Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] Problem z odpalaniem na ciepłym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co jakiś czas mam problem z odpaleniem na ciepłym silniku. Ostatnio musiałem próbować odpalić chyba z 3 min :(. Kilka razy zauważyłem, że nieraz przy odpalaniu pierwszy obrót rozrusznika jest taki jakby go coś przydusiło (coś jak słaby akumulator) ale zaraz się rozkręca i jest spoko. Problemu praktycznie nie ma gdy samochód jest po nocy (zimny silnik). Gdzieś czytałem tu coś o uszkodzonym włączniku świateł ale nie wiem czy to rzeczywiście może mieć coś wspólnego ?

Opublikowano

Program ochrony kola dwumasowego,ktory nie przewiduje eksploatacji innych elementow.

Podjedz do tunera,to podniesie Ci dawke startowa.

Opublikowano

Co jakiś czas mam problem z odpaleniem na ciepłym silniku. Ostatnio musiałem próbować odpalić chyba z 3 min :(. Kilka razy zauważyłem, że nieraz przy odpalaniu pierwszy obrót rozrusznika jest taki jakby go coś przydusiło (coś jak słaby akumulator) ale zaraz się rozkręca i jest spoko. Problemu praktycznie nie ma gdy samochód jest po nocy (zimny silnik). Gdzieś czytałem tu coś o uszkodzonym włączniku świateł ale nie wiem czy to rzeczywiście może mieć coś wspólnego ?

problem wlacznika swiatel nie dotyczy B7, w kazdym razie co za problem sprobowac wlaczyc swiatla przed rozruchem :cool1:

sprawdzales napiecie akumulatora w czasie rozruchu?

podlaczales VAGa czy sa jakies bledy?

Opublikowano

Problem się pogłębił :( nie chce już odpalić na zimnym silniku, a w dodatku podczas kręcenia rozrusznikiem zaczęła mrugać kontrolka od świec żarowych :(

Opublikowano

Jaki masz przebieg?

Opublikowano

Możliwe ze to do tego ci sie świeci sprezynka. Odczytaj błędy vagiem. W razie czego to regeneracja i czyszczenie powinno tanio sprawę załatwić.

Opublikowano

wygląda na wtrysk/i że padł/y, jak masz siemensa to podobno padają jak muchy (tak twierdzi mój znajomy mechanik) a trochę tego już naprawiał

Opublikowano

Czyszczenie pomaga, ale nie na dlugo- wzglednie auto jezdzi dobrze przez 30kkm. Co do nowych- oczywiscie ze najlepsza opcja- ale chyba tylko dla bogatych (1 wtrysk w ASO kosztuje 3200zeta, a jezeli oddasz stary ktory nie ma mechanicznych uszkodzen to cos kolo 2300zeta) To sa ceny ASO ale kraza tansze w necie. Ale obojetnie gdzie kupisz- Gwarancja tylko jak zalozysz w ASO- koszt ok. 10 tys zl. z montazem i oddaniem swoich. Mnie osobiscie nie stac i wybralem regeneracje za 500zeta za sztuke. Tak bylo w drugim przypadku. W pierwszym wymienilem na nowy i od tego czasu mam telepania silnika na zimnym i tyle . A co do nowych to moje "fabrycznie" nowe byly po 60 tys km zapchane. Teraz sobie sam czyszcze wtryski co wymiane oleju (ok 25 000km) i nie narzekam na brak mocy. Tylko jak wtedy tego pierwszego wtryska nie wymienilbym na nowy to chyba nie mialbym tych telepan.[br]Dopisany: 25 Lipiec 2011, 17:57_________________________________________________Acha, i leje SPEEDa firmy Liqui Molly co tankowanie i to wspomaga zeby moc po czyszczeniu sie utrzymywala.

Opublikowano

koszt ok. 10 tys zl. z montazem i oddaniem swoich.

To już lepiej cały silnik przełożyć za te 2-3 tys. z jeżdżącego auta a stary sprzedać na złom czy na części. Wiem że ASO chce zarabiać ale żeby aż tyle? Ten wtrys w produkcji nie kosztuje więcej jak te 30 -40 Euro a reszta to jest marża producenta/ASO/ czy pośrednika.

Tak się składa że pracuję w niemiecko-duńskiej firmie która sprzedaje części i wiem jakie są ogromne marże narzucane przez nich,

im właśnie w tym biznesie o to chodzi kupić za 100zł i sprzedać za 600zł :) klient niech buli

Opublikowano

andrewb25 - to jest żfycie na miejscu tego producenta postępował byś tak samo. Co do tych wtrysków hmm no taki urok naszych BRD i tego za...nego siemensa, ja już nic z tej firmy nie kupuje bo nawet telefony uy mnie w firmie się rozpadają :).

Szkoda żę nikt jeszcze bnie jest wstanie tego scierwa zastąpić czymś innym ale możę kto wie jak bedzie tego więcej jeździło po naszych drogach.

Opublikowano

Problem się pogłębił :( nie chce już odpalić na zimnym silniku, a w dodatku podczas kręcenia rozrusznikiem zaczęła mrugać kontrolka od świec żarowych :(

po raz drugi pytam.

a bledy sprawdzales? myslisz ze tutaj siedza wrozki?

pewnie padl ktorys wtrysk, i najpierw przestawal dzialac gdy silnik byl cieply a teraz padl na stale.

podlacz VAGa bedziesz mial diagnoze :cool1:

Opublikowano

jak juz wogole nie moze zajarac to watpie aby wtrysk sie posypał mechanicznie - predzej elektrycznie to wtedy jasne ze nie odpali.

ale bez podania bledów przez kolegę mozna tylko gdybac. chyba ze ktos posiada szklana kule która jest lepsza od VAG'a... :wink4:

Opublikowano

jak juz wogole nie moze zajarac to watpie aby wtrysk sie posypał mechanicznie - predzej elektrycznie to wtedy jasne ze nie odpali.

ale bez podania bledów przez kolegę mozna tylko gdybac. chyba ze ktos posiada szklana kule która jest lepsza od VAG'a... :wink4:

tyle ze czesto wtryski elektrycznie, psują się na skutek drgań mechanicznych :cool1:

ECU wstrzyma prace silnika w 2 wypadkach gdy opoznienia sa poza granica tolerancji lub uszkodzone sa elektrycznie

Opublikowano

w piątek wybieram się do mechanika i wszystko będę wiedział :) co do VAG'a nie mam go więc nie sprawdzę :([br]Dopisany: 27 Lipiec 2011, 10:04_________________________________________________podsumowując temat i jednocześnie go zamykając mogę powiedzieć, że padł 3 wtrysk co nie mało mnie niestety kosztowało :(

Opublikowano

Na jaki wymieniles? Nowka? Jakiej firmy?

Opublikowano

kolego powiec mi jakiej firmy sa dobre pompowtryskiwacze ?

za duzo opcji nie ma. az jedna - siemens :cool1:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...