Vinox Opublikowano 24 Lipca 2011 Opublikowano 24 Lipca 2011 Witam, powiem krótko gdy samochód jest po noce i odpalam chodzi na PB silnik ok (nie trzęsie go, nie telepie) gdy przełącza się automatycznie samochód na LPG nieraz gaśnie i trzęsie go, Jeżeli zrobię to ręcznie trochę później niż automat problem jest x2 mniejszy tylko obroty trochę spadną do 400-600. Mam jechać do gazownika który mi zmieni temperaturę przełączenia czy jakieś inne propozycje. Gaz: Stag 4 Przejechane: 30 tyś km, nigdy nie było takich problemów. Gaz ma około roku Filtry wymieniane kilka tygodni temu(nie pomogło) wymienne są na bieżąco. Miał ktoś taki problem ? i co zrobił?
mariuszsmietana Opublikowano 24 Lipca 2011 Opublikowano 24 Lipca 2011 mialem kiedys podobnie. na paliwie ok. na gazie trzepalo. myslalem ze silnik nie rozgrzany. ale wymiana kabli i swiec zalatwila problem
Bogumił Opublikowano 25 Lipca 2011 Opublikowano 25 Lipca 2011 Ja miałem podobnie (co prawda to była jesień) - przyczyną był kiepskiej jakości gaz, z którego "powytrącały" się cząstki mazutu, które posklejały wtryski. Wystarczyło tylko dłużej pojeździć na benzynie, aby silnik złapał wyższą temperaturę (w komorze silnika robiło się cieplej i "rozklejały" się wtryski) i już normalnie samochód pracował. Najtaniej będzie wyczyścić wtryski - na jakimś wątku (chyba w dziale "warsztat") jest przedstawiona metoda czyszczenia. Ewentualnie jak pojedziesz do gazownika on też to powinien umieć zrobić.
Vinox Opublikowano 26 Lipca 2011 Autor Opublikowano 26 Lipca 2011 ok wymienię najpierw kable + świece ;p dawno nie wymieniałem jak będzie lipa to poczyszczę wtryski ;p Dzieki za pomoc.
juby_p Opublikowano 26 Lipca 2011 Opublikowano 26 Lipca 2011 taniej było by zaczać od czyszczenia wtrysków;P a temperatura przełączania powinna być 35-40 stopni nie mniej
wojtek26 Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 Napisz jakie masz listwy bo to moze byc spowodowane uszkodzeniem lub źle ustawiona instalacją i zalewa silnik LPG na zimnym silniku.
Kabar Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Najniższa temp przełączania przy której praktycznie nie czuć zmiany zasilania jaką udało mi się ustawić to 35 stopni. Najlepiej podjedź do gazownika niech sprawdzi jaką masz ustawioną. Może to też być problem z obiegiem/poziomem płynu chłodzącego.
Vinox Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2011 wymieniłem kable, świece ciupkę słabiej no nie gaśnie a gaz tankuje na takij stacji "z promocji koło "inter mache" sklepu spożywczego tankuje tam połowa miasta a raz jest gaz lepszy 2 gorszy. (nigdy nie wiadomo z jakiego źródła) heh Reduktor, wielozawór, Zawór tankowania - Tomasetto Układ elektryczny Stag 4 ciemny jestem w tych sprawach listwy to układ elektryczny?
marek398 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 miałem podobny problem z chodzeniem zimnego silnika. Po wyczyszczeniu wtrysków problem ustąpił i teraz nawet nie Wiem kiedy się przełącza. Ja mam ustawione na 40 stopni i pozatym po tym czyszczeniu rano zapala na dotyk a miał z tym problemy. Nie Wiem czy to ma jakiś związek ale jestem zadowolony. Opis czyszczenia jest w faq w wątku problemy z zimnym silnikiem chyba
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się