503 C 2004.12-2008.06 Wielkie dzięki! Właśnie tego szukałem. Mam nadzieje, że już niedługo odblokuję i u siebie Edytowane 8 Sierpnia 2016 przez Solemo
rolon Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Czy taśmę też trzeba wymieniać czy do tego moda wystarczy sama manetka i kodowanie?
SzczYpior_n1 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Witam. Ogarnąłem jakoś manetke, nie miałem takiego długiego torxa 8, więc zeszlifowałem płaski śrubokręcik na szybko tak by wpasował się w torxa, na ślepo ale zadziałało FIS działa. Pytanie teraz o elektrykę, bo to moja słaba strona. Można jakieś foto z bliska jak powinien wyglądać ten pin do wtyczki? Żebym wiedział co kupić. Pzdr. Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
miro_x Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2016 https://www.google.pl/search?q=7M0+979+021+E&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&ei=OcStV4uPLdCv8wf3yILQCw żółty z dwoma pinami albo dopasować z cd-romu też działa
Fanatyk82 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Witam, znalazła by się jakaś dobra duszyczka z okolic Kalisza/Ostrowa Wlkp. co by wymieniła mi ta manetkę i odblokowała FIS ? Sam osobiście nie biorę się do takich rzeczy, o ile może z wymianą by nie było problemu to za kodowanie na pewno bym sie nie zabrał, dla mnie czarna magia
SzczYpior_n1 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 https://www.google.pl/search?q=7M0+979+021+E&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&ei=OcStV4uPLdCv8wf3yILQCw żółty z dwoma pinami albo dopasować z cd-romu też działa Nie rozumiem dlaczego z dwoma pinami, skoro do zmasowania jest jeden pin. W każdym razie, jeśli to działa na tej samej zasadzie jak piny na płycie głównej komputera, to dzięki za podpowiedź
koleś1 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Można jakieś foto z bliska jak powinien wyglądać ten pin do wtyczki? Żebym wiedział co kupić. Pzdr. Jeden z tych: Napisz adres na PW to Ci wyślę. Nie rozumiem dlaczego z dwoma pinami Kolega zaproponował Ci kabelek serwisowy z ASO. Taki kabelek jest żółty i z obu stron zakończony pinami.
SzczYpior_n1 Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Dzięki za chęci. Załatwiłem sporo pinów i oczek z elektronika i dopasowałem sobie Pzdr. Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się