wrclaguna Opublikowano 10 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 Tak mozna przełozyc razem z płytka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriters2 Opublikowano 26 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2020 Witam, Koledzy, chcę zamontować tempomat. Jeśli mam licznik MONO, to jeśli wezmę przełącznik zespolony z końcówką BD, to będzie mi to działać? Obecnie mam przełącznik 8K0 953 502 bez żadnej literki. Przelacznik zespolony kierownicy SEDAN - 8K0 953 502 A 2007.05 do 2008.05 * licznik monochrom - 8K0 953 502 BA 2008.06 do 2012.04 * licznik monochrom - 8K0 953 502 D 2007.05 do 2008.05 * licznik kolor- 8K0 953 502 BD 2008.06 do 2012.04 * licznik kolor ??? W dniu 20.12.2016 o 17:55, bienias00 napisał: W oryginalnych manetkach bez tempomatu miałem długie światła HIGHBEAM włączane manualnie (poprzez odepchnięcie manetki) aby wyłączyć musiałem z powrotem pociągnąć manetkę do siebie. Zakupiłem zestaw taśmę + manetki 8K0953502BD gdzie, światła długie po odepchnięciu manetka automatycznie wraca z powrotem (tak samo jak mrugnięcie) poprostu manetka nie wskakuje na stałe żeby cały czas długie świeciły. Podejrzewam że są to manetki do długich automatycznych ? Idzie to jakoś zrobić aby działało np. kodowanie VCDS? Czy muszę szukać innych manetek ? wszystkie manetki jakie szukałem z tempomatem mają właśnie długie automatyczne. Prosze o pomoc Ktoś coś wie na ten temat?? Jaki moduł za to odpowiada?? Mam tą samą sytuację. Czy muszę przekładać manetkę od świateł i kierunkowskazów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiotek Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Cześć, będę się przymierzal do dodania tempomatu, po założeniu manetek z tempomatem wystarczy samo kodowanie i będzie działać czy trzeba jakieś dodatkowe przewody prowadzić? Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 30 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2020 15 godzin temu, kwiotek napisał: Cześć, będę się przymierzal do dodania tempomatu, po założeniu manetek z tempomatem wystarczy samo kodowanie i będzie działać czy trzeba jakieś dodatkowe przewody prowadzić? Dzięki Czytaj 1 POST Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiotek Opublikowano 30 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2020 Czytałem go, już wiem, sorki za niepotrzebne pytania. Pozdrawiam Witam ponownie. Kupiłem manetke tempomatu ale w taśmie jest mała płytka czy muszę zmieniać płytkę czy o co chodzi powie mi ktoś? Końcówka taśmy F. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodas Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Mam problem. Założyłem nowy pająk razem z taśmą. Wszystko zakodowane. Fis działa, tempomat działa. Na początku mrugała spirala od świec. Po zakodowaniu, przejażdżce i ponownym odpaleniu zgasła. Czujnik kąta skrętu daje prawidłowy odczyt. Przeszedł adaptację pozytywnie i zonk. Został błąd: Adres: 16 Błąd: 00778 Steering Angle Sensor (G85)- Defective W żaden sposób nie mogę go wykasować i cały czas pali się ESP. Pomyślałem sobie, że pewnie taśma uwalona. Wrzuciłem stary pająk z taśmą. Wszystko wydokowałem. Czujnik kąta skrętu już nie sygnalizował potrzeby adaptacji. Świeciła się znowu spirala od świec żarowych. Jazda próbna jak poprzednio i po 15m znowu wywaliło błąd 00778 Steering Angle Sensor (G85)- Defective. Co poszło nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek0805 Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Witam, zdecydowałem się na montaż tempomatu w swoim Audi A4 B8 po lifcie 2013 rok. Założyłem nową manetkę oraz taśmę, zakodowałem tempomat i wszystko ok, tylko, że nie zauważyłem, że podczas kodowania tempomatu zniknęło mi sterowanie radiem z kierownicy, a teraz nie mogę tego zakodować, ponieważ wyskakuje mi komunikat, że sterownik nie został jeszcze zainicjowany i nie mogę zakodować tego sterowania. Co może być tego przyczyną, że mogłem zakodować tempomat, a teraz nie mogę zrobić nowego kodowania? Jakie liczby powinny być numery w polu numer importera i numer urządzenia? Przesyłam screeny z VCDS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodas Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Klikasz Tak i koniec tematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek0805 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Nie, właśnie jak klikam Tak, to wyskakuje wartość poza zakresem czy coś takiego już dokładnie nie pamiętam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodas Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 16 godzin temu, Wojtek0805 napisał: Nie, właśnie jak klikam Tak, to wyskakuje wartość poza zakresem czy coś takiego już dokładnie nie pamiętam Może jest taśma, która nie obsługuje multifunkcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 8R0 953 568 P : FIS , obsługuje tempomat , nie obsługuje Multifunkcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodas Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2020 W dniu 17.04.2020 o 10:23, bodas napisał: Mam problem. Założyłem nowy pająk razem z taśmą. Wszystko zakodowane. Fis działa, tempomat działa. Na początku mrugała spirala od świec. Po zakodowaniu, przejażdżce i ponownym odpaleniu zgasła. Czujnik kąta skrętu daje prawidłowy odczyt. Przeszedł adaptację pozytywnie i zonk. Został błąd: Adres: 16 Błąd: 00778 Steering Angle Sensor (G85)- Defective W żaden sposób nie mogę go wykasować i cały czas pali się ESP. Pomyślałem sobie, że pewnie taśma uwalona. Wrzuciłem stary pająk z taśmą. Wszystko wydokowałem. Czujnik kąta skrętu już nie sygnalizował potrzeby adaptacji. Świeciła się znowu spirala od świec żarowych. Jazda próbna jak poprzednio i po 15m znowu wywaliło błąd 00778 Steering Angle Sensor (G85)- Defective. Co poszło nie tak? @wrclaguna Spotkałeś się kiedyś z czymś takim? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Nie powinno tak sie dziac na starej tasmie Moze była przestawiona kierownica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodas Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Godzinę temu, wrclaguna napisał: Nie powinno tak sie dziac na starej tasmie Moze była przestawiona kierownica Podczas montażu czy na taśmie? Generalnie to przed montażem nowej taśmy sprawdziłem obroty w lewo i w prawo. Okazało się, że była przekręcona skrajnie w lewo, ale przestawiłem na "0" i przystąpiłem do montażu. Udało się wszystko odpalić, tempomat działa, fis działa, czujnik g85 daje prawidłowe odczyty, ale błąd został. No to mówię sobie trzeba wrzucić starą taśmę. Założyłem starą taśmę; na początku tylko spirala świec migała. Przejechałem ze 100m i również zapaliło się ESP. Czyżby obie taśmy uległy w jakiś sposób uszkodzeniu?? Na obu odczyt prawidłowy. Skalibrowane, krańcówek kierownicy nie wywaliło, ale też profilaktycznie zrobiłem, a ESP cały czas się świeci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
phiel Opublikowano 10 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 (edytowane) Cześć, w związku z tym, że póki co nie mam dostępu do vcds, to mam pytanko. Czy jak mam lifta z multifunkcją i fis kolor to na 100% obsłuży tempomat, dobrze wnioskuję? Jeśli tak, to od razu przy wizycie u mechanika poprosiłbym o zakodowanie ?. Znajomy mówił też, żebym sprawdził moduł komfortu, czy ma to jakieś znaczenie? (MMI 3G+ w razie czego) Edytowane 10 Maja 2020 przez phiel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 10 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 1 godzinę temu, phiel napisał: Znajomy mówił też, żebym sprawdził moduł komfortu, czy ma to jakieś znaczenie? (MMI 3G+ w razie czego) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 10 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 1 godzinę temu, phiel napisał: Cześć, w związku z tym, że póki co nie mam dostępu do vcds, to mam pytanko. Czy jak mam lifta z multifunkcją i fis kolor to na 100% obsłuży tempomat, dobrze wnioskuję? Jeśli tak, to od razu przy wizycie u mechanika poprosiłbym o zakodowanie ?. Musisz odczytac jaki masz numer sterownika w kolumnie kierowniczej 16 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesp87 Opublikowano 11 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 W dniu 13.04.2012 o 21:18, wrclaguna napisał: 8K0 953 502 D będzie pasował wrclaguna mam takie pytanko czy te manetki beda pasowaly do mojej tasmy w avancie? Dziwne maja oznaczenie, lecz wygladaja identyko jak moje w polifcie, 4G8 953 502 AB A moja tasma 8K0 953 568 Q Tasma z rozpiski wnioskuje ze ogarnia tempomat, wiec ja bym pozostawil, czecz czy bedzie ona grala z tymi przelacznikami? Na aukcji widnieje wpis ze z a4 b8 polift. Aczkolwiek nie mam pewnosci czy to z avanta czy sedana... bo jeszcze kwestia tej tylnej wycieraczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 11 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 2 godziny temu, grzesp87 napisał: wrclaguna mam takie pytanko czy te manetki beda pasowaly do mojej tasmy w avancie? Dziwne maja oznaczenie, lecz wygladaja identyko jak moje w polifcie, 4G8 953 502 AB Nie beda, one sa pod ACC RADAR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 11 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 2 godziny temu, grzesp87 napisał: A moja tasma 8K0 953 568 Q Tasma z rozpiski wnioskuje ze ogarnia tempomat, wiec ja bym pozostawil Sprawdz czy sterownik 16 przyjmie ci kodowanie Wg rozpiski Tak ale sa podawane rzeczy z przed 8 lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się