Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam panowie prosze o pomoc przełozyłem manetke podpiolem czujnik spryskow wyswietlacz dziala nadal brak sterowania manetki (audi automat)pali sie mala 2ka w rogu

pomocy pozdrawiam

Opublikowano

Kodowałeś coś w ogóle ?

Opublikowano

A adres 16 jeszcze

Opublikowano

Witam wszystkich znawcow tematu , mam pytanko dotyczace mojego nieszczesnego tempomatu a mianowicie kilka postow wstecz opisywalem dzialanie tempomatu po wymianie modulu a dokladnie po zalaczeniu dziala tylko chwilke a pozniej lipa nie mozna go zalaczyc ponownie.

Pytanko dotyczy pedalu sprzegla czy jest tam jakis czujnik lub cos podobnego co moze miec wplyw na poprawne dzialanie tempomatu ???

Mianowicie zauwazylem ze gdy zalacze tempomat to dziala :good: a gdy wcisne sprzeglo , zmienie bieg i odpuszcze sprzeglo nie mam mozliwosci zalaczenia tempomatu , dopiero gdy poruszam noga pedal sprzegla tak jagbym "postukal" stopa w pedal i w tym samym czasie wciskal "SET" na manetce tempomatu to zaskoczy i dziala :mysli:

Moze tu "jest pies pogrzebany" w tym pedale sprzegla :confused4:

Bardzo prosze o wszelkie podpowiedzi w tym ze temacie bo znow sie okaze , ze kupie drugi modul pod tempomat i znow lipa :wallbash:

Dziekuje i pozdrawiam.

Opublikowano

Jest czujnik przy pedale sprzegla. Wymien go, lub odlacz i sprawdz jak bedzie dzialac.

Opublikowano

Witam a ja ma kilka pytan odnosnie tego watku:

1.Jesli nie mam seryjnie zainstalowanej w swojej b7 manetki z przelacznikiem do FSI to po zamontowaniu jej i kodowaniu bedzie wszystko dzalac a mianowicie czy bedzie pokazywal spalanie, przejechany dystans od zapalania silnika, srednie spalanie itp.... Czy jeszcze musze dodawac jakie rzeczy do tego czy wystarczy sama manetka??

2. Czy wystarczy przelozyc tylko "sama maneta" i tyle czy musze wymienic "manetka + korpus" ??

e7daa1cba8b872aa.jpg

3. Czy moge w wagu zrobic ustawienia bez przekaldania manetki zeby zobaczyc czy wogle mam cos takiego!!:)

Opublikowano

nie zrobisz przed montażem a jak znienisz manetkę i dołożysz czujnik płynu od spryskiwaczy i przeprogramujesz to będziesz miał wszytkie opcje :naughty:

przeczytaj dokładnie wątek (to sie nazywa dopiero lenistwo 15 stron wątku i juz się czytac nie chce) :gwizdanie:

pozdro :hi:

Opublikowano
:kox:) w serwisie z tego co pamiętam to ci krzykną około 350zł więc nie za bardzo opłacalne..
Opublikowano

W pierwszym poście masz numery katalogowe.

Opublikowano

Mam pytanko Czy Zwykłym Vagiem KKL dokonam adaptacji manetki w A4 B7 z 2005r?

To autko ma juz chyba Can, ale czy z instrumentami połączy mi sie KKL czy niczego nie ruszy??

Jezeli nie to co mam kupicc, w rozsądnej cenie zeby to ruszyc

pozdrawiam

Opublikowano

Witam.Wyczytałem w śród tych wypowiedzi że można zrobić zworkę za licznikiem nie wykręcając go, tylko przez otwór w bezpiecznikach.Ale czy trzeba coś wykręcać żeby był jakiś dostęp bo nie jestem pewien jaki ten kabel co wchodzi do licznika jest długi i czy tu też trzeba rozpinać aku.????

Proszę o odp.Pozdro :hi:

Opublikowano

Witam.Wyczytałem w śród tych wypowiedzi że można zrobić zworkę za licznikiem nie wykręcając go, tylko przez otwór w bezpiecznikach.Ale czy trzeba coś wykręcać żeby był jakiś dostęp bo nie jestem pewien jaki ten kabel co wchodzi do licznika jest długi i czy tu też trzeba rozpinać aku.????

Proszę o odp.Pozdro :hi:

dostęp masz poprzez zdjęcie dekielka od bezpieczników i widać kostkę od licznika.wyciągasz ją,podpinasz się pod pin nr.1 i koniec kabelka gdzie Ci się podoba,byle do masy.Długość kabelka 20cm wystarczy śmiało.AKU lepiej odłączyć. :hi:

Opublikowano

a jednak koledzy w A4 B7 z 2005r można zwykłym kabelkiem KKL połączyć sie z grupa 17 oraz 16, czyli potrzebnymi do aktywacji manetki

sam to sprawdziłem, wiec prosze nie wprowadzac ludzi w błąd

pozdrawiam

Opublikowano

KKL zakodujesz kierownice nawet w B7

Opublikowano

Mam pytanie (bo już troszkę jestem zdezorientowany czytając te wszystkie wypowiedzi) pełny FIS będzie działał na zegarach 9Q3?? Czy muszą być zegary 9Q2...???? :mysli:

Opublikowano

będzie napewno działać.....

Opublikowano

to w takim razie mam wszystko bo mam te same funkcje co pisze alex

miro powiedz mi z szczego dorabiales ta gumowa usczelke ja myslalem ze go moze sklejic jakims poxipolem czy osmiarniczka

Opublikowano

Ja miałem zaślepkę. :tongue4:

Poszukaj po motoryzacyjnych czasem są dla różnych czujników gumy może coś podejdzie. Bo w ASO nie wiem czy to dostaniesz.

A jak skleisz a się zepsuje to bedziesz wycinał?

Opublikowano

to w takim razie mam wszystko bo mam te same funkcje co pisze alex

miro powiedz mi z szczego dorabiales ta gumowa usczelke ja myslalem ze go moze sklejic jakims poxipolem czy osmiarniczka

uszczelka 7M0 919 382 do kupienia jest w ASO - koszt 6.6zeta

mam jedną w zapasie bo kupiłem a w zbiorniczku była uszczelka już zamontowana więc najpierw sprawdzcie czy czasem jej nie ma tam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...