2008_jaca Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 witam panowie prosze o pomoc przełozyłem manetke podpiolem czujnik spryskow wyswietlacz dziala nadal brak sterowania manetki (audi automat)pali sie mala 2ka w rogu pomocy pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x Opublikowano 22 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Kodowałeś coś w ogóle ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2008_jaca Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 kodowałem adres 17 kanal 19 wpisalem 31011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x Opublikowano 22 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 A adres 16 jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin9680 Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Witam wszystkich znawcow tematu , mam pytanko dotyczace mojego nieszczesnego tempomatu a mianowicie kilka postow wstecz opisywalem dzialanie tempomatu po wymianie modulu a dokladnie po zalaczeniu dziala tylko chwilke a pozniej lipa nie mozna go zalaczyc ponownie. Pytanko dotyczy pedalu sprzegla czy jest tam jakis czujnik lub cos podobnego co moze miec wplyw na poprawne dzialanie tempomatu ??? Mianowicie zauwazylem ze gdy zalacze tempomat to dziala a gdy wcisne sprzeglo , zmienie bieg i odpuszcze sprzeglo nie mam mozliwosci zalaczenia tempomatu , dopiero gdy poruszam noga pedal sprzegla tak jagbym "postukal" stopa w pedal i w tym samym czasie wciskal "SET" na manetce tempomatu to zaskoczy i dziala Moze tu "jest pies pogrzebany" w tym pedale sprzegla Bardzo prosze o wszelkie podpowiedzi w tym ze temacie bo znow sie okaze , ze kupie drugi modul pod tempomat i znow lipa Dziekuje i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Jest czujnik przy pedale sprzegla. Wymien go, lub odlacz i sprawdz jak bedzie dzialac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbalar Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Witam a ja ma kilka pytan odnosnie tego watku: 1.Jesli nie mam seryjnie zainstalowanej w swojej b7 manetki z przelacznikiem do FSI to po zamontowaniu jej i kodowaniu bedzie wszystko dzalac a mianowicie czy bedzie pokazywal spalanie, przejechany dystans od zapalania silnika, srednie spalanie itp.... Czy jeszcze musze dodawac jakie rzeczy do tego czy wystarczy sama manetka?? 2. Czy wystarczy przelozyc tylko "sama maneta" i tyle czy musze wymienic "manetka + korpus" ?? 3. Czy moge w wagu zrobic ustawienia bez przekaldania manetki zeby zobaczyc czy wogle mam cos takiego!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 nie zrobisz przed montażem a jak znienisz manetkę i dołożysz czujnik płynu od spryskiwaczy i przeprogramujesz to będziesz miał wszytkie opcje przeczytaj dokładnie wątek (to sie nazywa dopiero lenistwo 15 stron wątku i juz się czytac nie chce) :gwizdanie: pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 ) w serwisie z tego co pamiętam to ci krzykną około 350zł więc nie za bardzo opłacalne.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x Opublikowano 29 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 W pierwszym poście masz numery katalogowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek23 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Mam pytanko Czy Zwykłym Vagiem KKL dokonam adaptacji manetki w A4 B7 z 2005r? To autko ma juz chyba Can, ale czy z instrumentami połączy mi sie KKL czy niczego nie ruszy?? Jezeli nie to co mam kupicc, w rozsądnej cenie zeby to ruszyc pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajak81-81 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Witam.Wyczytałem w śród tych wypowiedzi że można zrobić zworkę za licznikiem nie wykręcając go, tylko przez otwór w bezpiecznikach.Ale czy trzeba coś wykręcać żeby był jakiś dostęp bo nie jestem pewien jaki ten kabel co wchodzi do licznika jest długi i czy tu też trzeba rozpinać aku.???? Proszę o odp.Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fayera Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Witam.Wyczytałem w śród tych wypowiedzi że można zrobić zworkę za licznikiem nie wykręcając go, tylko przez otwór w bezpiecznikach.Ale czy trzeba coś wykręcać żeby był jakiś dostęp bo nie jestem pewien jaki ten kabel co wchodzi do licznika jest długi i czy tu też trzeba rozpinać aku.???? Proszę o odp.Pozdro dostęp masz poprzez zdjęcie dekielka od bezpieczników i widać kostkę od licznika.wyciągasz ją,podpinasz się pod pin nr.1 i koniec kabelka gdzie Ci się podoba,byle do masy.Długość kabelka 20cm wystarczy śmiało.AKU lepiej odłączyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek23 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 a jednak koledzy w A4 B7 z 2005r można zwykłym kabelkiem KKL połączyć sie z grupa 17 oraz 16, czyli potrzebnymi do aktywacji manetki sam to sprawdziłem, wiec prosze nie wprowadzac ludzi w błąd pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 KKL zakodujesz kierownice nawet w B7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perez Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Mam pytanie (bo już troszkę jestem zdezorientowany czytając te wszystkie wypowiedzi) pełny FIS będzie działał na zegarach 9Q3?? Czy muszą być zegary 9Q2...???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fayera Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 będzie napewno działać..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert29 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 to w takim razie mam wszystko bo mam te same funkcje co pisze alex miro powiedz mi z szczego dorabiales ta gumowa usczelke ja myslalem ze go moze sklejic jakims poxipolem czy osmiarniczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Ja miałem zaślepkę. Poszukaj po motoryzacyjnych czasem są dla różnych czujników gumy może coś podejdzie. Bo w ASO nie wiem czy to dostaniesz. A jak skleisz a się zepsuje to bedziesz wycinał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantastic Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 to w takim razie mam wszystko bo mam te same funkcje co pisze alex miro powiedz mi z szczego dorabiales ta gumowa usczelke ja myslalem ze go moze sklejic jakims poxipolem czy osmiarniczka uszczelka 7M0 919 382 do kupienia jest w ASO - koszt 6.6zeta mam jedną w zapasie bo kupiłem a w zbiorniczku była uszczelka już zamontowana więc najpierw sprawdzcie czy czasem jej nie ma tam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się